Luna_82 Skrevet 1. august 2009 #3261 Del Skrevet 1. august 2009 Heisan. Innom med en og for å ønske tillykke på den store dagen. :strix: :strix: :strix: Håper alt er gått etter planen og at dere hadde en minneverdig dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. august 2009 #3262 Del Skrevet 1. august 2009 Håper dagen deres ble helt fantastisk!!! :rødme: Gratulerer som FRU!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. august 2009 #3263 Del Skrevet 2. august 2009 Kjæreste kjæreste Mazzi gratulerer så mye med den store dagen som var igår, nå er du endelig gift med drømmemannen din håper dagen ble akkurat som du ønsket deg :rødme: gratulerer så masse som frue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. august 2009 #3264 Del Skrevet 2. august 2009 :dåne: Så utrolig nydelig du var Gratulerer som nygift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 2. august 2009 #3265 Del Skrevet 2. august 2009 Gratulerer så mye! Jeg har sett bilder! Det så ut som en nydelig dag, og du var kjempefin. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. august 2009 #3266 Del Skrevet 2. august 2009 Så fiiine dere var!!!! Men hva var det dere holdt på med, når dere holdt skoene i hendene?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. august 2009 #3267 Del Skrevet 2. august 2009 Åååå det bare strålte lykke og dere var så pene :dåne: Du var en absolutt fryd for øyet MazziBazzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 2. august 2009 #3268 Del Skrevet 2. august 2009 Gratulerer så mye med den store dagen deres!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 2. august 2009 #3269 Del Skrevet 2. august 2009 Åhhhh :rødme: så utrolig flott du var. Så ut som en flott dag og fest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. august 2009 #3270 Del Skrevet 2. august 2009 Gratulerer så mye med med dagen i går Mazzi!! :rødme: Dere var fantastisk flotte!!! Og buketten din.... :dåne: Helt nydelig var den! Håper dere hadde en utrolig bra dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 2. august 2009 #3271 Del Skrevet 2. august 2009 Så fantastisk nydelige dere var Mazzi dere så veldig lykkelige ut Og enig med neferet, buketten din var nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. august 2009 #3272 Del Skrevet 2. august 2009 Buketten var stunning :jepp: Artig med de bærene i den Jeg fikk sånn lun og god høst-følelse når jeg så den Ellers så gleder jeg meg til referat når du får tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 2. august 2009 #3273 Del Skrevet 2. august 2009 Så fiiine dere var!!!! Men hva var det dere holdt på med, når dere holdt skoene i hendene?? :klø: Det lurte jeg på også, en sånn quiz-greie kanskje? :klø: Det så ut som en herlig dag Ellers så så dere så lykkelige og blide ut Herlig å se! Og du må ha blitt slankere mazilla, ser sånn ut fra tidligere bilder, skikkelig hottie bride Og buketten var nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. august 2009 #3274 Del Skrevet 2. august 2009 Kjære mazzi har akkurat sett bildene fra dagen deres pog må si at du var utrolig nyyydelig :rødme: så vakker og flott dere ser virkelig lykkelige ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 2. august 2009 #3275 Del Skrevet 2. august 2009 Nå ble jeg så nysgjerrig på bilder. Vil også gjerne se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 2. august 2009 #3276 Del Skrevet 2. august 2009 Gratulerer så masse som gift frue Mazzimor Dere var nydelige, og det så ut som om dere hadde en flott dag på bildene Nyt tiden som nygift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. august 2009 #3277 Del Skrevet 2. august 2009 Misunnlig på alle de som har fått se..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. august 2009 Forfatter #3278 Del Skrevet 2. august 2009 Bare en kjapp tur innom etter en fantastisk dag i går. Referat kommer! Og ja - der vi sitter med skoa i lufta er vi midt i en lek som forloveren min arrangerte. Hun leste opp spørsmål, f.eks "hvem er best til å lage mat?" og "hvem er mest romantisk?", også holdt vi opp skoen som tilhørte den av oss vi mente det var. Kronglete forklart, håper det var forståelig.. Dere som vil se får eventuelt sende meg en pm med navn, så kan jeg legge dere til på facebook, hvis dere er der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. august 2009 #3279 Del Skrevet 3. august 2009 Å, det hørtes ut som en morsom lek! Venter spent på referat!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. august 2009 #3280 Del Skrevet 3. august 2009 Enig, høres ut som en morsom lek venter også på referat ...when ever you are ready Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå