Gå til innhold

*Lemonaden*


Lemoni*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

takk for det, Kverula :)

å slutte å røyke er jammen noe for seg selv! har aldri prøvd før jeg, og i går var jeg strålende fornøyd over hvor lett det var og gikk og gliste hele dagen! i kveld derimot er det litt vanskeligere.. må holde meg i gang med noe hele tiden.. men jeg skal klare det!! for jeg vil jeg vil jeg vil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg håper at du klarer å motstå fristelsen, og at du lykkes! Tror det er lurt å være oppmerksom på at du får sånne "svake" øyeblikk hvor suget er stort. Prøv å ha noe du kan holde på med når de kommer, eller bestem deg for at du skal gjøre ett eller annet når det skjer.

Hvis du ønsker det sterkt og er innstilt på å klare det, så klarer du det, lemoni - STÅ PÅ!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

det er så herlig å være forelsket at jeg kan ikke få sagt det nok :hjertesmil:

plutselig var drømmegutten der i armene mine og jeg går bare rundt og stråler om dagen :-)

gleder meg over hver minste lille ting, sprudler og ler og er SÅ fornøyd med livet til tross for at jeg snart har eksamen.. men det bekymrer meg lite. jeg gleder meg bare til å reise på ferie med min kjære så fort den er over!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

SÅ BRA!!! :)

Koselig å lese at du sprudler om dagen! Det er utrolig hva en forelskelse kan gjøre, ikke sant!? :wink:

Du får trå til og gjøre en siste innsats før eksamen, og nyte ferien med din kjære deretter!

Hvordan går det med røykekutten?

Ha en god dag!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"this is the nearest thing to crazy I have ever been, feeling 22, acting 17" synger Katie Melua. akkurat sånn føler jeg meg nå :hjerter:

sitter her og har både bøker å lese i, en film å se, en bag å pakke, et rom å rydde og et bad å vaske! allikevel får jeg ikke gjort noenting :o

alt som sirkler i tankene mine er kjekkasen min :hjertesmil:

skal se han igjen på søndag, men det føles som måneder til...

ja, det er deilig å være forelsket igjen, men gud så frustrerende når man ikke får utløp for det..

snakket med en god venninne nå, hun og kjæresten hadde gjort det slutt i dag :-( det var veldig leit å høre, får nesten dårlig samvittighet over min egen håpløse forelskelse... ser frem til å se henne i morgen og få gitt henne en skikkelig klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er syk :-(

ikke ordentlig syk så jeg kan ligge til sengs uten å få dårlig samvittighet, men sånn syk at jeg prøver å gjøre ting også må jeg gi opp fordi jeg blir sliten.. det er så slitsomt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

God, god bedring da!

Og nå er det jo faktisk ikke så veldig lenge til søndag! Når du har sovet en natt til nå, så er det jo i overimorgen! :wink:

God helg!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det Kverula!

formen er alright nå, så da skal jeg ta en tur på butikken og kjøpe snop og deretter besøke en venninne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

atsjooooo... jeg kan ikke fordra å være forkjøla!! :evil:

nesa mi er rød og hoven og jeg føler meg ikke særlig fresh akkurat.. :o

skal prøve å lese nå, men ble helt opphengt i en navnetråd på barn og familie. jeg elsker navn!! fant så mange fine der jeg ikke har tenkt på før, så jeg måtte skrive opp en liste. selvom det nok ikke blir noen barn på meg på i alle fall 4-5 år så er det jo greit å ha navnene klare! men skal jeg få brukt alle favorittnavnene mine må jeg nok begynne å yngle aldeles straks :wink:

og det gleder meg å se at mitt favoritt-jentenavn ikke ble nevnt av noen andre.. tror jeg må gå inn og ta det bort igjen jeg.. hihihi

bortsett fra forkjølelsen min er jeg egentlig i godt humør i dag!

jeg gleder meg til idol-finalen i kveld, lønning i dag (eller studielån om man heller vil kalle det det :-? ), å se kjæresten min igjen i morgen og tilbringe noen dager med han :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er fortsatt like oppslukt i forelskelsen min jeg :-)

har tilbragt noen fantastiske dager hos han nå, og det føles så herlig å kjenne at jeg liker han bedre og bedre og blir mer glad i han for hver dag som går :rosasmil:

når han sier han er glad i meg blir jeg helt varm, og stadig tar jeg meg i å sitte å bare se på han og glemme tid og sted og bare være lykkelig over at han er min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er så i tvil om jeg skal reise til afrika eller ei :roll:

helt siden jeg startet på dette studiet har jegsett fra mot afrika-praksisen med stor entusiasme!! har gledet meg veldig, og også tenkt i baner av å ta videreutdanning med tanke på humanitært arbeid i denne verdensdelen.

men nå som praksisen nærmer seg og jeg må ta en avgjørelse har tvilen kommet sigende over meg.

jeg er ung og har veldig lite praksis i forbindelse med den utdanningen jeg tar. dermed føler jeg også at jeg trenger en praksisperiode hvor jeg får et bedre innblikk i hva utdannelsen min innebærer og hva jeg kan jobbe med i norge. det vil ikke en praksis i afrika gi meg.

men samtidig vet jeg jo at det vil bli et minne for livet og absolutt et lærerikt og erfaringsrikt opphold.

*frustrert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Et minne for livet ja! Tror du kommer til å angre hvis du ikke griper sjansen til praksis i Afrika, men jeg forstår jo også at det kan virke litt skremmende og "voldsomt"...Du får ta deg god tid til å fundere på det!

God helg!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jeg enda hatt god tid til å fundere på det så...

jeg er selfølgelig kjemperedd for at jeg skal angre om jeg ikke gjør det, men er også redd for å føle at jeg går glipp av mye lærdom her hjemme.

utrolig hvor vanskelig det skal være å lese til eksamen asså :o

får tusle og lage meg litt mat isteden tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Vanlig praksis vil du jo få i store mengder senere, vet du! :wink:

Men er det sånn at det kun er denne muligheten du får til å reise til Afrika, eller kommer det flere sjanser senere i studiet?

GOD HELG, ja!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

det er den eneste muligheten på dette studiet ja. har bare et år igjen nå.

men det finnes jo flust av muligheter med humanitært arbeid i afrika jeg eventuelt kan melde meg på senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan ikke fordra tanken på at jeg har eksamen på tirsdag!!! :-x

samtidig er jeg overlykkelig for at jeg har eksamen på tirsdag, fordi det vil si at jeg etter det har sommerferie og reiser til varmere strøk om bare en uke fra i dag!!

det som ville gledet meg var om jeg bare kunne fått all kunnskapen jeg så lett har latt være å tilegne meg i løpet av året plottet inn i hodet på et par minutter! så kunne jeg kost meg med litt rødvin og en lang telefonsamtale med min kjære i kveld, uten bekymringer :-)

så vel er det dessverre ikke :cry:

bøkene ligger i en diger stabel ved siden av meg og skriker etter å bli lest, men de har blitt oversett det siste døgnet til fordel for en koffert som også skriker til meg, etter å bli fyllt med små, lette plagg for varme og sol (altså, ikke for bruk i dette landet!!! jeg er så lei av vind :-x ).

nå er klokka allerede snart halv seks, og hvor mye har jeg lest i dag?? jo, 5 sider :oops:

men, det positive i situasjonen er at jeg er nesten ferdig å pakke, jeg har vasket masse klær, jeg har ryddet og vært på butikken og kjøpt godteri, og det er bare tre døgn igjen til jeg har sommerferie :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Lykke, lykke til med siste innspurt med lesinga - og LYKKE TIL på eksamen på tirsdag! Og med det samme jeg er i gang - GOD, GOD TUR!!!

Og kos deg liiitt i kveld da, det er jo lørda'n! :wink: Ikke bare lesing, vel...

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk Kverula :-)

jeg koser meg jo litt siden det tross alt er lørdag ja :-)

har laget meg en deilig middag bestående av biff av svin, bernaise saus og ovnsbakte potetbåter med tomat og champignon til.

nå har jeg lagt på senga med ostepop og etikkbok i en halvtime og lest 14 sider!! da er det på sin plass med en pause :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...