Kanutten Skrevet 8. februar 2009 #1841 Del Skrevet 8. februar 2009 Så flink du er zillamor. Nattinatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. februar 2009 #1842 Del Skrevet 8. februar 2009 Så flink du er som lager invitasjoner!! Gleder meg stort bare til å få dem ferdig trykket i posten jeg..... Håper du har en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #1843 Del Skrevet 8. februar 2009 Vi prøver å spare litt der vi kan, og det er jo en god del å spare på å lage de selv. Og ikke minst så får jeg følelsen av å være litt kreativ, og det skjer ikke ofte! Fikk høre i 1.klasse at jeg var dårlig til å klippe, og det glemte jeg aldri! Dumme frøken!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. februar 2009 #1844 Del Skrevet 8. februar 2009 Sånn sier man ikke Nå får du motbevise frøken da Lag en invitasjon spesielt til henne uten å skrive den teksten inne... Så skriver du bare "Jeg har lært meg å klippe" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #1845 Del Skrevet 8. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 8. februar 2009 #1846 Del Skrevet 8. februar 2009 For ei dum frøken! Jeg hadde ei som fortalte meg at jeg hadde ei kjempefin løkkeskrift, og det tok meg mange år å innse at hun bare hadde sagt det for å oppmuntre meg Hadde du bodd i USA, så kunne du jo saksøkt henne for å ha drept kreativiteten i deg Jeg skal også snart begynne med invitasjonene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. februar 2009 #1847 Del Skrevet 8. februar 2009 Drept kreativiteten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #1848 Del Skrevet 9. februar 2009 Oppdaga nå at jeg har altfor mye hvit kartong, og altfor lite blå... Har bare nok blå til 3 invitasjoner til.. Typisk, jeg som hadde tenkt å lage masse invitasjoner i dag! Ja ja, jeg får gjøre ferdig de jeg kan da.. Har mange jeg må lime bånd på, og det tar litt tid det og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #1849 Del Skrevet 9. februar 2009 18 invitasjoner er helt ferdige (unntatt tekstarket som må printes og limes inn), 7 mangler bare bånd. 16 gjenstår å lage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. februar 2009 #1850 Del Skrevet 9. februar 2009 Flinka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #1851 Del Skrevet 9. februar 2009 25 helt ferdige. Nå får jeg ikke gjort mer før jeg har vært på Panduro Hobby igjen. Ligger godt an i forhold til tidsplanen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. februar 2009 #1852 Del Skrevet 9. februar 2009 Så flink du er Mazzimor du er så krativ dumme frøken som sa så stygge ting til deg du har absolutt motbesvist henne det ja gleder meg til å se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #1853 Del Skrevet 9. februar 2009 Å ja, bilder ja.. Det var sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. februar 2009 #1854 Del Skrevet 9. februar 2009 Å ja, bilder ja.. Det var sant! Må ikke glemmer bilder!! vil se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. februar 2009 #1855 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg venter også spent på bilder, men jeg har ikke turt å mase for jeg var nemlig usikker på om du hadde lagt dem ut en plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #1856 Del Skrevet 9. februar 2009 Ok, jeg skal sannelig ta bilder med en gang jeg! Så dukker de nok opp på gruppa om få strakser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 9. februar 2009 #1857 Del Skrevet 9. februar 2009 Så gøy at du holder på med invitasjonene Jeg vil også se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. februar 2009 #1858 Del Skrevet 9. februar 2009 :hoppe: bilder!!!!! raser inn å sjekker FB!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #1859 Del Skrevet 9. februar 2009 Haster ikke med rasinga enda, for jeg finner ikke batterier til kameraet.. Det viste seg at alle de oppladbare batteriene var utlada, så nå prøver jeg å få ut noen fra noe annet, men de sitter godt fast gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #1860 Del Skrevet 9. februar 2009 Og nå vil plutselig ikke pcen min lese minnekortet fra kameraet heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå