Gå til innhold

*Lemonaden*


Lemoni*

Anbefalte innlegg

Gjest Maikana

Hei Lemoni* :heiajente:

Takk for hilsen i dagboka mi, jeg måtte selvfølgelig inn og lese om hva du bedriver dagene med da vet du.

Det var trist å lese første delen av dagboka der du skrev om den utrolige sorgen du følte da det ble slutt med deg og kjæresten. Tro meg, vi har vel alle vært der opptil flere ganger. Men så er det så koselig når tida går og du forelsker deg på ny. :hjerter:

Jeg har vært sammen med kjæresten min i litt over ett år nå, og jeg må si at jeg savner å være der hvor du er nå: :hoppe::hoppe:

Du får ha lykke til på eksamen, og ha en kjempefin tur til varmere strøk. :briller:

Ha en fin søndag :D

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God kveld :-)

Maikana: så kost at du tittet innom :-) velkommen igjen!

i dag har vært en ganske lang dag, på en positiv måte!

jeg har både vært på trening (veeeeldig lenge siden sist.. tror nok jeg kommer til å merke det i morgen), pakket litt, hatt kollokvie på cafè, og lest og pratet en del pensum med en venninne nå i kveld.

nå gjenstår bare litt pakking igjen før jeg tar kvelden (jeg bruker laaang tid på å pakke :-? )

har også mer eller mindre bestemt meg for å ta praksisen min i Norge.

av den grunn at jeg tror og vet det vil være utrolig lærerikt, jeg vil vokse mye på det personlig, og jeg har en mulighet til å prøve og feile og få testet meg selv på en helt annen måte enn jeg vil ha i Afrika. og jeg får veildening gjennom hele perioden ( detfår jeg ikke i Afrika ).

hadde jeg vært fem år eldre og hatt praksis fra før og vært trygg på meg selv som "fagperson" ville jeg ikke nølt med å reise til Afrika, men jeg føler ikke at dette er det rette tidspunktet for meg.

må legge til at jeg fortsatt ikke er 100% sikker, men jeg har fortsatt litt tid på meg heldigvis :-)

også er selfølgelig tanken på å reise fra min kjære lite fristende i disse nyforelskede dager

da skal jeg se gjennom kofferten en siste gang for i dag og være litt kritisk.. må jo ha litt plass til å ha med meg nye ting hjem også!!!

god natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff... nå sitter jeg og venter på eksamenskarakteren min. :o

begynner nesten å grine :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk en C..

er ikke strålende fornøyd, men det er jo helt greit med tanke på at det kun var en person som fikk A og gjennomsnittet ligger på c og d.

men jeg VIL ha en B og håper jeg klarer å prate meg opp i morra.

egentlig er jeg litt sur nå.. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Du skal ikke være misfornøyd med en C!!! Og i HVERTFALL ikke når snittet ligger på C/D!!! Flink er du! :)

Og du - som du sier - du har en mulighet til å vise enda mer av det du kan i morra, så lad opp til det i steden for å tenke på dagens karakter! :wink:

God kveld!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uansett er jeg litt misfornøyd, men aller mest er jeg livredd for å få totalt blackout i morgen og gå ned til en D :-(

skriver notater og leser oppgaven min grundig nå så håper jeg at jeg har nok å si til at jeg kan holde det gående i alle fall en liten stund uten for mange spørsmål..

Fy F*** som jeg gruer meg akkurat nå :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maikana

Hei du!

Tenkte bare jeg skulle ønske lykke til på eksamen, og håper ikke du gruer deg for mye. Det går helt sikkert bra! Her har du ihvertfall en :klem: fra meg.

Og så vil jeg bare si st jeg har vært to ganger i Afrika, og dersom jeg hadde fått den fantastiske muligheten du har nå med å ha praksis der, og så attpåtil i en barneby, så hadde jeg vært den første til å melde meg på! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:murvegg:

blæææææææææ.... jeg vil ikke ha eksamen!!!!!!

magen min er en krigssone for øyeblikket :o

men, jeg prøver å trøste meg med at om bare noen timer nå så har jeg uansett resultat sommerferie i tre måneder!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

SOMMERFERIE FOR DEG, LEMONI*!!! :-)

Hvordan gikk eksamen? Er spent, og jeg håper inderlig at du ikke er skuffa!

KOS DEG - og nyyyyt tanken på at det nå er ferie!

Ha det fint!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JUHUU.. !!! :hoppe::hoppe:

nå har jeg sommerferie!!

jeg ble på C, men når jeg tenker meg om så er det absolutt ikke en dum karakter i forhold til innsatsen min igjennom året. så jeg er fornøyd nok!

og om to dager reiser jeg avgårde på ferie med min kjære, får nesten ikke sove om natta, så mye gleder jeg meg :kul:

så da blir jeg borte herfra en stund!

ha det bra så lenge :vinke:

Lemoni*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Gratulerer så mye med vel overstått eksamen da - og som jeg har sagt tidligere - en C er ikke å forakte! :)

Ha en fin ferie med din kjære da!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

takk takk Kverula!!

har hatt en kjempefin uke, og blir bare mer forelsket for hver dag som går i drømmeprinsen min :rosasmil:

nå skal jeg jobbe noen uker igjen før jeg tar sommerferie en laaang stund. har forsåvidt litt ferie nå også føler jeg, siden skolen er slutt og jeg ikke har noe viktig å tenke på. det er deilig, selvom jeg blir veldig sløv av det!! men føler jeg fortjener det :-) og det er deilig å kunne være sløv uten å få dårlig samvittighet for alt man burde gjort!!

dagen frustrasjonsmoment er at brunfargen forsvinner så altfor fort!! :-(

så mange timer i solen til ingen nytte.. usj!! da hjelper det ikke akkurat at det regner her.. men, men.. jeg har da selvbruningskrem.

nattinatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

ingen kan kalle meg en aktiv dagbokskriver :wink:

saken er at livet mitt er så lite innholdsrikt om dagen at jeg ikke har noe å skrive om.

alle andre har dratt hjem for sommeren, bare jeg som er igjen her for å jobbe. har heldigvis bare en uke igjen nå. men det føles som en evighet.. :-?

det er ingenting å gjøre her, og jobben, som i grunn er svært lite givende, blir dagens høydepunkt.. usj..

men, i morgen skal jeg riktignok hjem for helgen og gleder meg masse. skal treffe mange venner og ha en aktiv helg!!

god helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom du sånn ca vet hvem jeg er så er jeg litt nyskjerrig på deg også...

God helg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg!

Uansett om du ikke skriver så mye i dagboka di, så er det moro at du er tilbake på Kg, i allefall! :)

Du, du jobber vel kanskje ikke der du jobba i fjor nå eller? Siden du skulle hjem i helga, tenker jeg på...

Husker vi snakka om det i fjor sommer, at vi kanskje kom til å treffes der du jobba da, men det skjedde aldri. Var ikke innom en eneste gang i løpet av sommern, tror jeg...

Ja, ja.

Håper du får ei fin helg da, Lemoni*!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

åå, så koselig å se at jeg har fått hilsener :-)

du har helt rett i at jeg ikke jobber på samme sted som i fjor Kverula. siden jeg har bare har ett år igjen av studiene, og forhåpentligvis får meg en full jobb etter endte studier, bestemte jeg meg for at jeg ville ha laaang sommerferie i år, siden det kanskje blir den siste sommeren jeg har mulighet til det.

derfor er jeg fortsatt i studiebyen, selv fire uker etter eksamen. har jobbet her i to uker nå, og skal jobbe ut denne og så skal jeg ha ferie helt til skolen begynner igjen i slutten av august. kommer ikke akkurat til å ha så veldig mye penger å rutte med i sommer, men jeg har spart en del i løpet av året som jeg kan ta av hvis det kniper.

gleder meg utrolig til å ha så mye fri!! :-) håper bare været blir fint snart... det er jo driitkaldt selvom sola skinner for øyeblikket.. :-?

gleder meg over at jeg har kjæreste denne sommeren, gleder meg over alt det fine vi skal gjøre sammen :rosasmil: bare denne uka blir ferdig.

jeg er så fryktelig tiltkaksløs, skikkelig lei av å være her!! setter meg små mål jeg skal gjennomføre hver dag, men det blir til at jeg sover leeenge og blir sittende her når jeg først står opp. men, men, jeg har ikke dårlig samvittighet :wink:

nå tror jeg derimot jeg skal ta meg en liten handletur før middag. skal spise tikka masala i dag.. namnam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff.. jeg har et stort klesskap fullt av klær jeg, prøvde å sette sammen noen antrekk nå, men liker ikke halvparten av klærne mine, allikevel endte jeg kun opp med en halv pose jeg vil kaste og resten av klærne må jeg liksom spare sånn i tilfelle.. *frustrasjon*

syns jeg ender opp med å gå i de samme klærne uke etter uke.. jeans, singlet eller t-skjorte og hettejakker i diverse farger. skikkelig drittlei alt sammen, men vet ikke hva jeg har lyst på heller.. usj asså.. :-(

nå er hybelen min full av klær på gulv og stoler og på badet, men det er sent og jeg orker ikke rydde opp.

håper jeg har energi i morgen tidlig og orker å gå gjennom en gang til...

natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må sette opp en liten liste mens jeg husker det over ting jeg trenger:

*en kjole som kan brukes også utover høsten i dåp, bursdager og diverse.

*et nytt utskrått olaskjørt i knelengde

*en sort hettejakke

*et nytt par mørke jeans

*ensfargede t-skjorter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...