Gå til innhold

Eg skal bli mamma!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

For en mareritthelg! Heldigvis gikk det bra med deg og den lille, og det høres ut som du ble godt ivaretatt.

Håper du har det bra nå :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, stakkars deg, ikke så rart at du ble bekymret akkurat! :klem: Godt å høre at legene tok deg på alvor, og at systemet fungerer også. Nå får du bare ta det med ro, så skal det selvfølgelig gå bra med den lille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Åh, holdt nesten på å gråte nå av å lese innlegget ditt. Bra det står bra til med deg og den lille. Ikke rart du ble skremt. huff, det er noe jeg ikke unner min værste fiende en slik påkjenning. :klem: Du får bare slappe av i disse to kommende ukene og ta det med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Ble livredd når jeg leste om helgen din, det høres ut som verdens verste mareritt! :troest::klem: Utrolig godt du ble så bra tatt vare på, og at det endte så bra!! :klemmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, stakkars deg! :klem:

Det var en skikkelig tøff helg - noe slikt ville jo skremt vannet av enhver!

Veldig fint å høre at det gikk bra likevel! Det er meningen at du skal ha den lille her, så da går det nok bra! :tommelopp:

Så gøy at du fikk kikket ordentlig på babyen på ul og forresten - det er jo sikkert veldig beroligende å se at det er fart i den lille :)

Krysser fingrene for deg og junior :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi for en helg! :overrasket: Det var jo bra at det ikke hadde noe med babyen å gjøre den blødningen da :) For babyen spreller inni magen din :juhu: Var nok bra med sykemelding slik at du får slappet av for det høres ut som om du trenger det :)

Har ikke noe mer å si enn at jeg sender deg mange mange mange gode :klemmer::klemmer::klemmer::klemmer:

Ja, det var litt av ei helg. :( Tar nok ei stund før eg klarar å slappa av og ikkje bekymra meg, etter det som har skjedd. Fortsatt blør eg jo litt brunt blod, og det er ikkje noko særlig - sjølv om eg veit at det er gammalt blod frå blodansamlinga i livmora, som er nødt til å koma ut. Kjenner heile tida angsten for at det plutselig skal koma meir friskt blod.

Får virkelig håpa det stemmer som legen trudde, at blødningen ikkje har noko med babyen eller morkaka å gjera, men kjem av eit sprukke blodkar i livmora. Heilt fantastisk herlig å sjå gullet i magen min sprella rundt der inne, full av liv! :)

Veldig godt at eg fekk sjukemelding i to veker, slik at eg får tatt det med ro og slappa ordentlig av. Jobben min er ikkje nok ikkje den beste, med mykje tunge løft og stress. Håpar eg slepper unna dei tyngste løfta og slikt, når eg skal tilbake på jobb.

Tusen takk for klemmane! Sender ein stor :klem: tilbake til deg!

Hei Mirabella!

For en fryktelig helg du har hatt! Heldigvis at lillebabyen din har det bra der inne. Og så fint at du har fått beskjed om hva du skal gjøre dersom det skjer igjen - det er alltid betryggende å vite at man blir tatt vare på.

Lykke til! :klem:

Ja, det skal vera sikkert! Ei sånn helg håpar eg at eg slepper å oppleva igjen. Veldig godt at babyen min har det bra, ja. :) Og heilt klart veldig betryggande å vita kva eg skal gjera, viss det skjer noko igjen.

:klem:

Først en stor :klem:

For en forferdelig opplevelse. Godt du hadde mamman din med deg, og at kjæresten din kom.

Kjempebra at alt er bra med den lille, og at du fikk en forklaring på blødningene dine.

Får håpe du slipper flere sånne skrekkopplevelser :klem:

Ein forferdelig opplevelse var det, uten tvil! :( Gløymer aldri angsten og panikken eg følte. Utrulig glad for at eg hadde mora mi med meg, det hjalp utrulig mykje. Og kjempegodt å få kjæresten min heim, etter ein slik opplevelse.

Det var iallfall mest sannsynleg at blødningen kom av eit sprukke blodkar i livmora, så eg får håpa at det stemmer - og at det ikkje skjer igjen! Eg er jo allerede så ufattelig glad i den lille i magen min, som eg har fått sett på UL fleire gangar i løpet av svangerskapet. :hjerter_rundt: Så dette er berre nødt til å gå bra!

Takk for klemmen! Her får du ein tilbake. :klemmer:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en mareritthelg! Heldigvis gikk det bra med deg og den lille, og det høres ut som du ble godt ivaretatt.

Håper du har det bra nå :klem:

Egentlig heilt utrulig at alt fortsatt er bra med den lille i magen min, etter det marerittet eg opplevde i helga! Eg blei veldig godt ivaretatt ja, og det var utrulig godt. Følte meg med ein gang tryggare då eg vart lagt inn på KK, og nøye fulgt opp av både legar og jordmødre.

Eg har det så bra som eg kan ha det no, men er sjølvsagt fortsatt litt bekymra for nye blødningar. Men eg kryssar fingrane for at dette går bra, og at eg slepper fleire store bekymringar i resten av svangerskapet.

:klemmer:

Huff, stakkars deg, ikke så rart at du ble bekymret akkurat! :klem: Godt å høre at legene tok deg på alvor, og at systemet fungerer også. Nå får du bare ta det med ro, så skal det selvfølgelig gå bra med den lille!

Ikkje så rart at eg vart bekymra nei, det ville nok alle ha blitt av ein slik opplevelse. Kjempegodt at legane tok meg på alvor, det var betryggande å vita. Lovar å berre ta det med ro i dei 2 vekene eg er sjukemeldt, så SKAL det gå bra med den lille i magen min ja!

Åh, holdt nesten på å gråte nå av å lese innlegget ditt. Bra det står bra til med deg og den lille. Ikke rart du ble skremt. huff, det er noe jeg ikke unner min værste fiende en slik påkjenning. :klem: Du får bare slappe av i disse to kommende ukene og ta det med ro.

Det var ei grusom opplevelse, ja. Unner ingen å oppleva noko slikt, og håpar virkelig at eg slepper å oppleva noko liknande igjen. Men det som gjer det heile lettare å takla, er at alt fortsatt ser bra ut med babyen i magen min. :) Orkar ikkje eingang å tenka på kor fælt eg ville hatt det no, om eg hadde mista den lille. Angsten er såklart ikkje vekke enda, for eg fryktar at eg kan begynna å blø igjen. Men eg kryssar alt eg har for at dette skal gå bra, og føler at eg klarar å vera litt og litt meir optimistisk for kvar dag som går!

Kjem til å slappa godt av i dei 2 vekene eg er sjukemeldt, så håpar eg på ein rolig overgang når eg begynnar på jobb igjen. Kanskje eg berre kan gå på jobb nokre dagar i veka i starten, gå kortare arbeidsdagar, eller få sleppa løfting og bæring ein periode?

:overrasket: Ble livredd når jeg leste om helgen din, det høres ut som verdens verste mareritt! :troest::klem: Utrolig godt du ble så bra tatt vare på, og at det endte så bra!! :klemmer:

Ja, det føltest virkelig som verdens verste mareritt, når eg var midt oppi det. :( Men det var virkelig ein fantastisk opplevelse å få sjå at den lille i magen min levde og hadde det bra inne i magen min, når eg faktisk var heilt sikker på at det hadde gått gale. No er jammen babyen min nødt til å klamra seg godt fast der inne, heilt til november!

Oi, stakkars deg! :klem:

Det var en skikkelig tøff helg - noe slikt ville jo skremt vannet av enhver!

Veldig fint å høre at det gikk bra likevel! Det er meningen at du skal ha den lille her, så da går det nok bra! :tommelopp:

Så gøy at du fikk kikket ordentlig på babyen på ul og forresten - det er jo sikkert veldig beroligende å se at det er fart i den lille :)

Krysser fingrene for deg og junior :)

Ei veldig tøff helg var det absloutt, så noko slikt håpar eg at eg aldri opplever igjen. Var jo så redd at heile kroppen min skalv og rista, då ambulansen kom. Huff, nei det var ein ufattelig skremmande opplevelse.

