Gå til innhold

Har du hatt sex med ei feit dame og hvordan var det?


Gjest Mysticgirl

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Jeg troddde jeg tente på feite demer helt til jeg fikk sjansen en natt på et nachspiel.... Det er altså det værste ONS jeg har hatt....

Det luktet vondt, og hun ville bare ligge på rygg...

Ville du ha henne på topp altså? Er ikke det litt å leke med skjebnen :lur:

Når dere sier FEIT, hvor feit mener dere da? Jeg har en BMI på ca. 25 - er jeg feit? I såfall skal jeg spørre kjæresten min hvordan det er å ha sex med en feit dame.

Jeg vil heller tro at det har mindre med kroppen å gjøre og mer med personen. Å ha sex med en passiv mus er vel like ille om den er feit eller tynn?

Alle kan lukte litt iblant, tykk som tynn, men det å lukte når man blir med hjem på en ONS er vel ikke akkurat sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville du ha henne på topp altså? Er ikke det litt å leke med skjebnen :lur:

Når dere sier FEIT, hvor feit mener dere da? Jeg har en BMI på ca. 25 - er jeg feit? I såfall skal jeg spørre kjæresten min hvordan det er å ha sex med en feit dame.

Hva kan han svare som er riktig? :D

BMI på 25 er vel rett under "obese" grensa for jenter når det gjelder BMI,hvis jeg ikke husker helt feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg ville "ta henne bakfra", men neida!

Men du er jo def. inne på noe når det gjelder passiv mus.

Hva er din høyde og vekt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blaaveis: Jeg er sjokkert over uttalelser i denne tråden... det er sånne holdninger som gjør at vi som er overvektige føler oss som dritt!!!

Ja, jeg sier vi... for jeg har vært overvektig.. faktisk så stor at jeg ble nødt til å ta en slankeoperasjon. Veide 110 på det meste..

Nå er jeg normalvektig, men har noe løshud..

Som stor så ble jeg sett på som ett *one-night stand*.. kun bra nok til å pules, og ikke noe "kjæreste-materiale"! Selvtillitten min sank betraktelig..

Jeg ville finne meg en god kjæreste som var glad i meg for den jeg er... men det var veldig vanskelig... alle ville ha meg som en elskerinne.. det var visst det eneste jeg "dugde" til...

Jeg har alltid tatt vare på meg selv.. fikk alltid mange fine komplimenter som stor også...Ps. luktet godt gjorde jeg også..

Nå som normalvektig, får jeg høre at jeg er så fin at jeg kan få meg hvem som helst... DET har ikke gjort slik at jeg har glemt hvem jeg egentlig er og står for. For jeg driter ikke i de som er overvektige, selvom jeg er tynn nok nå... jeg har beina godt plantet på jorden, og jeg hever meg ikke over andre!!

Jeg synes personlig at unge (er 33 år selv) tynne gutter er veldig tiltrekkende for meg..(ved første inntrykk). Det er noe jeg tenner ordentlig på. (som alle har en smak og mening). Det er første inntrykket. Når jeg er blitt sammen med noen så ser man først på utseènde, så blir man kjent for å se om kjemien stemmer. Når jeg er sammen med noen så er det følelsene for denne personen som er gjeldene, IKKE lenger utseènde. Jeg elsker personen uansett om han hadde lagt på seg eller ikke.

Nå var jo denne tråden om man noen gang hadde hatt en "feit" dame i senga.. synes ordet"feit" kunne vært unngått.. da man skal snakke om personer med respekt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

"The world is not full of Attractive People and Unattractive People. It's full of people who are attractive to some and not to others. I hear from trolls all the time who complain that they don't want to be "forced" to find nasty, ugly fat women attractive–which utterly baffles me, since the last thing I want to do is encourage fat-hating dicks to date fat women. You don't find fat people attractive? Fabulous. Don't date them. I will find a way to pick myself up and move on without your love. But to assume your lack of sexual interest in fat chicks must be universal–or that the mere existence of self-confident fat people having healthy relationships somehow "forces" you to find fat attractive–is the height of fucking narcissism.

But Kate, that doesn't change the fact that in this culture, more people are attracted to thin people than to fat people.

No, it doesn't. But that fact doesn't mean that fat people need to choose between losing weight and getting used to the company of cats. It just means we're looking for our respective needles in a slightly bigger haystack. And on the upside, we've automatically weeded out the people who think adhering as closely as possible to the cultural beauty standard is a prerequisite for deserving love–who wants to date those assholes? I have dear friends who are damn near the Barbie standard, and half of their romantic lives have been spent fending off guys like that in the first place or figuring out how to dump them; our net relationship success is about even. So who's better off?"

fra http://kateharding.net/2008/03/29/in-which...ction/#comments

Også:

http://kateharding.net/but-dont-you-realiz...t-is-unhealthy/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes uansett ikke at det er noe spesielt bra å uttale seg negativt om andre menneskers kropp. Det at man prater i et forum synes jeg ikke er noen unskyldning. Det går an å få frem budskapet uten å kritisere kroppsformer.

Det er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om jeg kanskje tråkker noen på tærne, heller jeg mot å mene at ei slank jente i alle tilfeller er å foretrekke. Tykke jenter (90-100kg pluss) er aldri vakkert, samme hvor mye de forsøker å trøste seg selv med at de er "fyldige, frodige" og har former. Fine personer i aller høyeste grad, men ikke noe jeg selv liker... Min mening, no offense. Ikke ment som kritikk, kun et innblikk i mine preferanser.

Endret av Atdetvar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde kanskje ikke gjøre noe mere ut av dette, men jeg klarer ikke å holde meg.

