Gå til innhold

*Lemonaden*


Lemoni*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Hei på deg, og GOD MANDAG!

Jeg ser du har skifta avatar - og ja; nå er du RÅ, ja! 8)

Jeg var en tur i butikken "din" på fredag jeg, og DER var det så innmari mye fint nå - jeg ble helt sjuuuuk etter å handle! Tipper du ser meg til sommeren ja! :wink:

Ellers må jeg nesten haste videre nå - har en lang liste med gjøremål for dagen, og må komme igang snart!

Lykke til med skolearbeidet, og HA EN FIN UKE, LEMONI!

Stor klem til deg fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GOD KVELD!!

YOHOO!! eksamensmappen er levert :D

nå er det bare tre uker igjen med forberedelse til muntlig og så er det sommerferie! det skal bli så godt!! bare jeg ikke stryker så er jeg fornøyd jeg. er stort sett fornøyd med oppgavene mine så jeg tor det skal holde, men vi har ikke fått en eneste karakter i hele år, så det er veldig vanskelig å vite hvor man ligger hen, veilederne har bare plikt til å si ifra dersom oppgaven er en definitiv stryk. så egentlig er jeg ikke så redd for å stryke.. tror det skal gå greit.. men først skal jeg hjem i noen dager og feire 17.mai og bare kose meg uten å tenke på skole og barnevern i det hele tatt :lol:

hei Kverula!!

jasså, så det var mye fint i butikken nå. har ikke vært der på lenge jeg, men gleder meg litt til å jobbe der igjen. liker å gå rundt og rydde og pusle med litt dekorasjon ( er ganske flink til det.. :wink: ). oppdager stadig nye ting jeg har lyst på. det er i grunn litt dumt for jeg får ganske mye i avslag, og derfor er det så innmari lett å handle mye, selvom det blir dyrt i lengden. men nå har jeg jo så liten plass at jeg rett og slett ikke kan handle.. gleder meg til det er jeg som skal på husjakt :)

kan du ikke legge ut noen linker til de møblene du har i tankene da?

selv har jeg denne sengen: http://www.skeidarweb.no/sk_visprodukt.asp...&Type=0&Search=

og denne kommoden 4+4 skuffer i kirsebær også: http://www.skeidarweb.no/sk_visprodukt.asp...&Type=0&Search=

har dessverre ikke plass til det på hybelen min så nå er det på loftet hos mamma og pappa :cry:

ellers har jeg det bra!! har vært ute og feiret litt med noen venner nå. det var veldig hyggelig. også har jeg shoppet litt i dag. det får meg alltid i godt humør!!

GOD NATT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mission completed

jeg har passert 200 innlegg, er blitt meget godt kjent og sier dermed takk for i dag... eh..natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg!

Jeg er bare innom for å si god natt...Jeg mååå gå å legge meg...Lover å komme sterkere igjen på dagbokfronten senere. :oops: Dagene flyr fra meg...

Håper det er bra med deg!

Klem til deg fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal jeg snart treffe eksen på cafe. har ikke sett ham siden vi var kjærester jeg.. gruer og gleder meg på en gang. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvelden gikk over all forventning. :)

vi hadde en hyggelig prat på cafe og så dro vi hjem til han og så en film

det var bare hyggelig å se han igjen!! ikke vondt eller rart i det hele tatt. det er jo fortsatt en viss nærhet mellom oss. tar på hverandre som vi ikke ville gjort med andre venner, men det er fint synes jeg.

trodde egntlig jeg ville komme til å føle en sterkere trang til å kysse og klemme på han, men det gikk altså så fint, og jeg var ikke det minste lei meg når jeg satt meg i bilen på vei hjem.

dette tror jeg kommer til å gå bra. :D

og det er jeg så glad for for jeg kan ikke fordra å være deppa. ikke nå som det snart er sommer og alt. dette blir min første sommer på 4 år som singel og det tror jeg kan bli GØY!!!!

ringte sommerjobben min i dag også og jeg tror ikke det blir så innmari mye jobbing på meg. det er egentlig helt i orden, så lenge jeg tjener nok til å overleve. har heldigvis spart noen tusen jeg kan kose meg med med god samvittighet til neste studielån og stipend kommer i august. håper jeg får med meg venninna mi på en liten girl-trip til et varmere sted, også skal jeg kose meg masse på hytta med valpen min og gode bøker.

apropro bøker så holder jeg på med en innmari fin bok nå og den ligger på nattbordet og venter på meg...

god natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Hei!

Så flott at det gikk bra igår - jeg er glad for at du har det bedre for tiden!

Ønsker deg en god helg, vennen! :D

Stoooor klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

makan til idiotisk type :evil:

her treffer jeg eksen på byen, han sier kun hei og strener videre med en eller annen dame. blir så sinna så det koker i meg. at han er på flørtern bryr jeg meg ikke om, men han kan da for faen stoppe og prate med meg i to minutter. dust altså!!!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og god helg til deg også kverula.. selvom den snart er over.

i morgen.. eller etterpå skal jeg på tivoli så nå må jeg nok sove litt.

bortsett fra møtet med min idiotiske eks har jeg hatt en fin helg.

har fått en svært generøs gave i dag som reddet sommerferieplanene mine :D og er egentlig veldig glad.

men at det går ann å oppføre seg sånn gjør meg så utrolig provosert!!!!

:frustrert::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg!

Jeg stresser rundt for tida, så det blir lite tid til KG og dagbøker! Håper det er bra med deg, Lemoni! :D

Sender deg en klem jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er sommer i luften...

det hadde nettopp regnet når jeg kom ut i stad og det luktet så ubeskrivelig godt! i går plukket jeg en diger bukett med hvitveis som stråler på bordet mitt. lever så lenge på sånne små gode ting i hverdagen.

har det bedre om dagen enn jeg har hatt på så lenge jeg kan huske.

til tross for bruddet med kjæresten.

har tilgitt han for episoden på byen, han var tross alt veldig full (selvom jeg ikke godtar den unnskyldningen :x )

vi hadde sex her om dagen, kun som venner, uten forpliktelser.

det var lenge siden og utrolig godt å føle han inntil meg. og merkelig nok føltes det ikke det minste tomt og feil etterpå. tidligere når vi prøvde det som bare venner har jeg blitt veldig lei meg, men nå var det gjensidige følelser for oss. kun venner! og det er greit!

vet at vi får det bedre hver for oss, men så lenge vi begge er single ser jeg ikke noe feil i at vi kan kose oss litt i blant :kul:

ellers skulle jeg ønske jeg var mer disiplinert med eksamenslesingen om dagen. lurer på hvordan dette skal gå.. huff!!

tror jeg faktisk skal begynne akkurat nå jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg!

Så fint at du har det bra om dagen - det gleder meg!

Ønsker deg lykke til med eksamenslesinga - jeg vet hvor tungt det er på denne tiden av året!

Jeg lover å komme sterkere tilbake på pm-fronten og i dagboka di bare jeg blir ferdig med eksamen sjøl - og denne nattejobbinga... :roll:

Ha en fin dag!

Klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei igjen, vennen min!

Jeg er bare innom for å si at jeg ikke har glemt deg, selvom kontakten er noe dårlig om dagen...Håper du har fått pm'en min, og at du vurderer treffet i Oslo!

Ønsker deg lykke til med siste innspurt hva skole og lesing angår!

Nå er det kveld for meg...

Godnatta-klem til deg fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kinga

Lemoni! Hei kjære deg :D

Godt at det virker som om det går bedre med deg og at du føler deg bedre. Eller?

Kjenner igjen alle reaksjoner, inklusive etterpå-sex, fra mine to siste brudd...

Klem,

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje på tide med en liten oppdatering her nå... en uke siden sist gett!

kverula: for guds skyld ha ikke dårlig samvittighet for at du har dårlig tid!! det er absolutt forståelig. har fått pmen din og skal svare en annen dag jeg :)

hyggelig å se deg her også vibeke :D

jeg har det strålende om dagen. sprudler og er glad og lykkelig stort sett hele tiden. det er egentlig litt urovekkende med tanke på at jeg har eksamen om mindre enn en uke. men som tidligere nevnt er jeg glad bare jeg står siden dette er første året mitt.

med tanke på bruddet med eksen så går det veldig bra. jeg gleder meg til min første sommer på 4 år som singel. tror jeg skal kooose meg masse jeg. merker at det er godt å være alene også.

i alle fall så lenge jeg kan ha litt sex med han når jeg er hjemme :sjarmor:

og du og du så nyyydelig vær det har vært i dag da!! har tilbragt dagen i hagen i bikini i mange timer. solbrent på ryggen... brun i morgen :blunke:

men nå må jeg legge meg..

god natt da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAGENE FLYR SÅ FORT!!!

Jeg har fått resultatet på eksamensmappa mi og er meget fornøyd med min 2,5 :)

det som gjenstår nå er bare om jeg klarer å forsvare mappa på muntlig. jeg kan enten stå stille, gå opp til to hakk opp eller to hakk ned.

om jeg skulle klare å komme meg litt opp blir jeg overlykkelig!!!

men jeg er uansett fornøyd. snittet lå på 2,8-9, så jeg synes jeg har grunn til det jeg :D innimellom trenger man å være litt fornøyd med seg selv!!!

både i dag og i går har jeg vært ute i sola hele dagen!!!

masse fregner og ganske brun allerede.

masse gøy å lese her på KG, så jeg fortsetter med det, siden jeg ikke har noe annet å fortelle om.

klemmer Lemoni*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

Hei, vennen!

Kjapt innom: FLOTT med 2,5 på mappa di da! :D Det kan du være godt fornøyd med. Muntligen kommer til å gå bra vettu!

Har hatt en flott dag her i Østfold i dag - det er kanskje her du har vært også? :wink:

Du, et lite spørsmål - din nye avatar - hvem?

God natt - skriver en pm snart!

Klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Kverula!

jeg er fortsatt i inlandet, og her er det kvelende varmt.

derfor tar jeg en liten pause fra solingen nå.

driver å titter etter restplasser til syden i uke 27, men det er ikke billig i det hele tatt. så jeg avventer.

min nye avatar er Natalie Imbruglia. (syngedame...)

fint at det er varmt og godt hjemme også. jeg reiser nedover på onsdag og blir i 11 uker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TITTEI!!

huff, i morgen har jeg eksamen :o skrekk og gru.

men det er nødt til å gå sånn passe bra, har tatt litt av feiringen på forskudd i dag siden alle venninnene mine hadde eksamen i dag. og det gikk bra med dem alle, så forhåpentligvis går det greit med meg også.

har vært på italiensk og spist en aldeles nyydelig pizza. vi satt ute og det er jo så deilig temperatur.

nå burde jeg egentlig lest igjennom oppgavene mine og reflektert litt over mulige spørsmål jeg kan få.. men, men.. selvdisiplinen er på et veldig lavt nivå om dagen dessverre. men i morgen forsvinner heldigvis alle bekymringene!! det skal bli så deilig altså :D

blir kanskje en stund til jeg er her igjen, så jeg ønsker alle en strålende sommer jeg :D

sommerklemmer Lemoni*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Heisann, Lemoni*!

Tusen takk for pm - koselig å høre fra deg igjen!

Håper det har gått bra med eksamen din i dag - det har det SIKKERT! :D

Du, lenge til du er her igjen...??? Har du ikke in-tilgang hjemme? Hvis ikke så syns jeg det var kjempesynd...Blir jo lenge til jeg får høre fra deg igjen da, jo... :( Det er fullt mulig at vi ses i sommer - litt ut på sensommeren blir det nok noen shoppingturer på Kverulanten og meg, og da skal jeg se etter deg...Jeg kan jo ikke vite med sikkerhet at du er deg ( :ler: ) men jeg kommer nok til å lure masse... :wink:

Jeg har prøvd å legge ut linker til møblene mine - men jeg får det ikke til...Finner ikke den spesifikke adressa til hvert enkelt møbel... :( Skal prøve igjen - men nå får du jo kanskje ikke sett dem da...

Jeg vet du skal reise hjemover nå - TIL ØSTFOLD!!! :sjarmor: Ønsker deg en goood sommer nå, hvis jeg ikke får kontakt med deg på en stund.

Ha en fin kveld, vennen!

Klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...