Satsar på det eg og, at sidan det gjekk bra, så er det meininga at eg skal ha den lille babyen min! :) No MÅ det gå bra! Kjempegøy å få studera den lille ordentlig på UL, ja - og sjå at det var mykje liv i han/henne. :hjertesmil:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er meningen at du skal få den lille babyen din, for det har jeg bestemt! :regler:

Veldig bra kjæresten din fikk kommet hjem til deg, fælt å være uten han i en slik situasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er meningen at du skal få den lille babyen din, for det har jeg bestemt! :regler:

Veldig bra kjæresten din fikk kommet hjem til deg, fælt å være uten han i en slik situasjon!

Veldig bra at du også har bestemt at eg skal få den lille babyen min, for det har eg og nemlig bestemt! :tommelopp: Det lille nurket i magen min er jo så skjønn - haldt opp handa si på ultralyden, og viste meg alle 5 fingrane sine. :hjerter:

Utrulig godt å få kjæresten min heim, etter den opplevelsen eg har vore gjennom. Var fortsatt heilt i sjokk etter det som hadde skjedd, då kjæresten min kom. Trengte virkelig ein god klem og litt trøst då. Kjæresten min må dessverre reisa på jobb igjen i morgon, men eg kryssar fingrane for at alt går bra heretter. Eg skal få bu hos søstera mi med familie i nokre dagar, slik at eg slepper å vera åleine. Det er eg glad for!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en grusom helg! Stakkars deg, det må ha vært helt forferdelig. Ble helt skjelven av å lese innlegget ditt, jeg ...

Fint at det ikke så ut til å være noe galt (men merkelig med sånne blødninger, da!), og at det ser ut til at den lille har det bra i magen din til tross for alt styr de siste dagene. Håper virkelig du slipper flere blødninger nå! Er nok lurt at du har fått sykmelding - du har sikkert godt av å ta det litt med ro fremover. Fint at du får bo hos søstera di også så du slipper å være alene.

Dette skal gå bra, Mirabella! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok bra å få tatt det med ro et par uker nå ja...

Og godt du får være hos søsteren din så du slipper å være alene. Godt å slippe det etter en sånn skrekkopplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å gi deg en god :klem:

Pass på deg selv og den lille i magen! Dette skal gå bra!

Når skal du på ordinær ultralyd forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en grusom helg! Stakkars deg, det må ha vært helt forferdelig. Ble helt skjelven av å lese innlegget ditt, jeg ...

Fint at det ikke så ut til å være noe galt (men merkelig med sånne blødninger, da!), og at det ser ut til at den lille har det bra i magen din til tross for alt styr de siste dagene. Håper virkelig du slipper flere blødninger nå! Er nok lurt at du har fått sykmelding - du har sikkert godt av å ta det litt med ro fremover. Fint at du får bo hos søstera di også så du slipper å være alene.

Dette skal gå bra, Mirabella! :klem:

Det var virkelig ei heilt forferdelig helg. :( Blir heilt sjelven eg og, berre eg tenker på det. Kjenner angsten i meg koma med jevne mellomrom, og eg blir redd for at det skal skje igjen. Men eg prøver å tenka positivt, og sjå framover. Håpar det blir lettare etterkvart som tida går!

Er ganske merkelig med sånne blødningar, ja. Veldig positivt såklart at blødningen ikkje såg ut til å koma verken frå fosteret eller livmora, men veldig ekkelt og skummelt likevel. Litt rart at eit blodkar i livmora skal sprikka sånn heilt plutselig. Men men, det er vel sånt som kan skje.

Utrulig godt med sjukemelding i 2 veker! Hadde ikkje orka å gå på jobb rett etter det som har skjedd, og eg hadde også vore redd for at eg skulle koma til å gjera noko som ikkje var bra for babyen i magen min (løfting, springing, kjøring på tunge vogner o.l.).

Veldig greit å få bu hos søstera mi m. fam. i nokre dagar! Kjæresten min kjørte meg opp dit i går kveld, for han måtte reisa på jobb igjen i dag tidleg. Litt dumt at kjæresten min var nødt til å reisa igjen, men det har vore utrulig godt å ha han heime desse dagane!

Ja, dette skal gå bra! :klemmer:

Er nok bra å få tatt det med ro et par uker nå ja...

Og godt du får være hos søsteren din så du slipper å være alene. Godt å slippe det etter en sånn skrekkopplevelse.

Godt med sjukemelding, det er iallfall heilt sikkert. Og så er det betryggande å få bu hos søstera mi og dei i nokre dagar. :)

Bare innom for å gi deg en god :klem:

Pass på deg selv og den lille i magen! Dette skal gå bra!

Når skal du på ordinær ultralyd forresten?

Her kjem ein klem tilbake til deg! :klemmer:

Heretter lovar eg å passa ekstra godt på den lille i magen min! :jepp: Så kryssar eg alt eg har for at dette går bra!

Eg har fortsatt ikkje fått brev i posten om ordinær UL, så eg begynnar å bli litt lei av å venta no. Jordmora mi sa at dersom det nærma seg slutten av denne veka uten at eg høyrte noko, så måtte eg ringa henne, så skulle ho purra på dei. Så eg får vel vera tålmodig i nokre få dagar til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har berre sett antydning til littegrann brunt blod når eg har vore på do i dag, så no håpar eg virkelig at blødningen er i ferd meg å gi seg heilt. Reknar med at det aller meste av blodet frå blodansamlingen i livmora, må ha kome ut no. Kryssar fingrane for det!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må berre fortelja ein liten, søt historie! :)

Då eg var på sykehuset i helga, skulle søstera mi og guttane hennar koma ein tur og besøka meg. Eldstegutten på 4 år, lagde ein tegning til meg på forhånd, som han skulle ha med til meg. Søstera mi fortalte at han hadde sett seg ned ved bordet, og begynt å tegna. Han tegna først eit stort ansikt med armar og bein, auger og ein smilemunn. Søstera mi spurte kva det var han hadde tegna, og då svarte nevøen at det var babyen min! :hjerter_rundt: Kjempekoseleg, synst eg.

Nevøen min tegna så ivrig vidare, og søstera mi kom bort igjen etter ei stund, for å sjå kva det var han hadde tegna meir på arket. Nevøen min hadde då tegna ein oval sirkel, og søstera mi trudde det var ein stein, sidan han er veldig opptatt av steinar for tida. Då søstera mi spurte om det var ein stein han hadde tegna, svarte han: "Nei, ser du ikkje kva det er mamma?" Så peikte han på "steinen", og sa: "Der er babyen til tante *** då han var eit egg", han peikte så på babyen på tegningen, og sa: "Og der er babyen når han har kome ut av egget"! :Hehe:

Å, det var berre så utrulig søtt synst eg! :hjertesmil: Vart så rørt då nevøen min kom på besøk og ga meg tegningen saman med ein bukett med blomstar som han hadde plukka til meg, at tårene begynte å trilla. Då han viste meg tegningen og forklarte kva han hadde tegna, viste det seg at han også hadde tegna noko rundt egget, som søstera mi berre hadde trudd var pynt. Men neida, nevøen min kunne fortelja meg at det var livmora han hadde tegna rundt egget! ;) Så hadde han også skrive bokstaven min på arket, så ingenting var tilfeldig nei. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Åååh, nevøen din er jo kjempeskjønn da! :hjerter_rundt: :rødme:

Håper du slapper av og tar godt vare på deg selv og den lille babyen nå når du er sykemeldt! :klem:

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:vinke:

Åååh, nevøen din er jo kjempeskjønn da! :hjerter_rundt: :rødme:

Håper du slapper av og tar godt vare på deg selv og den lille babyen nå når du er sykemeldt! :klem:

Ja, han er det! :hjertesmil:

Tar det heilt med ro om dagane, og prøver å slappa av så godt eg kan. Men det er ikkje like lett heile tida, merkar eg. Får eg bittelitt vondt i magen (sikkert berre svake luftsmerter e.l.), kjenner eg redselen for at noko skal skje. Og kvar gang eg skal på do, ser eg nøye etter om det er antydning til blod. Eit par gangar dei to siste dagane har eg merka litt vått i trusa (har ikkje blødd dei siste dagane), og då sprer panikken seg. Men det har heldigvis berre vore litt vanleg, blank utflod. Utrulig slitsomt å heile tida gå rundt med ein slik angst for at noko skal skje, men eg håpar og trur at det blir bedre etterkvart som tida går.

Så søt han er :rødme:

Ja, ikkje sant! :)

Søøøte nevøen :hjerter:

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...