Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå står oreokaka i kjøleskapet, nam nam... :sikle:

Han godeste er på vei hjem fra sin siste arbeidsdag, og om under en time skal vi snakke med presten og ha generalprøve i kirka. Det blir spennende! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Å Mazzi, tenk at du gifter deg i overimorgen!!!!! :strix::bryllup::strix:

Jeg følger deg forresten med dette med sminken, men jeg lærte fort at selv om det er mye mer sminke enn vi er vant til, betyr det ikke at det ser unaturlig ut! Bare husk å gi klemmer til gjestene med begge kinn, jeg hadde nemlig ikke noe sminke igjen på høyresiden etter alle gratulasjonene.... :fnise: Det var ikke så lett å se når man ikke visste om det, men jeg så det kjempelett selv....

Kos deg med generalprøve og siste forberedelser!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: er det brudevalsøving på gang?!

Tenk at om en og en halv time så skal du gifte deg i morgen :strix:

Hvordan gikk generalprøven i kirken? Husker vår egen generalprøve, det var såvidt jeg klarte å unngå tårer selv da :)

åååå, jeg er så glad på dine vegne, tenk at snart er du fru!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, du kjære søte med nytt navn! :fnise:

Nå har vi lært oss basic brudevals. Litt øving til, og så får vi vel bare hoppe i det på lørdag! ;)

Generalprøven gikk forsåvidt greit. Presten er gammel og har litt for mange historier på lur, så det tok sin tid.. Var dårlig med tårer, mer latterkrampe vi forsøkte å holde tilbake alle som en. Kunne ikke se på noen av de andre, da haddet det nok gått dårlig! :ler: Tar seg litt dårlig ut å le av presten når han forsøker å få frem et poeng som ikke er ment å være morsomt... ;)

Tårene kom derimot da valsen satt for første gang.. Er sliten og hormonell, så det skal ikke så mye til. Han godeste er egentlig mest sur for tida, for han stresser så med tale og morgengave at det sliter han helt ut stakkars. Er slitsomt å forholde seg til han når han er sånn, så jeg gleder meg nesten litt til disse dagene er over! :sukk: Har prøvd å si til han at han skal ta det med ro, stresse ned og nyte innspurten, men når ikke inn til han i det hele tatt.. :trist:

:Gjesp: :cry: :sukk:

Sliten Mazzi.. Senga neste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk søtinger! :klemmer:

Har ikke tid til å besøke andres bøker i dag dessverre.. :( Neppe i morgen heller! Morgendagen er en smule fullbooket sånn det ser ut nå, til tross for at bordene er dekket og det meste tilsynelatende på plass og i orden. Nei uff, nå må jeg legge meg på ordentlig! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!! :)

Kom plutselig på at det er jo nå, på lørdag dere gifter dere!!!!!!! :strix::strix::strix:

Ville bare gratulere deg litt på forhånd og ønske lykke til!!! :kose::roser:

Skal tenke på dere på lørdag! ;)

:strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du ikke rekker dagbokrunde nå er fullstendig forståelig, og du tilgis veldig! :klemmer:

Håper han godeste slutter å være sur, og at dere klarer å nyte den siste dagen som ugifte. Tenk - nå er det bare et døgn igjen.. :strix:

:bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjeeeelp! I morgen den dag..! :bolledeig: :bolledeig:

De siste dagene har egentlig vært en eneste lang utavdegsjælopplevelse! :fnise:

Forresten - må bare fortelle dere en ting den gamle, trauste, kjedelige presten sa: Etter vigselsritualet når vi har gitt hverandre hånden på vårt ja, så sier han "You may now kiss the bride!" På engelsk altså! :hoho:

Jeg skal gifte meg i morgen! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ville bare stikke innom for å ønske deg superlykke til i morga!! Kunne ønske det var vår dag en gang til jeg :fnise: Sug til deg alt som skjer,dagen går så alt for fort..

Og du kan gjeeeeerne legge ut et bilde eller to på FB... :sjenert:

:bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix::yvonne: I morgen er den store dagen Mazzi!!!! :yvonne::strix:

Nyt dagen, den er helt fantastisk!!! :klemmer:

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa :klemmer:

tusen takk for koselig hilsner i boka mi mens jeg har vært borte :klemmer:

nå skal jeg spørre det spørsmålet alle bruder får tuuuuuuuuusen ganger før selve dagen!! Hvordan føles det!!??????? :strix:

Imorgen skal du endelig gifte deg :strix: :strix:

:bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...