Gå til innhold

Har du hatt sex med ei feit dame og hvordan var det?


Gjest Mysticgirl

Anbefalte innlegg

Gjest Mysticgirl

Artig å se at tråden min lever enda ;);) hehe

Men jeg lurer på en ting. Hvorfor kan noen av dere menn ha sex med noen dere finner frastøtende?

dere får jo ereksjon og blir tent, så hun kan da ikke ha vært så ekkel eller?

Hva som får dere til å gå til sengs med ei jente dere finner ekkel?

Det håper jeg på å få et svar på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Artig å se hvordan tjukke jenter misliker ordet "feit", og hengir seg til ord som "frodig", "stor", "mye å ta i", "jevnt fordelt", "noen kilo for mye".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Medisinmannen
Ja få høre nå da menn?

Jeg har prøvd, og det var mykt og deilig. Fantastisk å høre kroppene klaske mot hverandre.

Kjerringa mi er litt lubben, og jeg tar det jeg får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hmmm_*
Jeg er jente da, men jeg vil slenge inn noe: Jeg tror det må være mye deiligere å ha sex med ei som heller er litt fyldig (da mener jeg overvektig, men ikke kjempemye) som har tro på seg selv, og liker sin egen kropp, og kan bruke den (er så trygg på seg selv at hun får orgasme osv), enn å ha sex med ei "tynn, slank, modellpen" jente som overhodet ikke har selvtillit, føler seg stygg, og er usikker på seg selv og dermed sliter seksuelt.

Litt utenfor temaet det vet jeg også, men likevel: Ei som er litt overvektig og kan godta det er jo veldig forskjellig fra ei tynn som ikke klarer å godta seg selv.

Tror det går an å være tynn og ha selvtillit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd, og det var mykt og deilig. Fantastisk å høre kroppene klaske mot hverandre.

Kjerringa mi er litt lubben, og jeg tar det jeg får.

Oh my good...er det mulig?

Snakk om å være ekkel mann. Menn er så sinnsykt ekle når de sier at de "tar det jeg får". Eier dere ikke kritisk sans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh my good...er det mulig?

Snakk om å være ekkel mann. Menn er så sinnsykt ekle når de sier at de "tar det jeg får". Eier dere ikke kritisk sans?

Samme fan hvilket skaft fitta sitter på :jepp:

Bare den har puls å er lovlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Medisinmannen
Oh my good...er det mulig?

Snakk om å være ekkel mann. Menn er så sinnsykt ekle når de sier at de "tar det jeg får". Eier dere ikke kritisk sans?

Kritisk sans? Kona mi er deilig fordet om hun er litt lubben. Jeg skriver jo at jeg elsker det. Og tar all den sex jeg får. Selvsagt av henne. Den som kaller andre ekkel er jo ekkel selv. Finner ikke noe ekkelt i det å like kona di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er smellfeit.

Jeg er 118 kg, og 170.

Jeg har feit ræv, hengepupper, enorme lår, og en mage som henger det forbi hårtrekanten.

Kroppen min er ufattelig stygg, og flesket velter utover når jeg setter me ned eller ligger.

Nå er jeg vel heldig da, som er gift og har enmann som elsker meg, og som av en aller annen grunn påstår han elsker hele meg, og han tenner jo på meg, det merker jeg jo.

Men når vi har sex liker jeg det ikke. Hvorfor?

Jo forde:

Jeg svetter inni alle vlker og hudfolder, blir fort lukt, og jeg er redd han skal kjenne det.

Jeg kan ikke noe annet enn misjonær, å sitte oppå har jeg ikke krefter til, og dessuten er det pinlig npr heile kropppen disser, og vomma dasker han i brystkassa.

Å bli tatt bakfra er deilig, men nå er ræva så stor at han kommer ikke skikkelig inn....

Jeg må lissom hjelpe han og brette tilsides npr han skal suge meg...........

Grusomt pinlig og ekkelt. Så til tross for at han har mye lyst er det så motbydelig for meg, selv om det er jeg som er feit, at sex, det er det ikke ofte vi har.........siste halve året kanskje 3-5 ganger......

Så det ER ekkelt med sex med ei som er feit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Gjest faofnorway

Kan ikke se formeg å ha sex med ei tynn jente.. Denge laus på noen ribbein av en kleshenger høres ikke godt ut. Nei gi meg store damer,da mener jeg STORE damer. Har vært sammen med alt i fra 100-200 og må si 200 var digg!! Mye godt å ta i og mykt, er det mulig å få noe bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Maria_*
Tror det går an å være tynn og ha selvtillit...

Ja veit, det der blir for dumt. Jeg er 173 og veier 56 kg, spiser godt så har en kropp som skal være slik den er. Men ifølge de på denne tråden har jeg ikke selvtillit, mannlig uten former, er en kjettingpose eller hva det nå var, eier ikke sexlyst ++ fordi jeg er tynn? jeg elsker sex, kroppen min, har ikke så alt for store pupper men store og vakre hofter, uten valker. Indirekte sier dere at tynne jenter ikke har selvtillit fordi de tror de er stygge, hva er dette for slags vrøvl? vil påstå at det heller er fete damer som har mindre selvtillit, det sier seg jo selv. Selv om begge typer kan slite med sitt.

Så ærlig talt! dette er en myte som er blitt funnet opp av fete kvinner og menn som ikke får seg annet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg er ganske stor, og jeg kjenner jeg får skikkelig dårlig selvtillitt av å lese denne tråden, gitt.. Koselig å se at flertallet ikke vil ta i sånne som meg med en ildtang en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske stor, og jeg kjenner jeg får skikkelig dårlig selvtillitt av å lese denne tråden, gitt.. Koselig å se at flertallet ikke vil ta i sånne som meg med en ildtang en gang.

Internett får ut det verste i folk, vet du. Når jeg leser at "kvinner som er sånn og sånn er helt uinteressante" så hender det at det stikker i meg også. Men i virkeligheten så er det jo mange som er interesserte i meg, så hvorfor skal jeg bry meg om det som står på et Internett-forum?

Jeg er helt sikker på at det er mange som elsker kroppstypen din, så jeg ville ikke bekymret meg hvis jeg var deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnar61

Nå er jeg selv en gammel og erfaren mann som har opplevd det meste. Jeg har flere ganger hatt het elskov med flere kvinner med kilovekt på over 120. Mine erfaringer er at de store, tunge kvinnekroppene er mer behagelig å stryke seg inntill. Derfor føler jeg at man får best utbytte av å elske med ei tykk kvinne. Min farfar pleide å si til meg: "Jo større de er, jo mer å er det å elske"

Jeg har trykt dette til mitt hjerte og har derfor aldri elsket med ei dame under 100 kg. Der går grensen min. Jeg vil heller aldri, på en alder av 61 år, finne på å prøve meg på noe under 100 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ganske stor, og jeg kjenner jeg får skikkelig dårlig selvtillitt av å lese denne tråden, gitt.. Koselig å se at flertallet ikke vil ta i sånne som meg med en ildtang en gang.

Du kan være glad for at du ikke er mann med kort kølle da. De får gjennomgå mye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_nora_*
For meg så har det lite å si. Jeg klarer ikke tenne på ei overvektig dame uansett hvor selvsikker hun her. "Deilige former" finnes ikke på ei dame over 70kg sorry. Jeg syns det er direkte kvalmende, og jeg blir dårlig hvis jeg ser ei feit dame i f.eks. tights.

hehe. tror du har litt feil syn på antall kilo her. jeg er 1.80 høy (høyere enn gjennomsnittet, men..), veier 70 kg og er undertøysmodell. jeg har rumpe og pupper, men det er lite. jeg er altså for smal til å ha former som er deilige i mine øyne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...