Gå til innhold

Har du hatt sex med ei feit dame og hvordan var det?


Gjest Mysticgirl

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_tynn

Gjest fra innlegg over ... men når det er sagt så tror jeg ikke nødvendigvis kroppsfason har så mye med om sexen man har er bra eller ikke. Så lenge man har en partner som tenner på en. MEn er man veltrent så kan man kanskje være litt mer kreativ i forhold til stillinger osv? Jeg har aldri vært sammen med en overvektig mann så jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KinkyGutt

Synes at lubne damer eller folk som tar seg nær av ting her, må skjønne at det er forskjell på LUBBEN og FEIT.

Jeg definerer "feit" og "tynn" med min eminente "bakfra test", dette er en enkel test som fungerer selv om dama er 1.40 eller 1.90 høy, vektmessig er det STORT slingringsmonn før man ender opp som ">" eller "]".

Testen er som følger:

- Still dama på alle fire.

- Se på dama i profil, har hekken følgende former er de:

> for tynn, dama har "spissræv"

] for tykk, dama har "garasjeræv"

) passe :)

Bakfra ser en fet dame slik ut [ ! ] mens en slank/normal/luben dame ser slik ut ( ! ) .

Mao, om ræva er en "blokk", der det ikke er forskjell på overgang mellom skinker og lår, eller om det er like bredt over hoftene som midjen, ja da er man i mine øyne _fet_

Poenget er at det skal MYE til før dama har spissræv og tilsvarende MYE til før en dame har garasjeræv, stort sett oppfyller alle damer "parantessjekken", selv om de er slanke eller lubne.

Haha, sikkert mange som ikke skjønner denne men uansett.

ja, jeg har ligget med en fet dame, synes ikke det var noe spesielt pga:

- Virker som at en stor og fet kropp er vanskelig å holde ren, ikke spesielt delikat.

- Selv med en kuk på 19 cm, ble det for mye skinker bakfra, i misjonærstillingen så hun ikke spesielt delikat ut, der musa såvidt kunne skimtes under fettvaklene under magen.

Det var det èn gang og aldri mer, hun så ikke spesielt deilig ut, selv om hun hadde digre og deilige pupper (og jeg ELSKER pupper i alle former, farger, størrelser og fasthet, stort sett). Jeg fikk problemer med tenning selv om vi kjøprte et ganske kinky opplegg.

Damer kan godt være lubne (noe av den beste sexen jeg hat hatt, var med ei skikkelig lubben dame, synd hun har type om dagen, ellers kunne man jo hatt mye moro i julen :) ), men når de er direkte fete eller skranglete skjeletter, styrer jeg laaaangt unna nå, desverre. (og jeg er ikke spesielt picky :P)

Endret av KinkyGutt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen er som følger:

- Still dama på alle fire.

- Se på dama i profil, har hekken følgende former er de:

> for tynn, dama har "spissræv"

] for tykk, dama har "garasjeræv"

) passe :)

:skratte: Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12cm pi**

Dama mi er "feit" dvs 96kg og 176cm. Selv syntes jeg det er deilig med "feite" damer.Er deilig å knulle ei feit dame fordi hun er så myk å god ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt sex med damer fra 50 kg til 120-130 kg. Litt usikker på hun store, men feit var hun iallefall. Men hun var deilig også. Kåt som f... og med få hemninger. Hun var den første jeg ble ordentlig rimmet av :D De som er for tynne er litt vonde å støte mot. Som en venn av meg sier: "more cushi'n for the pushi'n" er topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nok klassifiseres som feit - ihvertfall lubben (70 kilo og 170 cm), men mannen min liker å ha sex med meg uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nok klassifiseres som feit - ihvertfall lubben (70 kilo og 170 cm), men mannen min liker å ha sex med meg uansett!

Absolutt ikke! jeg var ikke feit i det hele tatt når jeg veide 70 ,former ja .! er foresten 166 ,60 kg nå ,men veide 70 før og ingen valker eller noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente da, men jeg vil slenge inn noe: Jeg tror det må være mye deiligere å ha sex med ei som heller er litt fyldig (da mener jeg overvektig, men ikke kjempemye) som har tro på seg selv, og liker sin egen kropp, og kan bruke den (er så trygg på seg selv at hun får orgasme osv), enn å ha sex med ei "tynn, slank, modellpen" jente som overhodet ikke har selvtillit, føler seg stygg, og er usikker på seg selv og dermed sliter seksuelt.

Litt utenfor temaet det vet jeg også, men likevel: Ei som er litt overvektig og kan godta det er jo veldig forskjellig fra ei tynn som ikke klarer å godta seg selv.

Maken til manipulasjon.

Samme som om jeg skal si:

Hva vil du mest ha av denne ekle ufyselige og brune sjokolademelken....

Eller denne supersøte og ferske jordbærmelken!

Du snur og vrir på det slik at det virker som det kun er de fyldige mennesker som kan ha sex. Noe som går helt begge veier.

Jeg er tynn som en flis nesten selv, og jeg godtar meg selv og min kropp til 1000. Har ikke vært noen issues i det heletatt ang sex eller noe som helst så langt i livet.

Det jeg i grunn skal ha frem er at i din post var full av "tynne er teite og aksepterer ikke seg selv"-svada.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GlennDanzig

70 kilo er ikke mye,på ett gjennomsnitlig høyt menneske..!

Enig der,er 1,80 selv.

Rundt 92kg.

Er ikke i nærheten av overvektig.

Trener styrke og sikter etter å bli større enn det jeg er:)

Synes forresten frodige damer er NICE<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd på de damene som er sikkelig feite uten former i tillegg.Hadde en sånn i klassen min og alt fettet hennes var på magen ikke tull en gang.Da har man sikkelig uflaks slik som disse damene:)HotnessUtenom hun i rosa så jo ganske ok ut.

Endret av CafeLatte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Synd på de damene som er sikkelig feite uten former i tillegg.Hadde en sånn i klassen min og alt fettet hennes var på magen ikke tull en gang.Da har man sikkelig uflaks slik som disse damene:)HotnessUtenom hun i rosa så jo ganske ok ut.

Alle disse så groteske ut. Hun i rosa bikini kunne til nød gått for å være gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lå med ei feit ei en gang. Det var rett og slett vanskelig å komme inn i henne, det gikk vel bort 10 cm kuk før jeg i det hele tatt "kom frem". Da har man ikke mye å stille opp med når man har en gjennomsnittlig 15 cm.

Hun hadde hår, så man visste hvor man skulle sikte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde skikkelig sympati-sex med ei en gang. Dette var dog ei av jentene som kan kle seg, så hun gikk opp enda en to størrelser når hun var naken. Til og med ubarbert under armene. På tidspunktet var jeg en del snillere enn jeg er i dag, så jeg fant ingen utvei uten å knuse siste rest av selvtillit hos stakkars jenta. Jeg mannet meg opp, og hev meg ut i det.

Eneste stillingen som var aktuell, for å i det hele tatt få den inn, var at hun ridde meg. Det virket faktisk overraskende bra. Dog, kunne hun ikke ri, hun fort svett og etter kort tid veltet en forferdelig lukt fra valkene - jeg brakk meg. Sprang rett på toalettet, vasket kuken, spiste masse tannkrem for å ha en mer intens smak og lukt i systemet før forlot stedet.

Når jeg kom hjem satte jeg klærne på vask, hev meg i dusjen med

på repeat. Jeg prøvde å fortrenge lukten (jeg reagerer veldig sterkt på lukter) og minnene (får faktisk frysninger når jeg tenker tilbake). Fortalte meg selv at jeg hadde gjort en god ting, at jeg har scoret dusinvis med karma-poeng og at det kom til å gå bra med meg...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kom hjem satte jeg klærne på vask, hev meg i dusjen med denne sangen på repeat. Jeg prøvde å fortrenge lukten (jeg reagerer veldig sterkt på lukter) og minnene (får faktisk frysninger når jeg tenker tilbake). Fortalte meg selv at jeg hadde gjort en god ting, at jeg har scoret dusinvis med karma-poeng og at det kom til å gå bra med meg...

:skratte: var du stolt av deg selv?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: var du stolt av deg selv?:P

Vel, "alt skal prøves" som en kamerat sier... En artig historie for skitne vors/nach, enda en opplevelse som har formet meg - jeg verken var eller er stolt, men jeg angrer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...