Gjest Revenka Skrevet 8. november 2008 #1621 Del Skrevet 8. november 2008 Grattis med dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 8. november 2008 #1622 Del Skrevet 8. november 2008 Gratulerer med dagen! Håper du får en kjempefin dag! Sikkert kjekt med sin egen bursdag, selvom det ville vært festlig om hun kom idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. november 2008 #1623 Del Skrevet 8. november 2008 Gratulerer med dagen Mirabella. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 8. november 2008 #1624 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Åjjj, jaaaa!! Du har jo bursdag i dag du!!! :blåse: :blåse: GRATULERER MED DAGEN!! :blåse: :blåse: Håper du får en superfin dag!!! Også er det jo greit at du og jenta di har hver deres bursdager! Endret 8. november 2008 av Monica85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 8. november 2008 #1625 Del Skrevet 8. november 2008 Gratulerer med dagen. Fødsel i morgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstjenta Skrevet 8. november 2008 #1626 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Gratulere så masse med dagen Håper den blir virkelig deilig og avslappende med noen flotte Stor bursdagsklem Endret 8. november 2008 av Høstjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 8. november 2008 #1627 Del Skrevet 8. november 2008 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 8. november 2008 #1628 Del Skrevet 8. november 2008 Kjære Mirabella! Gratulerer så mye med dagen din! Håper du har hatt og fortsatt får en kjempefin bursdag! Store gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. november 2008 #1629 Del Skrevet 8. november 2008 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SummerJoy Skrevet 8. november 2008 #1630 Del Skrevet 8. november 2008 Gratulerer så mye med dagen! Min termindag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. november 2008 #1631 Del Skrevet 8. november 2008 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 8. november 2008 Forfatter #1632 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Hei=) Tror ikke jeg har vært her inne før..Men dette var jo spennende=) Første som slo meg med den farga utfloden din var tegningsblødning. Men hva vet jeg..Hørtes slik ut bare=) Masse lykke til! Du har såvidt vore innom her før - men velkommen tilbake til graviditetsdagboka mi, Indo! Koseleg at du tittar innom. Ja, det er spennande tider! Veit ikkje heilt om det er tegningsblødning, eller noko heilt anna. Men eg satsar på at det er heilt normalt med litt farga utflod no på slutten av graviditeten. Tegningsblødning skal vel være friskt (slimblandet?) blod.. Men den farga utfloden er helt sikkert helt normal. Kanskje det går mot tegningsblødningen...? Ja, det skal kanskje vera det, for at ein skal kunne kalla det tegningsblødning? Håpar iallfall den farga utfloden tyder på at det nærmar seg fødsel. Endret 8. november 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 8. november 2008 Forfatter #1633 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) :blåse: :blåse: :blåse: :blåse: :blåse: :blåse: :blåse: :blåse: :blåse: Gratulerer så mye med dagen, Mirabella! Tusen takk for det, Ilja**! Endret 8. november 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 8. november 2008 Forfatter #1634 Del Skrevet 8. november 2008 Gratulerer så masse med dagen, Mirabella Nå begynner det virkelig å nærme seg, jeg tipper at veslejenta kommer ut 10. november Håper dere får ei fin helg Tusen takk skal du ha, @nea! Ja, no nærmar fødselen seg veldig! Blir spennande å sjå når veslejenta har tenkt å koma ut. Skal føra deg opp i tippelista. Me har hatt ei fin helg så langt, og det håpar eg du også har. Grattis med dagen!! Tusen takk, Revenka! Gratulerer med dagen! Håper du får en kjempefin dag! Sikkert kjekt med sin egen bursdag, selvom det ville vært festlig om hun kom idag! Takk for gratulasjon, Soul! Eg har hatt ei fin bursdag! Det hadde jo vore litt artig om babyen hadde kome i dag, men ho syns nok sikkert det blir greit å få sin eigen dag. Gratulerer med dagen Mirabella. Tusen takk for det, Nótt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 8. november 2008 Forfatter #1635 Del Skrevet 8. november 2008 Åjjj, jaaaa!! Du har jo bursdag i dag du!!! :blåse: :blåse: GRATULERER MED DAGEN!! :blåse: :blåse: Håper du får en superfin dag!!! Også er det jo greit at du og jenta di har hver deres bursdager! Ja, det har eg! Tusen takk for gratulasjon, Monica85! Eg har hatt ein fin dag saman med mannen og familien min! Har blitt både presangar og god mat. Det er jo egentlig greit at eg og vesla får våre eigne dagar, sjølv om det hadde vore litt spesielt og artig om eg hadde født på bursdagen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 8. november 2008 Forfatter #1636 Del Skrevet 8. november 2008 Gratulerer med dagen. Fødsel i morgen da? Tusen takk for det, Kykkelikokos! Ja, me får satsa på fødsel i morgon. Mannen min har heile tida sagt at jenta kjem i morgon, for då er det farsdag! Gratulere så masse med dagen Håper den blir virkelig deilig og avslappende med noen flotte Stor bursdagsklem Mange takk for gratulasjon, Høstjenta! Dagen min har vore avslappande og fin, med både gåver og god mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 8. november 2008 Forfatter #1637 Del Skrevet 8. november 2008 Gratulerer med dagen! Takk for det, Unknown! Kjære Mirabella! Gratulerer så mye med dagen din! Håper du har hatt og fortsatt får en kjempefin bursdag! Store gode Tusen takk skal du ha, Pysepus! Eg har hatt og har fortsatt ein kjempefin bursdag! No får eg passa på nyta den siste halvtimen av dagen skikkelig. Gratulerer med dagen! Mange takk for det, imli! Gratulerer så mye med dagen! Min termindag Tusen takk for gratulasjon, SummerJoy! Ikkje verst å ha bursdag på din termindag. Håpar babyen din kjem snart, no då! Gratulerer med dagen! Tusen takk for det, Knøttet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 8. november 2008 Forfatter #1638 Del Skrevet 8. november 2008 Det vart nok ikkje treff på deg heller, flickan! Og så spørs det då Pysepus, om ein heil fødsel kan ta under ein halv time. Det er iallfall ingenting på gang enda! Når blir veslejenta mi født? TIPPELISTE: Nótt: 5. november Kykkelikokos: 6. november flickan: 7. november Pysepus: 8. november Knøttet: 9. november AnneShirley: 10. november @nea: 10. november Cerise: 11. november pondusa: 11. november Mamma1: 12. november jente 79: 13. november Cloudberry: 13. november Ilja** : 14. november Revenka: 14. november Scheherazade: 15. november dreia: 17. november Monica85: 18. november imli: 19. november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussta Skrevet 9. november 2008 #1639 Del Skrevet 9. november 2008 Gratulerer med dagen som var igår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 9. november 2008 #1640 Del Skrevet 9. november 2008 Tegningsblødning skal vel være friskt (slimblandet?) blod.. Men den farga utfloden er helt sikkert helt normal. Kanskje det går mot tegningsblødningen...? Min tegningsblødning begynte hvertfall med farga utflod, før det gikk over til å bli mer friskt på fargen. Men det skjedde iløpet av samme dag da..hmm..Jaja, det er jo uansett ikke lenge til fødselen hvor enn man ser på saken=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå