Gå til innhold

*Lemonaden*


Lemoni*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

good evening!!

hver gang jeg ser en film med hugh grant blir jeg så forelsket i han :hjerter:

og da blir jeg så lei meg fordi jeg ikke er forelsket i noen i virkeligheten, og at jeg ikke har noen å vandre gatelangs med og se løvet falle i de vakre månedene jeg har foran meg :cry:

Lemoni* (evig romantiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syk? Dakkar!

*ofre til gekko-geir slik at du blir frisk fort*

Lemonaden er som alltid forfriskende og god! Yeah!

....

Gekko-Geir sier det blir bra snart!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adina Madeleine

Synger: Du må, du må bli bra igjen! (Ikke lov å holde seg for ørene, altså).

Kan'ke Robert trøste deg da? :wink:

Klem fra

Adina M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk skal dere ha, både for sang og offer :ler:

faktisk er jeg litt bedre nå, etter mange timer søvn.

robbie har vært helt skjønn og trøstet meg etter alle kunstens regler :wink:

tror allikevel jeg dropper forelesning i dag, prøve å komme ajour med pensum i stedet... hvis jeg orker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det orket jeg faktisk :)

det vil si at jeg har lest i noen timer, men må nok lese noen timer til for å være ajour :roll:

men siden jeg tross alt er syk (og det er jeg veldig sjeldent) så skal jeg legge meg på sofaen og se på film nå, og jeg skal ikke ha det minste dårlig samvittighet for alt jeg burde ha gjort!! nemlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er frisk!! jippi!! :hoppe:

har buret meg inne i to dager og ikke anstrengt meg det minste, og det ser ut til å ha hjulpet :)

leste nettopp en tråd på barn og familie om barnevernet.

som kommende barnevernspedagog er det innmari interessant lesing.

skulle ønske det kunne kommet fram noe positivt om barnevernet jeg.

bøkene jeg fordyper meg i om dagen handler jo nettopp om alt det positive vi skal gjøre for å bedre barnas og foreldrenes livssituasjon.

barnevernloven med utgangspunkt i barnets beste og minste motstands vei osv.

jeg tør ikke svare på noen av disse trådene faktisk. har jo ingen erfaring ennå og vet at jeg nok er blåøyd og naiv :roll:

men jeg håper virkelig at jeg kommer til å spille en positiv rolle i noen menneskers liv den dagen jeg begynner i jobb.

det jeg er redd for er at utdanningen min ikke det minste faktisk klarer å forberede meg på de utfordringene jeg vil møte.

jeg vet at mange ikke takler den makten en stilling i barnevernet gir dem, men er bv virkelig så forferdelig som mange skal ha det til?

eller er det kun foreldre som ikke klarer å se lenger enn til sine egne behov? som ikke ser barnas situasjon slik utenforstående ser dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lemoni*!

Ville bare slenge innom dagboken din for å sende en liten hilsen til deg, siden du (er en av de få som) har lagt igjen en beskjed i min dagbok...

Ønsker deg en fin dag - og helg, når den tid kommer!!

Hilsen Lille Lotte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hyggelig med hilsen lille lotte :)

skal på jobb jeg nå... :kvalm:

men etter det er det helg :hoppe:

og da skal jeg på hyttetur med gode venner og kose meg glugg i hjel :enig_animasjon:

Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er KG sidene så trege at jeg nesten ikke gidder mer :frustrert::frustrert:

er det bare jeg som har dette problemet eller? ingen andre sider er jo sånn :frustrert:

nå er det helg for min del :D

har en del ting å gjøre før jeg skal reise i morgen.

skal trene, også må jeg på polet og kjøpe med meg litt rødvin :rosasmil:

gleder meg veldig. skal opp på fjellet, gå lange turer og kose meg foran peisen! tror det blir innmari koselig jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da skal jeg straks dra på trening. blir fint å få mitt eget treningsprogram igjen. har trent der i ca to år, men det er lenge siden jeg har hatt mitt eget program. håper instruktøren er alright. trenger nok en som kan pushe meg litt.

vel, da drar jeg :hoppe:

God helg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnevernspedagog! *tommelen opp-smiley*

Ja, du kommer til å føle deg nyttig! Du kommer til å oppleve at du gjør en forskjell.

Nei, barnevernet er ikke så forferdelig som alle skal ha det til. (Og jeg føler heller ikke at jeg kan svare på "barnevernstråder")

Du blir aldri helt forberedt på hva du møter på jobb - selv etter mange års yrkeserfaring. Skummelt ja, men veldig spennende og utfordrende også. Dette tror jeg du etterhvert vil sette pris på :wink:

Selv har jeg jobbet på barnehjem, og mamma har 20 års fartstid fra BV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

har hatt en kjempefin helg!!!

har gått lange turer i skogen, plukket masse tyttebær, spist deilig mat og kost meg med mine beste venner :)

virkelig deilig å komme seg bort litt i blant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hopper inn på ett på ett lite besøk. Kjekt at du har koset deg i helgen, det har jeg og :)

Ser du skal bli barneverspedagog, det er sikkert ett spennende yrke det, hva kunne du tenkt deg å jobbet i da?

Sen søndagshilsen fra Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan kunne du gjette det Kinga? :roll:

det har skjedd noe, men det er ikke så hyggelig :cry:

helgen var hyggelig på hyttetur, men når vi kom hjem var jeg nødt til å fortelle vennen min som jeg har rotet masse med og som er veldig forelsket i meg at dette må få en slutt! rotingen altså! for jeg er jo IKKE forelsket i han, og om vi fortsetter på denne måten vil han bare ende opp enda mer såra, og vi kommer oss ikke videre noen av oss :(

men det var ingen hyggelig ting å måtte si, for han ble så innmari lei seg også dro han bare og jeg tror nok ikke jeg kommer til å se han på en lang stund og det synes jeg er så fryktelig trist for vi er så gode venner også og har det så gøy sammen! men, men, det er vel min egen feil at jeg har rotet det til :cry:

så, det har altså skjedd noe, men det var ikke som du trodde kanskje?

må bare få legge til at vi IKKE har rotet i helgen, SÅ kald er jeg ikke!!

til marianne: hei :)

så hyggelig at du stikker innom! ja, jeg skal bli barnevernspedagog, tror jeg da. det er jo ennå en stund til jeg er ferdig utdannet. vet ikke hva jeg vil jobbe som, men tror jeg skal skygge unna 1. linjetjenesten til jeg får noen år på baken. vil nok heller jobbe mer generelt med barn en periode og få mer erfaring med det før jeg kanskje prøver meg i barnevernet. må først teste meg selv og mine egne grenser for å lære meg selv å kjenne, før jeg vil ta på meg en jobb som innebærer stor makt over andre menneskers liv. har veldig respekt for yrket og er i grunn litt redd for det, men finner det også uhyre spennende og gleder meg til å få litt praksis!

god natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...