Gå til innhold

Eg skal bli mamma!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

Det som alltid skjer, er at eg gløymer å vatna blomstane. Så kjem eg plutseleg på det, og då gir eg plantane ekstra mykje vatn, sidan dei er så tørre. Det endar då med at dei får for mykje vatn på ein gang, og druknar. :dåne:

:ler: Som om jeg skulle skrevet det selv!!! Jeg er håpløs med blomster... :fnise:

Lille babyen i magen min hikkar så veldig! No har ho hikka lenge, mens eg har sløva her framfor dataen. Synst nesten synd på henne, som hikkar så masse... Prøver å stryka over magen, i håp om at det skal hjelpa - men ho hikkar like mykje fortsatt! Lille gullet mitt. :hjerte:

Gutten min hikker også masse, MASSE!! Hver eneste dag, tror jeg, og lengere perioder. Stakkars liten! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nåvel, den solen må ha tittet veldig fort i såfall... Det har vært ganske guffent en stund ja, men det var jo varmt og fint veldig lenge også! Jeg satser iallfall knallhardt på en kjempefin desember og januar, det er vel først da det er aktuelt med lengre trilleturer?

Det var visst få fødsler og mye ledige rom på KK for tiden, så du får skynde deg så får du kanskje et bra rom! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Som om jeg skulle skrevet det selv!!! Jeg er håpløs med blomster... :fnise:

Gutten min hikker også masse, MASSE!! Hver eneste dag, tror jeg, og lengere perioder. Stakkars liten! ;)

Ja, då er me iallfall to! :fnise: Blomstar-/plantestell er ikkje akkurat mi sterkaste side. :sjenert:

Godt at det ikkje berre er veslejenta mi som hikkar! Ho hikkar faktisk ikkje kvar dag - men når ho først set i gang, så kan det vara lenge. Litt for lenge, synst mamma Mirabella!

Nåvel, den solen må ha tittet veldig fort i såfall... Det har vært ganske guffent en stund ja, men det var jo varmt og fint veldig lenge også! Jeg satser iallfall knallhardt på en kjempefin desember og januar, det er vel først da det er aktuelt med lengre trilleturer?

Det var visst få fødsler og mye ledige rom på KK for tiden, så du får skynde deg så får du kanskje et bra rom! :fnise:

Ja, eg skal lova deg at den sola ikkje var lenge framme. Såg ut vinduet kort tid etter at eg skreiv det innlegget, og då var det grått og trist igjen, og det regna. :sur: Det er så typisk altså! :angry:

Får jammen håpa finveret kjem når me skal ut på trilleturar med babyane våre, ja! :) Veit ikkje heilt når eg kjem til å begynna med trilleturane, det er litt avhengig av når babyen kjem. Eg har termin ganske tidleg i november, så me får sjå kva det blir til. ;)

Høyrest bra ut at det er få fødslar og mange ledige rom på KK for tida! :tommelopp: Kryssar fingrane for at det held seg slik ei stund til - for eg vil ha eitt av dei fine romma, med stort bad med både dusj og badekar! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også, jeg også :goodbye: Burde egentlig slutta å kjøpe blomster, for de dør jo bare allikevel :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også, jeg også :goodbye: Burde egentlig slutta å kjøpe blomster, for de dør jo bare allikevel :(

Ja, då er me iallfall 3! :Hehe: Frustrerande når eg får ein fin blomst, og tenker at den må eg passa ekstra godt på - og så er den død kort tid etterpå. :flau: Skjønnar virkelig ikkje korleis det går til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke så flink med blomster jeg får, men egen grodde planter får jeg til. :le:

:klem: Du er en herlig dame.

Hmmm...interessant! Meinar du altså at det er lettare å halda liv i eigenproduserte plantar, enn plantar du kjøper/får ferdige? Og kva er grunnen til det isåfall?

Ein stor klem tilbake til snille, gode Nótt! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...interessant! Meinar du altså at det er lettare å halda liv i eigenproduserte plantar, enn plantar du kjøper/får ferdige? Og kva er grunnen til det isåfall?

Ein stor klem tilbake til snille, gode Nótt! :hug:

I mitt tilfelle så har det vel litt mer med det å gjøre at jeg føler et "nærmere" bånd til de jeg produserer selv faktisk.

:kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt tilfelle så har det vel litt mer med det å gjøre at jeg føler et "nærmere" bånd til de jeg produserer selv faktisk.

:kline:

Aha! Ja, då har me jo ei forklaring på mysteriet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg nettopp sett reprisen av svenske "Jordmødrene". Må innrømma at tårene trilla når dei to små babyane kom til verden. Det er jo berre heilt fantastisk når eit lite menneske blir født! :hjerter_rundt: Samtidig er det skremmande å sjå kor vondt dei fødande har det - og tanken på at eg snart skal gjennom noko slikt, er heilt uvirkelig. Klarar rett og slett ikkje å skjønna det, at eg snart skal føda! :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

At en skal føde og plutselig ha en liten baby er en ganske uvirkelig tanke ja.

Jeg prøvde å tenke at når alle andre har klart det, så skal vel jeg klare det også.

Anbefaler deg å være åpen til det meste. Du kan tenke litt på hva du har lyst til, men følg jordmødrene anbefaling og vær åpen til at ting kanskje ikke går helt sånn du hadde tenkt deg.

Jeg er veldig glad jeg var så åpen til ting når lillegutt ble født. Det endte jo med hastekeisersnitt og en helt annen fødsel enn jeg hadde trodd. Men jeg var veldig innstilt på at det viktigste med fødselen var resultatet, en nydelig liten gutt.

Når det gjelder smerter under fødselen så rakk jeg ikke å få så mye erfaring der... Veene var jo såvidt kommet ordentlig i gang når jeg ble trillet ned på operasjonssalen.

Men man glemmer det faktisk, og den følelsen av å høre den første gråten til jenta di kan du bare glede deg til. Det var helt utrolig :strix: :rødme:

Ha en fin dag :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtidig er det skremmande å sjå kor vondt dei fødande har det - og tanken på at eg snart skal gjennom noko slikt, er heilt uvirkelig. Klarar rett og slett ikkje å skjønna det, at eg snart skal føda! :sjokkbla:

Som min jordmor sa: " En fødsel er en jobb man må utføre, desverre gjør det helvetes vondt!" Men man glemmer smerte overraskende fort når man har fått sitt lille nurk, kanskje derfor jeg GLEDER meg til neste fødsel (samboer'n på sin side gleder seg ikke :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ofte fødsel er verre for mannen :fnise:

Kan godt skjønne det, det må være skremmende å være vitne til at den du elsker har vondt.

Å være åpen for alt, er et godt utgangspunkt i alle fall, ikke låse seg fast i å ville føde sånn eller slik. Ikke at jeg tror du har gjort det altså ;) Jeg fikk epidural av medisinske grunner, den virka ikke veldig godt ift hva jeg har hørt andre si; jeg ble ikke "lam" i underlivet, kjente veldig godt at lillebebis kom ut. Men det gjør ikke vondt å sette epidural, synes jeg! Man har annet å tenke på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joho, i dag fekk eg brev i posten - med strikkeoppskrift frå snille Pysepus! :strix: Tusen takk Pysepus, du er ein knupp. :hug:

Ser litt for avansert ut for meg, så trur eg skal høyra med mora mi om ho vil strikka det for meg. :jepp: Håpar ho har lyst til det, så eg slepper å be deg Pysepus om å strikka det til veslejenta mi. Du har sikkert meir enn nok å strikka frå før av, kan eg tenka meg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har forresten henta pakke på posten i dag, frå Nøstebarn! :) I pakken var det masse deilige ullklede til veslejenta mi, som eg har bestilt. Og ikkje minst: Eit fantastisk mjukt og deilig lammeskinn. :hoppe: Så no skal jenta mi få sova som ei prinsesse. :hjerter_rundt:

Ja, og så var eg ein tur innom Lindex og henta ein gratis babypakke! Var heilt ok innhold i pakken, men eg synst vel at dei andre babypakkane eg har fått tidlegare, har vore bedre.

Og ein ting til: Me har bestilt oss ny vaskemaskin, og den kom i dag! :Nikke: Så no kan eg endeleg få koma i gang med å vaska babyklede. :hjerte:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
God morgen! :klem: En helt vanlig tirsdagsmorgen og jeg skal på jobb, misunner deg litt som nå er hjemme og kan kose deg.

Ja, det er kjempegodt å sleppa å stressa avgårde på jobb tidleg om morgonen - så eg skjønnar godt at du misunner meg litt. ;) Men eg synst jo at eg fortener litt fri no før babyen kjem, eg som jobba nesten fullt heilt fram til 3 veker før termin!

Håpar du har ein fin dag på jobb, Nótt! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vart nyskjerrig eg..Kva babypakker er det du har fått? EG har ikkje fått tak i noko enda, og eg er ein sucker for alt som er gratis hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

At en skal føde og plutselig ha en liten baby er en ganske uvirkelig tanke ja.

Jeg prøvde å tenke at når alle andre har klart det, så skal vel jeg klare det også.

Anbefaler deg å være åpen til det meste. Du kan tenke litt på hva du har lyst til, men følg jordmødrene anbefaling og vær åpen til at ting kanskje ikke går helt sånn du hadde tenkt deg.

Jeg er veldig glad jeg var så åpen til ting når lillegutt ble født. Det endte jo med hastekeisersnitt og en helt annen fødsel enn jeg hadde trodd. Men jeg var veldig innstilt på at det viktigste med fødselen var resultatet, en nydelig liten gutt.

Når det gjelder smerter under fødselen så rakk jeg ikke å få så mye erfaring der... Veene var jo såvidt kommet ordentlig i gang når jeg ble trillet ned på operasjonssalen.

Men man glemmer det faktisk, og den følelsen av å høre den første gråten til jenta di kan du bare glede deg til. Det var helt utrolig :strix: :rødme:

Ha en fin dag :hug:

Ja, det er ein heilt uvirkelig tanke at eg snart skal liggja og føda, for deretter å ha ein liten baby i armane mine! Trur det er heilt umulig både å forestilla seg og å forbereda seg ordentleg på korleis det kjem til å bli, på forhånd. Trur først det går ordentleg opp for meg når eg står midt oppe i det - og kanskje ikkje då eingang. ;)

Som du seier, så har eg også tenkt på det at eg vil vera åpen for det meste. Har ingen bestemte meiningar om at eg vil eller ikkje vil ha ein spesiell type smertelindring, eller korleis fødselen skal foregå. Har veldig lyst til å prøva badekar iallfall, for det hadde søstera mi veldig god erfaring med då ho fødte! Og så veit at eg er pysete og tåler lite smerte. Derfor er eg absolutt åpen for epidural, dersom det blir nødvendig. Såklart er det fint om eg klarar meg uten, men eg tar det som det kjem. Det einaste eg virkelig ikkje ønskjer, er keisersnitt. Så trur nok eg vil koma til å protestera litt, om KS skulle bli nevnt midt under fødselen. ;) Samtidig veit eg at det er lurt å forbereda seg på at det faktisk kan henda at eg må ta keisersnitt, og å stola på at legane og jordmødrene veit kva som er best.

Gledar meg så utrulig mykje til å høyra den første gråten til veslejenta mi, og å få henne i armane mine! :hjerter_rundt: Det må jo vera den mest fantastiske følelsen i verden! Vart så rørt spesielt under den siste fødselen på "Jordmødrene" i går. Såg kor fantastisk lykkelige dei nybakte foreldra var - og eg vart sjølv heilt på gråten av å sjå den stolte pappaen som sat der og grein av glede!

Ha ein riktig fin dag du også, jente 79! :klem:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som min jordmor sa: " En fødsel er en jobb man må utføre, desverre gjør det helvetes vondt!" Men man glemmer smerte overraskende fort når man har fått sitt lille nurk, kanskje derfor jeg GLEDER meg til neste fødsel (samboer'n på sin side gleder seg ikke :fnise: )

Ja, det er nok veldig sant det jordmora di sa der! :jepp:

Samtidig synst eg jo det er litt utrulig å høyra at du klarar å gleda deg til neste fødsel, når du veit kor utrulig vondt det er å føda! Me som du seier, så er vel alt det vonde gløymt så fort du får babyen i armane dine - og at ein etter kvart rett og slett gløymer/fortrenger kor vondt det faktisk var å føda. ;)

Tror ofte fødsel er verre for mannen :fnise:

Kan godt skjønne det, det må være skremmende å være vitne til at den du elsker har vondt.

Å være åpen for alt, er et godt utgangspunkt i alle fall, ikke låse seg fast i å ville føde sånn eller slik. Ikke at jeg tror du har gjort det altså ;) Jeg fikk epidural av medisinske grunner, den virka ikke veldig godt ift hva jeg har hørt andre si; jeg ble ikke "lam" i underlivet, kjente veldig godt at lillebebis kom ut. Men det gjør ikke vondt å sette epidural, synes jeg! Man har annet å tenke på ;)

Trur nok ikkje ein fødsel er heilt uproblematisk for mennene heller, nei! Som du seier så må dei sikkert føla seg ganske hjelpelause der dei står, og ikkje kan gjera noko for å få vekk smertene til den dei er glade i.

Trur nok det er lurt å vera åpen for det meste, ja - ellers kan nok fødselen fort bli til ein negativ opplevelse, om ikkje alt går heilt slik ein hadde tenkt seg på forhånd!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...