MellonCollie Skrevet 30. mai 2008 #181 Del Skrevet 30. mai 2008 Her var det skjedd mye siden sist! Godt å høre at intervjuet gikk bra, da blir det jo spennende å høre om noen måneder. Ha en riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 30. mai 2008 #182 Del Skrevet 30. mai 2008 Moro å lese om utviklingen. Så bra at intervjuet gikk bra, da er det bare å vente i spenning :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #183 Del Skrevet 1. juni 2008 Mannen er syk, så alle planer denne helgen har blitt avlyst. Dumt, men nå er det jo fantastisk vær, så da har vi heller kost oss hjemme og i hagen Nå begynner det endelig å løsne litt med nakketreningen også. De siste dagene har hun ligget på magen i 5-6 minutter før hun har blitt irritert, og da har hun fått til noen bra løft (men klarer ikke å holde så lenge). Beroliger et hysterisk mammahjerte ihvertfall Frøkena skremte vettet av seg selv i går. Hun lå på teppe på gulvet og oppdaget plutselig sin egen høyre hånd. Lå lenge og fulgte den interessert med blikket. Særlig ble hun fascinert av at den av og til kom mot henne og tok henne på nesen. Så snudde hun hodet til venstre og så ENDA en hånd. Da ble det for mye for henne, og hun begynte å hylgrine Måtte distrahere henne med en uro for å få henne til å glemme disse skumle små hendene... Lurer innmari på hva hun egentlig tenker innimellom. Uke 10: fører hånden opp til munnen regelmessig for kos (sutter på knyttet neve) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 1. juni 2008 #184 Del Skrevet 1. juni 2008 Hun er nå bra søt, jenta di :rødme: Er jo ikke alltid like greit å vite hva som tilhører sin egen kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #185 Del Skrevet 1. juni 2008 Svangerskapet har ødelagt huden min Håpet det skulle gå over så fort ungen var ute, men nå har det gått 2,5 mnd og ingen bedring i sikte. Må kjøpe nye hudpleieprodukter, men det er jo en jungel å velge i. Noen som har noe å anbefale? I morgen blir det utflukt til IKEA og Sandvika Storsenter, og etterpå skal vi til "Olla" (veslas oldemor) for vafler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #186 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Veldig fornøyd nå Har bestilt hudpleieprodukter på Strawberrynet.com. Bestile varer fra Clarins: Rens Tonic Fuktighetskrem Ansiktsmaske Serum for å forminske porene Og alt dette kom bare på 520kr til sammen! :dåne: Delte opp i tre pakker, for å slippe toll. Men den ene pakken kom likevel på 255kr. Er spent på om den unnslipper tollen. Hvis ikke blir det tillegg... men det er vel ikke verdens krise. Gleder meg ihvertfall til å få pakkene i posten! Nesten som bursdag jo!! :hoppe: Endret 1. juni 2008 av marsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. juni 2008 #187 Del Skrevet 2. juni 2008 Så kjedelig med huden din, da. Her har det det faktisk blitt bedre etter graviditeten. Men jeg er veldig spent på om det kommer til å bli sånn, eller om det går tilbake igjen etter hvert. Jeg håper det vil forbli sånn som det er nå, for det er så deilig å ikke ha noe særlig kviser lengre. Håper de nye produktene dine vil hjelpe deg. Dessuten er det kjempegøy å få pakke i posten, ja! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. juni 2008 #188 Del Skrevet 2. juni 2008 Kos dere på utflukt i dag, da! Vi skal ut og trille etter hvert. Skal bare vente til det blir litt varmere, sånn at jeg kan ha på meg singlet og shorts. Så kanskje jeg får antydning til litt farge på min stakkarslige vinterbleke kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 2. juni 2008 #189 Del Skrevet 2. juni 2008 Svangerskapet har ødelagt huden min Håpet det skulle gå over så fort ungen var ute, men nå har det gått 2,5 mnd og ingen bedring i sikte. Må kjøpe nye hudpleieprodukter, men det er jo en jungel å velge i. Noen som har noe å anbefale? I morgen blir det utflukt til IKEA og Sandvika Storsenter, og etterpå skal vi til "Olla" (veslas oldemor) for vafler. Kjedelig at huden er blitt sånn? Har du hatt hudproblemer tidligere? Jeg var utrolig plaget med kviser på rygge i tenårene, håper ikke det komemr tilbake ved evt graviditet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #190 Del Skrevet 2. juni 2008 til Bippe Kjedelig at huden er blitt sånn? Har du hatt hudproblemer tidligere? Jeg var utrolig plaget med kviser på rygge i tenårene, håper ikke det komemr tilbake ved evt graviditet.. Jeg hadde en del kviser i tenårene, og hadde ikke perfekt hud i voksen alder heller, men ihvertfall mye bedre enn nå. Nå er det konstant 5-6 kviser i ansiktet og generelt uren hud Ikke moro.... Men jeg var heldig og slapp unna strekkmerker (bortsett litt fra puppene når melka kom), og har kvittet meg med all graviditetvekt allerede. Så det er noen lyspunkt Vet jo aldri hva en graviditet gjør med kroppen. Mannen smittet meg etter litt tafsing i går så dagens utflukter har blitt utsatt. Har trillet en tur på butikken for å kjøpe bl.a. en 10pakning med saftis (det er vel ikke godteri?). Nå sover vesla i vogna fortsatt for første gang i sitt liv! Bruker alltid å våkne bare et par minutter etter at vogna stopper opp. Når skal jeg slutte å lekke melk?? Prøvde å sove uten BH i natt, med et håndkle under meg, og det ble jo klissvått.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #191 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) inspirert av Flickan Mandag: frokost, lunsj & kveldsmat: knekkebrød med div. pålegg. Melk/juice/vann middag: grillet kyllingspyd og salat. Kiwi til dessert 1 times trilletur Endret 2. juni 2008 av marsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 2. juni 2008 #192 Del Skrevet 2. juni 2008 inspirert av Flickan Mandag: frokost, lunsj & kveldsmat: knekkebrød med div. pålegg. Melk/juice/vann middag: grillet kyllingspyd og salat. Kiwi til dessert 1 times trilletur Moro at jeg kan inspirere. :juhu: Artig måte å skrive ned på, med de ikonene *stjele til neste plan* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 2. juni 2008 #193 Del Skrevet 2. juni 2008 Ikke noe moro med dårlig hud. Har vært gjennom min dose med kviser, for å si det sånn - det kan man lese på en ørten siden lang tråd om Roaccutan på Kropp og Helse-forumet . Håper nå at kvisene er borte for godt, etter fire forferdelige måneder på Roaccutan. Har du prøvd medisiner mot kvisene tidligere? Ellers - melkelekkasjer - du kan risikere at du lekker i flere måneder fremover.... Sove uten BH var umulig for meg ihvertfall. Var avhengig av å bruke de dyre Chicco-innleggene om natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #194 Del Skrevet 2. juni 2008 Ikke noe moro med dårlig hud. Har vært gjennom min dose med kviser, for å si det sånn - det kan man lese på en ørten siden lang tråd om Roaccutan på Kropp og Helse-forumet . Håper nå at kvisene er borte for godt, etter fire forferdelige måneder på Roaccutan. Har du prøvd medisiner mot kvisene tidligere? Nei, har aldri brukt medisiner tidligere. Så fort tenårene var overstått har jeg holdt huden rimelig i sjakk med hudpleie, men nå må jeg tydeligvis bytte til et annet merke, for de gamle produktene virker ikke lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 2. juni 2008 #195 Del Skrevet 2. juni 2008 Deilig å unne seg noen gode produkter i ny og ne. Håper det hjelper for huden din! Jeg har ikke fått med meg at du er i nærheten av meg (bor i Asker og er ofte på storsenteret). Jenta di høres så søt ut. Har du noen bilder forresten, eller holder du de litt privat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #196 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Bilde av vesla :rødme: Lurer på om dette virker? :klø: ----- jo det gjorde det.. litt ute av fokus, og litt sikkel Revenka: jeg bor i Drammensområdet, så jeg er ikke så langt unna Endret 3. juni 2008 av marsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 3. juni 2008 #197 Del Skrevet 3. juni 2008 Åhh! Så søt hun er :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 3. juni 2008 #198 Del Skrevet 3. juni 2008 Nydelig jente :rødme: Hvordan går det med sukkerstoppet, jeg har vært flink i hele dag :-D Nå skal jeg lage middag, så skal jeg tvinge mannnen på tur i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #199 Del Skrevet 3. juni 2008 frokost: 3 brødskiver med leverpostei og agurk + melk + 1 kiwi lunsj: 2 brødskiver med leverpostei og agurk +melk + 1 kiwi middag: hamburger (uten dressing) + vann + 1 banan kveldsmat: 2 knekkebrød med ost og paprika + vann 30 min med manualer (armer/skuldre) ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 4. juni 2008 #200 Del Skrevet 4. juni 2008 Ååå, så skjønn jenta di er! :rødme: Nå gleder jeg meg til å bli mamma, jeg også Du er kjempeflink med maten og treninga, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå