Gå til innhold

*Lemonaden*


Lemoni*

Anbefalte innlegg

Heihei Lemoni*!

Lovte jo jeg skulle stikke innom...

Har vært kjempekoselig å lese gjennom boka di. Bra det ikke bare er jeg som bruker opp studielånet på klær... Lykke til med skolestart og sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OI, OI...

for et hyggelig syn å bli møtt av en sliten søndag formiddag :D

tusen takk for hilsener folkens!

i dag er jeg litt lei meg egentlig.. :cry:

lei meg fordi jeg skjønner at jeg må såre han som jeg er så veldig glad i!

skulle ønske det fantes en måte jeg kunne unngå å gjøre det på...

de siste dagene har det gått opp for meg at jeg ikke vil binde meg til han.

jeg er veldig, veldig glad i han, men det er ikke nok dessverre. jeg er ikke forelsket...

vet ikke hvordan jeg skal få sagt det, for vi har liksom kommet så langt.

sommeren med han var kjempefin, og jeg følte virkelig at det var det riktige. men nå når hverdagen har begynt igjen er det ikke lenger noen gnist der fra min side. det er vanskelig å skulle fortelle han det siden vi har oppført oss akkurat som kjærester i mange uker nå, og plutselig vil jeg kutte ut. huff... :cry: :cry:

gå å legge meg igjen jeg tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette har vært en laber dag altså.. har ikke gjort noe som helst fornuftig, men siden skolen begynner igjen i morgen og det da blir fullt kjør, så synes jeg jeg kunne unne meg dagen på sofaen, og deretter adskillige timer på KG!

eksen min som nettopp har flyttet til en annen by (huff, som jeg kommer til å savne han :cry: ) følte seg ensom og ringte til meg. da ble jeg så glad :) for at han tenkte på meg når han var ensom altså...

og i morgen må jeg opp så innmari tidlig.. usj, det blir litt av en omstilling etter en kjempelang sommerferie. det er nok dags for senga nå ja!

i morgen starter også mitt nye og bedre liv (for ørtende gang.. :o )

da skal det kun inntas sunn mat, og antall røyk skal trappes grundig ned!!

treningen får jeg dessverre ikke begynt med før om en uke, så det spørs om ikke mitt nye og bedre liv må vente en uke også... ehh..

det er egentlig mest beleilig siden det er fest her i morgen... hmmm... øl er da i det minste sundt for håret og det er kjekt for det faller av litt for mye om dagen synes jeg, blir litt redd for det. men kanskje det bare er det at jeg merker det bedre nå som håret er langt..? :roll:

håper jeg møter kjekkasen i morgen også!!

venninnene mine var veldig misunnelige på meg i dag :sjarmor:

det verker litt i fingrene etter å sende han en melding, men det gjorde jeg visst i natt også, så jeg må nok bare smøre meg med tålmodighet og se om han tar kontakt... men huff så krevende det er å være tålmodig :wink:

nei, nå får det være nok!!

god natt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaaarrrghhhh.... jeg får ikke sove!!! :evil: :evil: :evil:

tenkte at en bok kanskje ville dysse meg i søvn... men..

boken jeg tilfeldig fant i stua var "Catherine Millets seksuelle liv"

her beskrives orgier i stort antall. ble jeg trøtt? tvert i mot 8)

må sove, må sove, må sove...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det er faktisk ikke så greit :ler:

nå har jeg visst fått et virus på maskinen min også, men jeg kjørte en update på antivirusprogrammet og tror det er borte nå!

merker i alle fall ikke noe til det :roll:

databøker du... ja, da hadde jeg vel kanskje sovnet, men boka var spennende den altså, så på en måte var det jo greit.

klarte å holde meg våken gjennom semesterets første forelesning også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nok en kveld fengslet av KG...

tok tidlig kvelden fra fest i dag for vi begynte så innmari tidlig..

dessuten kom ikke kjekkasen og da ble jeg litt betutta for å være ærlig :(

nattinatti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lemoni.

Dette er jomfruturen min i boken. Skjønner godt at du bruker (litt) av studielånet til klær. Man skal jo ta seg godt ut når man sitter og studerer 8) .

Klem, Anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjapt innom bare for å fortelle at jeg er flink i dag!

sitter og leser pensum før forelesningen :D

Anna Lovinda: så hyggelig å se deg! du er hjertelig velkommen tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjapt innom bare for å fortelle at jeg er flink i dag!

sitter og leser pensum før forelesningen :D

Anna Lovinda: så hyggelig å se deg! du er hjertelig velkommen tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjapt innom bare for å fortelle at jeg er flink i dag!

sitter og leser pensum før forelesningen :D

Anna Lovinda: så hyggelig å se deg! du er hjertelig velkommen tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Kom tilfeldigvis innom dagboka di, så tenkte jeg skulle legge igjen en hilsen. Ser ut til at du har hatt en knall sommer hvertfall!

Med en del kjekke gutter...

Og han du ikke har følelser for meg, kan du jo bare si til at det var en god, gammel sommerforelskelse, noe det tydeligvis også var!

Også så flink du er som leser FØR forelesning. Det sier jeg alltid til meg selv at jeg skal gjøre også. Men blir jo aldri noe av. Hehe...

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikkeno av disse virus-greiene jeg :o

i det ene øyeblikket forteller pcen meg at den har funnet et virus og i det neste kan den ikke finne det...

heldigvis er jeg så heldig at jeg har gode data-gutt-hjelpere på msn :)

Hei Silje :D

joda, jeg har hatt en flott sommer jeg 8)

ser du er fra oppland, studerer du der?

magen min rumler nå som en gal og jeg tror det er på tide med en tur til rema. temmelig slunkent i kjøleskapet mitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

middagen ble sååå god!! laks m poteter, saus og broccoli :D nam, nam.

siden jeg leste før forelesning i dag, tenkte jeg at det var like greit å spare resten av lesingen til i morgen!!

dermed har resten av dagen gått uten lesing.. men mon tro hvor dagen ble av?? nå er den i alle fall over og jeg går til sengs.

god natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittei!!

jeg er støøl.. det er vondt og jeg vet at det blir verre i morgen :cry:

men allikevel, jeg føler meg så bra!

energien er allerede økt, fordøyelsen er bedre, humøret er bedre og jeg sover bedre og er mer våken :D

har trent ganske hardt tre dager på rad nå, så i morgen skal jeg ta meg en velfortjent pause.

og som om det ikke er nok med at jeg har vært på treningssenteret har jeg i tillegg tatt sit-ups om kvelden og syklet til jobb.

overgår meg selv fullstendig og håper det varer :)

i helgen fikk jeg fortalt min kjære venn om følelsene mine og det var en stor lettelse å få den byrden vekk. han ble veldig lei seg, og sa at han elsker meg (som om det gjorde saken lettere for meg...), men vi fikk pratet mye og er fortsatt bestevenner heldigvis.

å miste han ville vært fryktelig trist :cry:

skulle så gjerne ønske følelsene mine for han var sterkere, for vi har det jo så fint, men jeg er så glad i livet mitt nå. liker å bare være meg, å gjøre det jeg vil til enhver tid. er ikke klar for å binde meg, i alle fall ikke til han...

en del av mitt nye og bedre liv består i å legge seg tidlig og få nok skjønnhetssøvn. dermed sier jeg god natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

god morgen :)

jada, jeg kom meg opp tidlig i dag! har dusjet og ryddet og skal nå lage frokost. deretter kaller bøkene på meg i en times tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, jeg får ikke bestemt meg for hva jeg vil spise til middag i dag...

er så sulten, men allikevel er det ingenting som lokker :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble to middager i dag... en tidlig og en sen...

ikke spesielt sunne heller.. usj!

men det er da helg i det minste.. og jeg har vært svært så effektiv og vasket hele leiligheten i dag til min samboerskes store glede. vi er hjemme alene og gleder oss meget over det. rotehuene er bortreist i helgen og vi ser fram til noen ryddige dager i ren leilighet :)

sitter nå og ser på en mølls endeløse vandring rundt og rundt på skrivebordslampa mi og lurer på hva den tenker på der i lyset :roll:

en evig søken etter lyset... er det ikke det vi alle egentlig driver med?

en evig søken etter det bedre. føler det slik selv i alle fall. når jeg bare får det sånn og sånn så blir allting bedre. hvor flott ville det ikke vært om jeg bare kunne gledet meg over alt jeg har og vært fornøyd med det?

men stadig er det noe man retter seg mot... når jeg bare går ned 5 kilo, når jeg bare får gjort ferdig denne oppgaven, når denne uken er over, når våren kommer, når studiene er ferdig osv, osv.

på den annen side ville kanskje hverdagen blitt platt og kjedelig om man ikke hadde noe å se fram til, noe å jobbe mot!

har i grunn ikke mange bekymringene om dagen, men en av de få overfladiske er at jeg så gjerne vil gå ned 5 kilo, men det er så pokkers vanskelig. jeg er aldeles ikke overvektig, men veier mer enn jeg noengang har gjort og jeg liker det rett og slett ikke.

og nå når jeg har begynt å tenke på det så får jeg det heller ikke ut av hodet. Æsj!!! skulle ønske jeg ikke hadde spist potetgullet og sjokoladen i kveld, men viljestyrken svikter stadig vekk den. må nok begynne å trene den opp.

savner så veldig ekskjæresten min jeg :cry:

han er så langt borte fra meg nå...

gleder meg til jeg skal besøke han om noen uker :)

god helg til de som måtte titte innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...