Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Jeg er håpløs altså... Griner av å se bryllup på tv! :flau:

Haha. Bonderomantikken der også? You are not alone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her! :jepp:

I morra skal jeg innom GullFunn, for de har 50% rabatt på perler nå! Kanskje jeg kan finne et enkelt perlekjede til bryllupet! Det er verd en titt ihvertfall! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GullFunn var selvfølgelig utsolgt for alt de hadde på salg, og vi fikk elendig service takket være en ca 16 år gammel lørdagshjelp.. :roll:

Neste helg skal vi til Sverige. Skal bo på hotell og allting! :rødme: Gleder meg!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så kjedelig da :(

men fikk et tips selv her nå :)

kanskje lurt å kikke etter effekter nå som det er salg :)

må ha tiara, smykke og øredobber. og sånn bånd til å ha rundt låret... :ler:

men mamma snakket om at hun hadde et fint perlesmykke med øredobber til som jeg kunne låne.. får avvente og se :)

liker også perlesmykker! vil ikke at smykkene skal ta bort fokus fra kjolen og den glødende brud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lagt inn bud på et halskjede på ebay! Håper jeg vinner! :jepp: Det er første gangen jeg har lagt inn bud på noe, så det er litt spennende! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Må også le av formuleringen på Finn... :fnise:

Grattis med seieren i budrunden da!! Har du link, så vi kan se hva for noe flott du har kjøpt?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke noe mer avansert/spennende enn dette.. :fnise:

Nå har vi vært og trent. Han godeste har også fått meldt seg inn på senteret, så nå har vi planer om å trene sammen 3 ganger i uka. :)

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klø: Hvor ser dere det hen?

Ja ja, i verste fall får de joine mammas samling av utkledningssmykker til barnebarna.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: Hvor ser dere det hen?

Ja ja, i verste fall får de joine mammas samling av utkledningssmykker til barnebarna.. :ler:

Hæ? Nå står det ikke det lenger. I sted sto det at det kosta 10$ og at det var fempakk, nå står det at det koster 3,99 og er bare ett.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...