spinnvil Skrevet 30. september 2008 Forfatter #381 Del Skrevet 30. september 2008 Nå har jeg fire måneder igjen av kontrakta på jobben jeg har nå. Begynner å føle at tiden går veldig fort. Jeg liker ikke at ting er uavklart. Jeg liker best faste klare rammer, sånn at jeg vet hva jeg skal forholde meg til. Og sjefen min er borte nesten hele tiden, så jeg får aldri lufta frustrasjonene mine for han... Kanskje like greit? Føler at alt jeg gjør for tiden er å klage, klage, klage. Nesten sånn at jeg har havna i KMM-fella (kos med misnøye...). Og jeg er jo egentlig en positiv person. Jaja, velkommen til den store klageboka! Satser på at en magisk liten fe leser her og fikser alle problemer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 2. oktober 2008 #382 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nå har jeg fire måneder igjen av kontrakta på jobben jeg har nå. Begynner å føle at tiden går veldig fort. Jeg liker ikke at ting er uavklart. Jeg liker best faste klare rammer, sånn at jeg vet hva jeg skal forholde meg til. Og sjefen min er borte nesten hele tiden, så jeg får aldri lufta frustrasjonene mine for han... Kanskje like greit? Føler at alt jeg gjør for tiden er å klage, klage, klage. Nesten sånn at jeg har havna i KMM-fella (kos med misnøye...). Og jeg er jo egentlig en positiv person. Jaja, velkommen til den store klageboka! Satser på at en magisk liten fe leser her og fikser alle problemer! Magisk fe innom og svinger staven... alle dine problemer skal ordne seg i løpet av KKT (Kun Kort Tid) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #383 Del Skrevet 2. oktober 2008 Magisk fe innom og svinger staven... alle dine problemer skal ordne seg i løpet av KKT (Kun Kort Tid) PERFEKT! Da er det bare å slenge seg i sofaen med joggebuksa på og smågodtskåla på bordet og vente. Regner med at det blir en liten fanfare og litt konfetti og glitter når feen er her. (høna er her som en erstatning for manglende smilefjes med en magisk fe, bare hvis du lurte tenkte jeg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #384 Del Skrevet 2. oktober 2008 Har ikke ork til noen ting lenger. Jeg er på jobb, lager middag og havner i sofaen resten av kvelden. Skulle ønske jeg hadde overskudd til å være sosial eller trene. Eller bare ha litt tiltakslyst. Skal få legen til å sjekke jernlageret på mandag, kjenner egentlig igjen hvordan det er å ha for lave verdier nå... Ellers tenker jeg å kjøpe meg vekkerklokke med lys. Sånn at lyset slår seg på en halvtime før jeg skal stå opp. Kanskje jeg slipper å gå i halvsvime fram til lunsj? Høsten er tung... Gleder meg til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 3. oktober 2008 #385 Del Skrevet 3. oktober 2008 Vi har sånn lampe med lys som skrur seg på, men bruker den ikke. K syns den lager en irriterende summelyd. Jeg syns ikke det, men han er ekstrem følsom for lyder når han skal sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #386 Del Skrevet 3. oktober 2008 Vi har sånn lampe med lys som skrur seg på, men bruker den ikke. K syns den lager en irriterende summelyd. Jeg syns ikke det, men han er ekstrem følsom for lyder når han skal sove. Hmm. Godt å vite. Skal vente med å bestille til jeg får svar på blodprøvene. Tror jeg har jernmangel, så greit å få avklart det først. Kan jo være en logisk grunn til at jeg er trøtt hele tiden. Men hvis jeg ikke har jernmangel, tror jeg at jeg tar sjansen likevel. Må prøve noe før jeg blir sprø... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 4. oktober 2008 #387 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ja greit å få sjekket det uansett. Bare så det er sagt så hadde jeg gjerne brukt den om ikke k ble sprø av den... God helg og nyt dagene med mannen før du blir alene igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #388 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Da var mannen på tur til Asia igjen, kommer ikke hjem før om fire uker. Og tidspunktet kunne ikke vært verre, for gjett hvem som har fått time til utredning neste uke? Joda, vi. Måtte ringe i dag og be om utsettelse, for det sto i brevet at begge måtte møte... Kjedelig ja. Og ikke minst siden dama på sykehuset ikke kunne si noe når vi får time neste gang. De hadde nemlig kalt oss inn i et forsøk på å gjøre ventelistene litt kortere. Så ting kommer sikkert til å ta litt lenger tid nå. Men søte mannen min sa før han dro at han kom til å nekte på flere turer i nærmeste framtid. Han er jo opptatt på annet hold sa han... Av meg og mannen, tror jeg det er mannen som har mest lyst på unger. Han har hatt lyst på unger egentlig siden vi ble sammen, men jeg har bremset og bremset. Kjennes egentlig veldig godt at han ønsker dette så sterkt, godt å vite at vi er to om dette. Hadde jo vært kjedelig med en mann som ikke var så engasjert, tenkte jeg. Tok blodprøve i dag, for å sjekke om jeg har hatt eggløsning. Sist syklus var jo på 70 dager, men jeg tror jeg traff med beregningene denne gangen. Men fire dager med vindrikking med venninne i Stockholm er ikke beste oppladning til El. For jeg målte ikke temperatur forrige helg, og er derfor ikke helt sikker på hvilken dag EL var. Men satser på søndag, for da kan jeg håpe en ukes tid til! Ingenting hadde vært bedre om det ble klaff denne pp, så slipper vi utredning og sånt... Endret 6. oktober 2008 av spinnvil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #389 Del Skrevet 6. oktober 2008 ÆSJ! Tror tven vår holder på å ryke. Og vi kjøpte den i september i fjor... Plutselig blir det bare rare farger og skurr, og lyden forsvinner. Det begynte i går kveld, men gikk over av seg selv. Men nå når jeg slo på TvNorge for å se 71 grader nord, skjedde det igjen. Utrolig kjedelig. Og jeg er ikke sterk nok til å bære den i bilen og kjøre på butikken, og klage. Kan jeg ringe og be dem sende noen for å se på den? Men hvis det kommer noen, kommer den sikkert til å oppføre seg fint. For sånn er bare verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 6. oktober 2008 #390 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kjedelig at mannen er på reise!! Når det gjelder tv'en så kan du jo ringe eventuelt stikke innom de for å fortelle de hva som skjer og si at du ikke greier å komme med den. Håper det ordner seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 6. oktober 2008 #391 Del Skrevet 6. oktober 2008 Typisk at utredningtimen kjem så ubeleilig. Men - fire veker uten mannen? :dåne: Eg klagar når min må overnatta berre ei natt heimefrå. Håpar du får orden på TV-en utan spesielle anstrengelsar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. oktober 2008 #392 Del Skrevet 6. oktober 2008 Er mannen på tur igjen? til deg Håper dere får time til utredning raskt etter at han kommer tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #393 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kjedelig at mannen er på reise!! Når det gjelder tv'en så kan du jo ringe eventuelt stikke innom de for å fortelle de hva som skjer og si at du ikke greier å komme med den. Håper det ordner seg!! Tenkte å gjøre det, fikk filma hva som skjedde med mobilen akkurat da tven gikk fra å være normal til å bli sær. Satser på at det er noe enkelt som er kjapt å fikse. Må jo ha tv til selskap nå når jeg er alene så lenge. Må jo ha litt lyd i leiligheta... Typisk at utredningtimen kjem så ubeleilig. Men - fire veker uten mannen? :dåne: Eg klagar når min må overnatta berre ei natt heimefrå. Håpar du får orden på TV-en utan spesielle anstrengelsar. Det kjipe er jo at han har bare vært hjemme i fire uker, før det var han over fire uker i asia... Har blitt mye reising i det siste, håper det blir lenge til neste gang. Er mannen på tur igjen? til deg Håper dere får time til utredning raskt etter at han kommer tilbake Jepp, satser på det. En god ting med at tven er sær, jeg kan ikke bare sitte i sofaen og se apatisk på boksen lenger. Så nå har jeg akkurat vært ute og gått en rask kveldtur i høstmørket. Kjenner at det egentlig gjorde veldig godt. Kanskje jeg skal begynne et nytt og sunt liv nå mens mannen er borte. Kanskje jeg skal ha som mål å kvitte meg med de der kjipe kosekiloene som har sneket seg på i sommer og høst? Eller er jeg litt for ambisiøs nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enois Skrevet 7. oktober 2008 #394 Del Skrevet 7. oktober 2008 ja, når tvn vår bestemte seg for at det var på tide å lage krøll kom det to karer og hentet den, og kom tilbake med den også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #395 Del Skrevet 8. oktober 2008 ja, når tvn vår bestemte seg for at det var på tide å lage krøll kom det to karer og hentet den, og kom tilbake med den også. TVen funka i dag tidlig. Måtte bare slå på for å sjekke. Det som mangler nå, er at de ikke finner noen feil når den kommer inn til reparasjon... Hmm, hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 8. oktober 2008 #396 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hehe.. Du sier bare hva som har vært galt, så kanskje de titter på den uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #397 Del Skrevet 9. oktober 2008 Da har en sterk mann vært her og henta tven, og jeg har vært på butikken og henta en liten lånetv. Så nå er det litt lyd i leilligheta igjen. Rart det der, det er litt selskap i en tv selv om man ikke akkurat kan snakke med den Snart helg. En helg uten planer. Egentlig veldig godt. Dukker nok opp noe tenker jeg. Hvis det blir fint vær, så tar jeg meg kanskje en tur i marka på fototur. Lenge siden sist det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 9. oktober 2008 #398 Del Skrevet 9. oktober 2008 Da har en sterk mann vært her og henta tven, og jeg har vært på butikken og henta en liten lånetv. Så nå er det litt lyd i leilligheta igjen. Rart det der, det er litt selskap i en tv selv om man ikke akkurat kan snakke med den Snart helg. En helg uten planer. Egentlig veldig godt. Dukker nok opp noe tenker jeg. Hvis det blir fint vær, så tar jeg meg kanskje en tur i marka på fototur. Lenge siden sist det nå. Så bra at det ordna seg med tv-en da. Får håpe de får fiksa den uten og begynne å gi deg skylda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #399 Del Skrevet 10. oktober 2008 Endelig helg. En helg som begynte helt uten planer, men som nå begynner å bli ganske fullbooka... Skal innom ei venninne i kveld, frisøren i morgen, cafebesøk i morgen og kino på søndag. Lurer på hva som skjedde med min gjøreingentinghelg? Men hvis det er fint vær i morgen, skal jeg ut i marka en tur. Så får heller cafebesøket bli litt kortere... Håper ingen har lyst å drikke i morgen, for jeg kjenner at det orker jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 10. oktober 2008 #400 Del Skrevet 10. oktober 2008 Høres jo hyggelig ut å ha en aktiv helg selv om man er innstilt på å ikke gjøre noe spesielt. Det kan du alltids ta neste helg. Hvilken film skal dere se? Kos deg i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå