Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Skrevet

:popcorn::popcorn::popcorn:

når får vi vite, når, når, når???? :popcorn:

finnes ikke nysgjerrig :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Spørs hvor lenge jeg klarer å holde på hemmeligheten det! :fnise: Men, er rimelig sikker på at det ikke går i boks, så det er vel bare å prøve å glemme det... :sjenert:

Skrevet

åh!!!!!!! :popcorn::popcorn::popcorn::popcorn: blir jo ikke akkurat mindre nysgjerrig når du sier sånn!!!! :bond: nysgjerrige meg! :fnise:

Skrevet

:plystre:

Det får bli en litt lang AAAaaaaa, så kommer det kanskje en B om en stund! :lur:

Skrevet

snillesøtevakrenydeligegodeherligesupersnillesøtnosen mazzi :klemmer:

:roser::roser:

når får vi vite da....??? :popcorn:

Skrevet

Så søt du er når du smisker! :fnise:

Vet ikke helt, enten i kveld (men da har det ikke gått i boks), eller om noen dager.. Uff, det blir noen lange dager! :sukk:

Skrevet

flere dager :overrasket::overrasket: må vi vente i flere dager :dåne:

åhh.... :popcorn:

Skrevet

Jeg må jo vente i flere dager selv også da... :sukk:

Skrevet

jaa..det er jo sant... :sukk: da får vi vente i spenning sammen :popcorn:

Skrevet

:jepp:

:popcorn:

Uff, jeg blir litt rastløs av å ha planer på gang, spesielt når resultatet er utenfor min kontroll og ikke opp til meg! :sukk: Blir helt besatt med en gang jeg har det som føles som en god idé, og mister nesten evnen til å tenke klart og vurdere for og mot... Impulsiv? Ja! Er det bra? Ikke nødvendigvis.. :sjenert:

Skrevet

:ler: søt du er!! :klemmer:

skjønner hva du mener, merker selv at når jeg har planer på gang så finnes ikke ordet tålmodighet i meg :sjenert: litt slitsomt til tider, men det sies jo at den som venter på noe godt, venter ikke for gjeves!! det er vel noe i det tror jeg :Nikke:

Skrevet

Uff ja, sant det, men jeg har evnen til å få litt for høye forhåpninger også, sånn at jeg blir ekstra skuffa hvis det ikke blir noe av.. Selv om det kanskje innerst inne er likegreit at det blir sånn. Ja ja, jeg får vel bare dra frem popcornet og lete frem litt tålmodighet! :fnise: Dette ble visst fryktelig kryptisk plutselig! :ler:

Skrevet

Kjenner til den derre impulsiviteten :ler:

Meeeen... PM? :lur:

Jeg er så sabla nysjerrig! :dåne:

Skrevet

Prøvde å sende dere en pm nå, men vet ikke om den kom frem til begge..? :vetikke:

Skrevet

Ja ja, nå får jeg bare ta tida til hjelp! Lurer på om jeg skal gå meg en tur jeg, for å få tenkt litt og sånn. Hvis vi får svar på noen spørsmål og sånn i kveld er det jo en fordel om vi har tenkt ordentlig gjennom dette! :Nikke:

:klemmer: til dere søte jenter

Skrevet

Høres ut som en lur ting å gjøre :jepp: kose deg på turen da :klem:

bare en time igjen så skal jeg hjem :)

Skrevet

En time, det går fort! Plutselig er du hjemme! :jepp:

Off I go, må prøve å få brukt litt energi! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...