Marianne Skrevet 15. september 2003 #121 Del Skrevet 15. september 2003 Ja det kan jo være greit med erfaring før man går inn i 1 linjetjenesten ja, men det er nok ett spennende studie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 15. september 2003 #122 Del Skrevet 15. september 2003 Hørtes ut som en "få orden i sakene"-helg, Lemoni. Gjør godt, det Sånn etterhvert i alle fall. Selv om det gjerne er litt trist akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 15. september 2003 Forfatter #123 Del Skrevet 15. september 2003 jeg er så utmattet! rett og slett utmattet. sjelden jeg føler meg så sliten, men det er også litt godt på en måte. gleder meg til å legge meg om få strakser har gjort så mye i dag! 6 timer på skolen. deretter rett på trening i halvannen time, både spin og styrketrening etterpå. hjem og vaske klær, lage middag og vaske leiligheten. kanskje egentlig ikke så mye, men for meg er det det. gud vet hvordan jeg en dag skal skal klare meg som husmor... :o men, en fin dag har det allikevel vært har ikke hørt noe fra vennen min :cry: frykter at han er veldig lei seg. liker ikke å gjøre andre lei seg jeg men det går nok bedre etterhvert ja! lemoni* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 16. september 2003 Forfatter #124 Del Skrevet 16. september 2003 sliten igjen jeg... lange dager nå, med mye lesing og jobb i tillegg. men jobben må jeg ha om jeg skal overleve. 6000 i måneden i lån/stipend når man har minst 3500 i regninger til husleie, telefon og trening er ikke spesielt mye å leve på. 1000 går jo til mat og hva sitter jeg igjen m da? jo 1500 kroner. det er 50 kroner om dagen d!! fyttirakkern sier jeg bare :-? så en ekstra jobb må til ja! selvom den ikke akkurat er av det mest lystbetonte slaget så gir den meg allikevel litt ekstra så jeg kan handle litt å bekle kroppen min med og være litt sosial! tror faktisk jeg skal hoppe til køys ganske straks, må bare titte litt rundt her først reiser bort igjen på torsdag og gleder meg så veldig. tror jeg kommer til å få en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 17. september 2003 Forfatter #125 Del Skrevet 17. september 2003 skal lese, skal lese, skal lese... hvorfor er det så pokkers vanskelig å sette seg ned og lese? svaret ligger muligens i at denne avhengighetskapende pcen stadig lokker meg til seg... slem PC!!! :evil: men nå skal jeg altså lese.. i alle fall litt... men oi, jeg må jo pakke også pakker litt jeg :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 17. september 2003 #126 Del Skrevet 17. september 2003 he he...ser ut til at vi er plaget av det samme, snuppa...bøkene roper liksom ikke på meg i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 17. september 2003 Forfatter #127 Del Skrevet 17. september 2003 ble det noe lesing på meg i dag??? niks!! jeg er så vanvittig ustrukturert når det gjelder lesing akkurat nå... og at temaet er tungt og kjedelig hjelper ikke akkurat på motivasjonen :o men om et par uker går vi over til noe mer spennende igjen. da skal jeg lese da!! åja!! men nå skal jeg ta helgen allerede. reiser bort i morgen og gleder meg som en gal!! god helg til de som måtte titte innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 22. september 2003 #128 Del Skrevet 22. september 2003 Hei Lemoni*! Håper du har har hatt en fin helg! Jeg har selv vært plaget av hodepine i hele helgen, så jeg håper din helg var noe bedre enn min! (du kan lese mer om den i min dagbok!) Hvordan går det med studiene ellers?? PS! Jeg skal prøve brudkjole igjen på torsdag - gleder meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 22. september 2003 Forfatter #129 Del Skrevet 22. september 2003 hyggelig med hilsen lotte skal lese i dagboken din etterpå. nå skal jeg ut en tur med noen venner. helgen som jeg hadde gledet meg så veldig til ble dessverre forferdelig. :cry: forteller kanskje mer senere. men nå må jeg stikke... tudeluu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 23. september 2003 #130 Del Skrevet 23. september 2003 Hei igjen! Uffda, hørtes ikke ut som en så veldig spenstig helg du hadde... *venter i spenning....* Håper dagen din blir bedre, om ikke annet!! Hilsen Lille Lotte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 23. september 2003 Forfatter #131 Del Skrevet 23. september 2003 Fyyy faen!!! det er bare 3 grader ute... det var jo nettopp sommer jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 24. september 2003 #132 Del Skrevet 24. september 2003 Jepp, I know. Høsten er tydeligvis kommet for å bli! (egentlig litt fint det også synes jeg, særlig når det er sol!) Brrrrr........ Lille Lotte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 24. september 2003 Forfatter #133 Del Skrevet 24. september 2003 og de tre gradene ble til frost.. skrape bil er ikke en syssel jeg har savnet noe særlig må jeg si den forferdelige helgen er nå litt på avstand og jeg har blitt glad igjen. men jeg vet at en person som betyr så mye for meg er innmari lei seg og da blir jeg lei meg også. han mistet en nær venn i helgen :cry: og helgen vi skulle tilbringe sammen som vi begge hadde gledet oss til ble dermed fullstendig omrokkert og ikke spesielt hyggelig... trent tre dager på rad jeg nå stolt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 26. september 2003 Forfatter #134 Del Skrevet 26. september 2003 natta... atter igjen er det helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 27. september 2003 Forfatter #135 Del Skrevet 27. september 2003 spraydate her blir jeg i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. oktober 2003 #136 Del Skrevet 23. oktober 2003 Lemoni!!! Hvor er du??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter #137 Del Skrevet 26. oktober 2003 Heisann Hoppsann nå er det fryktelig lenge siden jeg har vært her! i denne perioden jeg har vært fraværende har kvinneguiden måttet vike for spraydate jeg har brukt kveldene på å sjekke ut gutter landet over, og har fått meg en venn jeg allerede har truffet i rl. jeg gidder ikke å gå rundt å vente på at Han skal dumpe ned i fanget mitt! og til tross for at jeg på forhånd trodde spray kun bestod av tullinger har jeg blitt meget positivt overrasket det er mange interessante mennesker der faktisk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 19. februar 2004 Forfatter #138 Del Skrevet 19. februar 2004 oi oi oi, nå er det enda lenger siden jeg har vært her! jeg er glad og lykkelig om dagen :-) sola stråler og snøen smelter ( forhåpentligvis ), og det får meg alltid i godt humør!! titta innom her igjen for å se om jeg fant noen spennende tråder på velvære, klær og sminke. våren får meg alltid i sånt forandringshumør, og da er det spennende med noen nye innspill og litt inspirasjon. og det fant jeg!! linker på både sko og klær, og visakortet mitt sitrer i lommeboka... men jeg prøver så godt jeg kan å la den ligge i ro om dagen. sparer for harde livet og skal forhåpentligvis reise til mange spennende steder dette året og vil ha litt og gå på! så hva gjør jeg da her?? uff, må titte litt videre jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2004 #139 Del Skrevet 20. februar 2004 Hei på deg! Long time no see! Fint å høre at du har det bra! Jeg er spent på om du har funnet drømmeprinsen jeg da! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 28. mars 2004 Forfatter #140 Del Skrevet 28. mars 2004 tror muligens jeg har funnet en som kan være drømmeprinsen nå i kveld tar jeg min siste røyk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå