Gå til innhold

*Lemonaden*


Lemoni*

Anbefalte innlegg

JIPPI!!

jeg gikk opp til 2,4 på muntlig i dag!!

er kjempefornøyd og tar nå sommerferie med god samvittighet!!

med tanke på at ingen fikk bedre enn 2,1(de gir ikke bedre det første året av utdanningen) syns jeg at jeg har gjort en meget god jobb til tross for hvor lite jeg har lest i løpet av året :)

nå har vi hatt eksamensfest, men med det store flertallet av jenter det er her så tok jeg kvelden nå. blir litt kjedelig i lengden synes jeg. og vi begynte klokka seks så..

sitter og gumler på en av mammas medisterkaker og er straks klar for sengen.

Kverula: joda, jeg har internett hjemme også, men det er ikke sikkert jeg kommer til å være så mye på. jeg får se hvor aktiv jeg blir med andre ting.

skal jobbe de tre siste i juli og første i august.

send meg en pm når du vet når du skal dit da, så jeg kan gjette hvem du er. gud, så nysgjerrig jeg kommer til å bli.. :)

skal du dra på KG treffen eller?

god natt da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kinga

Ferdig med alle eksamener for sommeren? *misunnelig*

Altså, sånn misunnelig som i at jeg unner deg, men skulle ønske det var meg :ler:

Gratulerer så mye, flinke deg!

Klem fra

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!!

vibeke: takk!! :Nikke:

Ja, ferdig med alt som har med studier å gjøre for nesten tre måneder. begynner ikke før 27 august igjen :D

men nå lokker hagens solbad meg tilbake igjen..

jeg priser sommeren så godt jeg kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Helluuu! :P

Gratulerer med vel overstått eksamen - og et flott resultat!!! HELDIGGRISEN DU!!! Ferdig og greier...Jeg har min siste (muntlig) FREDAG DEN 13. jeg, så jeg kan trenge noen til å krysse fingrene for meg...

Det blir nok sikkert likt for de fleste her på KG tenker jeg, at aktiviteten kommer til å avta når sommerferien setter i gang. Frister mye mer å være ute nå som været er så deilig!

Det blir ikke KG treff på meg. Jeg har eksamen den ettermiddagen. Og jeg rekker ikke å være i Oslo til kl 19. Og jeg syns det kan være deilig å ha fri etter eksamen...Pleier å være ganske lei og utmatta da.

Jo, du skal ikke se bort i fra at jeg sender en pm i sommer...så kan du lure! :sjarmor: Jeg tror jeg kommer til å titte ekstra godt på betjeningen ja - og gjette! Hadde vært moro om vi traff på hverandre i allefall! Og så håper jeg at jeg finner masse fint hos dere! Gleder meg!

Nå er det endelig helg, og vi skal reise på hytta i morra tidlig. Det kommer til å bli så deilig!

Ønsker deg ei kjempefin sommerhelg, Lemoni* - nyyyt sommer, sol og ferie!

Klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Hei !

Snek meg inn i dagboken din og ble opptatt av kjerlighetssorg som nå er på bedring og eksamen din. Den har du all grunn til å være stolt av, den karakteren lå jo ufattelig nært toppen.

*Litt misunnelig på din laaaange ferie*

God helg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ, jeg blir så glad når jeg får besøk i dagboka mi :D

atter en nydelig sommerdag!

i dag skal jeg på frimarked med bestevenninnen min. håper jeg kommer over noen fine ting, pleier å ende opp med endel bøker!

også skal vi spise is og kose oss. i morgen drar jeg på hytta til mamma og pappa.

ja, lang sommerferie er deilig!

bare vent kverula, vips så er du ferdig du også :)

og jeg lover å krysse fingrer for harde livet!!

gøy å se et nytt"fjes" her også.

kjærlighetssorg er tunge og fæle greier, men jeg har lagt det bak meg nå. det kommer en klump i magen innimellom, men jeg tenker ikke så mye på det. var sammen med han for et par dager siden, og det var veldig hyggelig. men jeg ser veldig tydelig at vi har vokst i hver vår retning. vi har ingen felles interesser lenger, og jeg vet at det ikke ville fungere over tid. det er bra at han så det såpass fort synes jeg, for kjenner jeg meg selv rett ville jeg ikke klart å gjøre det slutt. er en veldig trygghetssøkende person, og ville ikke gitt avkall på den tryggheten han gav meg uten laaange uker med tanker og analysering fram og tilbake, kanskje ville jeg ikke sett det da heller...

så nå er jeg bare glad at vi kan være venner og treffes i blant. planlegger å besøke foreldrene hans en dag, savner dem veldig og vet de savner meg også for vi har et veldig nært forhold. og jeg vil ikke miste dem også!

men nå er det tid for litt frokost sier magen min :wink:

ha en flott Pinse jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann, Lemoni* :)

Takk for besøket i dagboken min,

var koselig med "overraskende" besøk der inne, hehe :)

Så trist med kjæresten din,

men det var nok til det beste om det er slik du sier! :blunke:

Hvem vet, kanskje drømmeprinsen venter rundt ethvert hjørne...

...er best å være våken og å følge med,

men du får nyte friheten og tiden så godt du kan :blunke:

Er koselig å se det går så flott med eksamenene,

og heldige deg som har så lang sommerferie!

Hihi, har selv lang sommerferie,

men blir ikke mye ferie, mest sommerjobbjakt på meg, ja :ler:

Uff, det er litt slitsomt å søke etter jobb....vet ikke hvor jeg skal begynne :ler:

Neish,

ellers skal jeg også nyte sommeren og solen her på vestlandet! :briller:

Kose deg i pinsen :blunke:

Hilsen Miew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TJOHOO!!

SOMMERFERIE ER DEILIG :D

i dag har jeg sett en artig film på kino og vandret gatelang i byen med en god venninne. masse prat og fjas! vellykket dag!!

miew: takk for besøket ditt også! jeg kommer nok på besøk igjen, men nå må jeg legge meg.

skal lese ut en kjempefin bok jeg holder på med.

god natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuddeluu!!

Jeg er så lykkelig om dagen jeg :)

om jeg går noen uker tilbake i tid ville jeg aldri trodd jeg skulle være så glad nå. men heldigvis gikk kjærlighetssorgen over nokså raskt.

om jeg hadde mistet han fullstendig ville jeg kanskje følt det annerledes.

men vi er fortsatt venner og har hatt sex to ganger i løpet av den siste uken :wink:

og det rare er at det er mer lidenskap mellom oss nå enn det har vært på så lenge jeg kan huske...

heldigvis er vi begge fullstendig enige om at vi ikke skal bli sammen igjen, og det er godt å vite at vi ikke går rundt og føler forskjellig for hverandre.

har vært på korøvelse i dag og det var kjempemoro å synge igjen!!

føler meg sjeldent mer levende enn når jeg synger av full hals. det er en sånn herlig følelse :)

vi skal snart ha konsert og det gleder jeg meg veldig til!!

nå må jeg ta en liten runde før jeg legger meg.

god natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei!

Bare innom for å lese litt jeg - og det er flott å se at du har det bra om dagen!!! :D

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette har vært en strålende helg :D

på fredag kom en av mine beste venner hjem fra et langt utenlandsopphold helt overraskende. dermed ble det fest med mange gode venner og påfølgende bytur. la meg ikke til å sove før solen atter skinte. lørdag var dermed en litt "dårlig form"-dag, men den ble avsluttet med kino og masse prat med min venn. bare vi to.

når jeg så ham på fredag, og klemte ham hardt i en lang omfavnelse gikk det opp for meg hvor mye jeg har savnet ham. det er så deilig å ha ham tilbake og vite at alt gikk bra. (han har vært i afghanistan)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg hatt konsert med koret jeg synger i. det var kjempegøy.

vi hadde to konserter etter hverandre og som alltid gikk nummer to best. hadde ingen solister denne gangen, og det var like greit, jeg blir alltid så nervøs når jeg skal synge solo. vil så gjerne, men så begynner jeg å skjelve. men de siste gangene har det riktignok gått veldig bra. salen var stappfull på konsert nummer to, og det var mange blide ansikter som gikk ut i sommerkvelden etter avslutningen :)

har lastet ned noen låter av Gaute nå. jeg blir nesten forelsket bare av å høre stemmen hans. det er så rart hvordan en enkelt stemme kan frembringe så mange følelser i meg altså. blir selfølgelig ikke forelsket, for gammel for sånne avstandsforelskelser, men den stemmen altså.

jeg synes den er såååå nyydelig. han skulle vært kjæresten min så kunne han sunget for meg hver kveld til jeg sovnet.. det hadde vært no det :wink:

i går tilbragte jeg dagen sammen med to barn jeg er svært knyttet til.

jeg har tidligere vært aupair hos dem og vi har holdt kontakten.

storkoste meg sammen med dem. barn får meg alltd i godt humør, særlig når de oppfører seg eksemplarisk og bare er gode og snille slik som disse to var i går :wink: de er 4 og 6 år. herlig alder, masse energi og fryktelig veslevoksne.

men dette har vært en lang dag. det tar på å synge to halvannen times konserter rett etter hverandre...

så nå tar jeg kvelden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en fin fin dag!

tilbragte formiddagen på shopping, men fant dessverre ikke skoene jeg leter etter. veldig dårlig utvalg av skobutikker i denne byen altså!

resten av dagen og kvelden har jeg vært sammen med ekskjæresten min og vi har hatt det kjempegøy :D

først var vi på cafe og tok en prat over byens beste kaffe mocca.

deretter dro vi på et fritidssenter og spilte squash. ( det var utrolig moro, men fy så sliten jeg er i armen, den skjelver ennå ) iførte meg mitt nye treningsantrekk og følte meg svært så sporty :wink:

etter treningsøkten dro vi hjem til han, tok en lang, svalende dusj sammen og så laget jeg Bruschetta til oss til kvelds.

har hatt en veldig fin dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

STØØØØØØL..... vondt!!!

men godt å vite at det er fordi jeg har brukt kroppen som ellers sitter altfor mye foran denne hersens avhengighetsskapende pccen :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

Hei på deg!

Det blir så innmari dårlig tid foran pc'n for tida - men jeg stikker innom for å ønske deg ei finfin St.Hans-helg! Noen planer?

Kos deg masse, i allefall!

Kleeeem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nå har pcen vår vært ødelagt i mange dager. har endelig fått koblet opp min egen, men måtte installere online først.

var helt grusomt å ikke få sjekket mailen min.

i tillegg håper jeg å reise på ferie om en uke og trenger å holde meg oppdatert på restplasser, så i dag var det virkelig nødvendig.

men det sørgelige er at det finnes jo ikke noen billige restplasser til varmere strøk. kunne jo like gjerne bestilt for lenge siden og betalt mindre :cry:

også jeg som så gjerne vil ut å reise og oppleve litt varme, sand mellom tærne, kjekke menn med brune kropper i badeshorts og heftige netter med en cocktail i handa... buhu..

men jeg mister ikke håpet ennå. fortsatt noen dager igjen!!

i helgen ble det mye fest med gode venner. en super helg rett og slett!!

en venn hadde en usedvanlig kjekk kamerat på besøk og vi fant tonen ganske fint :wink:

ansiktet hans ligger fortsatt brent inn på netthinnen min.

håper han snart kommer på besøk igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Lemoni, din lille hormonbombe :ler: (du er så søt, atte!)

Håper du har draget på han kjekke.

Klem,

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HORMONBOMBE DU... :ler:

og du vet ikke halvparten...

jo, jo, du har kanskje litt rett. det er mye som skjer og mye hormoner i sving om dagen. sannheten er at min egen tilværelse er ganske kaotisk hva det andre kjønn angår. men i frykt for å bli gjenkjent, og dømt av andre (noe jeg synes skjer i altfor stor grad her inne!!) så forteller jeg det ikke.

men det resulterer jo også i at jeg ikke har så særlig mye å fortelle i dagboka mi, og da mister dagboka litt av sin hensikt. så, det er ikke så greit nei!

i går/dag la jeg meg ikke før fem. kom hjem når sola hadde stått opp.

satt på hverandaen og tok en røyk før jeg gikk inn og la meg, og funderte på at det er jammen ikke ofte jeg ser soloppgangen.

men nå er det sommer og det kommer nok fort til å snu.

jeg blir liksom ikke trøtt lenger.

ha en fin dag alle sammen :)

det skal jeg nemlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...