Gå til innhold

*Lemonaden*

Lemoni*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kinga

:ler:

* kikker ned*

Den sitter midt på magen min, og der blir den :wink:

Er ting litt kaos for tiden med deg og det annet kjønn, altså. Sånn blir det jo av og til. Det er kanskje en mening bak det, kanskje man blir enda klokere og visere etter slike ting? Litt mindre kjapp til å dømme andre?

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vibeke: kommer til å savne navlen din jeg, du skriver så morsomt og levende samtidig som du nesten ikke sier noe som kan røpe deg! :wink:

det er vel egentlig bare et morsomt kaos. er i en gjeng med tredobbelt så mange gutter som jenter, dermed blir det veldig mye oppmerksomhet på oss.

liker det :sjarmor:

i tillegg er det eksen, også kom han nye

(OH, MY GOD HAN ER KJEKK!!! "Lemoni sikler ved tanken på hans lekre bak....")

hormonene svinger seg i ville rytmer om dagen, men jeg prøver så godt jeg kan å holde dem i sjakk...

gleder meg til stor fest med masse gode venner i morgen!!

håper været blir like strålende som det har vært de siste dagene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hellu, Lemoni*!

Kjapt innom for å ønske deg en finfin søndag - håper sola skinner på din kant - her siger skyene på, og jeg har måttet trekke innendørs!

Moro med denne nye typen - krysser fingrene for at du treffer på han snart igjen! :wink:

Klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tittei

nå reiser jeg på etterlengtet hyttetur med gode venninner. det skal bli kjempekoselig. har bare denne ene ferieuken før jeg skal jobbe fire uker igjen.

ber og ber om pent vær, men det ser dårlig ut her i sør i dag. var jo iskaldt på soverommet mitt når jeg våknet.. æsj.

har hatt nok en knallfin helg da. vært sammen med venner fra jeg har stått opp til jeg har lagt meg og bare koset oss.

han kjekke kom desverre ikke, men jeg fant en annen.. hihi

huff og huff.. hadde ikke trodd det kunne bli for mye av det gode..

men jeg koser meg jeg, og har det kjempedeilig om dagen.

ønsker alle som titter innom en fin fin uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tilbake fra hyttetur!

det var deilig å komme seg bort litt selvom det bare var for et par dager.

været var dessverre ikke på vår side, men det ble mye rødvin, pledd og gode bøker og en stor dose jentesnakk.

i kveld har jeg sett en flott film med heath ledger så nå vet jeg i alle fall hvem jeg kommer til å drømme om i natt.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Heisann, hoppsann!

Tipper du har det kjempefint på hyttetur! Kos deg masse resten av uka også!

I morra reiser Kverulanten og jeg på hyttetur også, og jeg gleder meg skikkelig til å komme vekk litt!

Så da blir vi "jentene på tur" ut uka, Lemoni! Og etter det skal du ikke se bort i fra at vi treffes i butikken din...hehe - kommer til å titte MYE på betjeningen, og gjette vilt! Hehe!

Sender deg en klem jeg - og håper sola skinner der du er! :D

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

HVAAAA!!! Før jeg rakk å poste innlegget mitt, så hadde du kommet hjem og skrevet et innelegg selv! :ler: Det var skikkelig pussig!

Ja, ja! Da vet jeg jo at du har hatt det fint på tur da!

Nattinatti, vennen!

Klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i morgen tidlig reiser jeg på jentetur igjen.

ikke til en hytte denne gangen, nå er det shopping og moro som står for tur.

gleder meg :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter en deilig liten storby-ferie med mye shopping, et par museer og mye gåing reiser jeg igjen på hyttetur med gode venner i morgen. sommeren er toppen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har du helt rett i vibeke!!

bortsett fra at jeg dessverre ikke har fri lenger, men jeg nyter hver time jeg ikke er på jobb så godt jeg kan.

dagen i dag ble tilbragt på stranda og jeg har blitt skikkelig brun!!

men i morgen er det jobb igjen for meg så dette må bli mine siste ord i dag.. god natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Annonse

hei!!

nå har jeg vært borte fra KG i en hel måned nesten.

men om en uke eller to er hverdagen over meg igjen og jeg gleder meg litt til det. dette har vært en laang og deilig sommer.

har bare et par minutter til rådighet nå også. skal strax på cafe med venninnen min. det lokker veldig med varm kaffe i regnet i dag!

logget meg på i går kveld for å kikke litt, og ble helt lamslått da jeg leste i minnies dagbok. ble skikkelig lei meg..

ellers har jeg hatt en flott sommer, romantikken blomstrer atter en gang og jeg gleder meg til å ta fatt på et nytt skoleår!

hej då så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

nå er jeg endelig tilbake ved min egen pc på min egen hybel.

å bo hjemme hos mamma og pappa i nesten tre måneder har vært en prøvelse til tider..

men det var da litt koselig også, særlig når de var på ferie :ler:

sommerferien min har vært veldig lang! har jobbet 4-5 uker og hatt like mange fri. de helt store reisene ble det dessverre ikke siden vennene mine jobbet når jeg hadde fri og omvendt, men de dagene vi har hatt fri samtidig har vi utnyttet til hvert minste minutt :) det har blitt mange hyttehelger, et par lengre turer, og mange dager på stranda.

generelt har jeg hatt en veldig bra sommer, og synes det er litt deilig at det nå begynner å bli høst!!

kjærlighetslivet mitt er kaos for tiden! det kunne vært ryddig og oversiktlig, om bare mine tanker og følelser hadde vært det! snart er det et helt år siden det ble slutt med min forrige kjæreste, men fortsatt er det så mye som holder meg igjen fra å gå inn i et nytt forhold.

vanskelige saker!!

Lemoni*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg studielånet mitt!! yohoo :D

kjøpte meg en genser jeg er blitt totalt forelsket i!!

den er sååå fiiin altså! nesten ikke lyst til å ta den av meg igjen.. hihi

har tilbrakt dagen med å få hybelen og stua i orden, i kveld har jeg vært på cafe med et par venninner og blitt kjent med et par nye jenter.

det var veldig hyggelig :D

prøver å glemme at jeg har rotet meg inn i et skikkelig virvar med en gutt jeg er veldig glad i og som jeg ikke vil såre for noe i verden..

men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. vi har det så fint og flott sammen, og egentlig stemmer alt, bortsett fra det som må være nesten det viktigste, følelsene mine. de går i bølgedaler. det ene øyeblikket er jeg så sikker på at jeg vil ha han, i det neste vil jeg bare ha avstand... vet ikke hva jeg skal gjøre :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Adina Madeleine

:knock knock:

Hei Lemoni!

Stikker innom i de sene nattetimer. Høres ut som du har hatt en fin dag :D

Den kjærligheten, den kjærligheten... En virksom kilsje er å ta tiden til hjelp. Ofte finner ting sin løsning selv. Ja, jeg vet..., en mager trøst... :wink:

Sitter å laster ned musikk og hører til øyet blir stort og rødt (blir så utrolig rørt av mye musikk, er en sånn som lytter til musikk med hele kroppen og sjela :oops: ).

God natta!

Klem fra

Adina M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei adina m!

så hyggelig med nye "fjes" i dagboka mi :D

nettopp kommet hjem fra byen, og bokstavene går litt i kryss.. hihi

møtte en kjempekjekk gutt i kveld, veldig sjarmerende og innmari fin altså. var sammen med han hele kvelden fra vi kom i snakk på vorspielet :D

håper han tar kontakt en dag... :hjerter:

tid for sengen for meg nå tror jeg..

nattinatti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittei Lemoni*!

Jøss, vi er jo dagbok-naboer jo - og så har jeg ikke vært her før. (Fy, monja!) Har lest litt i dgboken din, og du høres jo så koselig ut du. Lyst til å bli kjent kanskje? Liker å kjenne de jeg er nabo med jeg :ler: Stikk gjerne innom dagboka mi....

.......og han der kisen du traff - tok han kontakt eller?

Klems!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...