Det blir fryktelig selvmotigende å si at man synes at mennesker som har en spesiell kroppsform ikke er vakre "samme hvor mye de forsøker å trøste seg selv med at de er "fyldige, frodige" og har former", for deretter å avvepne uttalelsen med "no offence", jeg sier det bare for gi deg et innblikk i mine preferanser.

Det blir egentlig det samme som å si; Jeg synes du ser stygg ut, men jeg sier det ikke for å fornærme deg, kun for å forklare at jeg ikke liker kroppen din.

Avsporing av tråden dette, og jeg tar på meg skylden for det.

Synes bare vi skal vise litt omtanke for dem vi deler forumet og resten av verden med. Vi trenger absolutt ikke å såre hverandre for å holde en diskusjon igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg gidder ikke å lyve. Er det så rart å ikke ha et forkjærlig forhold til store mengder fett, egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Her var spørsmål om hvordan det var å ha sex med ei feit dame, og ikek hvor avskyelig du synes hun var da. Bare forskjellen mot normalvektige og om det er nevneverdig forskjell i fitta, hvor langt du når inn..osv.. Hold deres hets mot overvektige unna denne tråden takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_London_*
Her var spørsmål om hvordan det var å ha sex med ei feit dame, og ikek hvor avskyelig du synes hun var da. Bare forskjellen mot normalvektige og om det er nevneverdig forskjell i fitta, hvor langt du når inn..osv.. Hold deres hets mot overvektige unna denne tråden takk!

Jeg har bare hatt sex med ei feit dame, for mange år siden, fitta var akkurat som andre fitter.

Husker ikke så mye fra det, men jeg husker at hun var utrolig kåt og at hun sugde meg stiv gang etter gang, det er faktisk det eneste jeg husker. Husker ikke at jeg hadde noen spesielt negative erfaringer med at hun var feit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Francess
Her var spørsmål om hvordan det var å ha sex med ei feit dame, og ikek hvor avskyelig du synes hun var da.

Nettopp, og siden du, Atdetvar, aldri har hatt sex har du vel strengt tatt lite å bidra med i denne tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg gidder ikke å lyve. Er det så rart å ikke ha et forkjærlig forhold til store mengder fett, egentlig?

Bra at du ikke gidder å lyve, men det er heller ikke nødvendig å såre andre.

Du lyver ikke om du utelater en slik kritisk kommentar heller.

Det går godt an å svare på spørsmålet her uten å fortelle at du synes overvektige har ekkel kropp. Det er bare snakk om å ta hensyn til andre mennesker, ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes begrepet "feit" er så respektløst.

Glemmer dere at det er mennesker dere uttaler dere om?

Levende, inteligente mennesker med følelser?

At det å rakke ned på et overvektig menneske en har hatt sex med er som å rakke ned på deg selv?

Du valgte jo tross at frivillig å ha sex med dette mennesket...

Litt sympati, respekt og medmennesklighet kan lønne seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Nettopp, og siden du, Atdetvar, aldri har hatt sex har du vel strengt tatt lite å bidra med i denne tråden?

Ja jeg er jo en gammel jomfru med lite erfaring, så der må nok du med masse av erfaring komme med noe konstruktivt for å blåse liv i en tørr tråd igjen sexy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peachbud
Nettopp, og siden du, Atdetvar, aldri har hatt sex har du vel strengt tatt lite å bidra med i denne tråden?

Ja jeg er jo en gammel jomfru med lite erfaring, så der må nok du med masse av erfaring komme med noe konstruktivt for å blåse liv i en tørr tråd igjen sexy ;)

Det var herren med nicket Atdetvar jeg henvendte meg til, ikke deg. Jeg var enig i ditt svar til ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mysticgirl
Det var herren med nicket Atdetvar jeg henvendte meg til, ikke deg. Jeg var enig i ditt svar til ham.

Opps sorry :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Her var spørsmål om hvordan det var å ha sex med ei feit dame, og ikek hvor avskyelig du synes hun var da. Bare forskjellen mot normalvektige og om det er nevneverdig forskjell i fitta, hvor langt du når inn..osv.. Hold deres hets mot overvektige unna denne tråden takk!

Så du vil bare høre om de positive opplevelsene?

Jeg har hatt sex med en feit dame og jeg orket ikke se nedover kroppen hennes. Det var den viktigste forskjellen i forhold til en normalvektig.

For øvrig hadde jeg problemer med å finne hullet og kom kortere inn enn vanlig. Det var også mye vanskeligere å snu henne til ønskede posisjoner. Det ble mye klasking mot den store rumpen og det var heller ikke spesielt opphissende.

Men hun var vanvittig god til å suge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
BMI på 25 er vel rett under "obese" grensa for jenter når det gjelder BMI,hvis jeg ikke husker helt feil

Du husker helt feil.

BMI 25 er grensen til overvekt, litt over normalvektig.

30 og oppover regnes som "obese" (kraftig overvekt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du vil bare høre om de positive opplevelsene?

Jeg har hatt sex med en feit dame og jeg orket ikke se nedover kroppen hennes. Det var den viktigste forskjellen i forhold til en normalvektig.

For øvrig hadde jeg problemer med å finne hullet og kom kortere inn enn vanlig. Det var også mye vanskeligere å snu henne til ønskede posisjoner. Det ble mye klasking mot den store rumpen og det var heller ikke spesielt opphissende.

Men hun var vanvittig god til å suge.

Unnskyld for å spore av denne tråden nok en gang, men lurer bare på en ting. Hvorfor har du frivillig sex med henne hvis du ikke orker å se på kroppen hennes engang? Du sier jo at du ikke tenner på henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...