Gå til innhold

Har du hatt sex med ei feit dame og hvordan var det?


Gjest Mysticgirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Mann_*

Ja, det kommer an på hva du mener. Selv liker jeg best å ha sex med de som har kurver/kvinnelige former. Men direkte feit? Nei takk, det tror jeg at jeg står over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente da, men jeg vil slenge inn noe: Jeg tror det må være mye deiligere å ha sex med ei som heller er litt fyldig (da mener jeg overvektig, men ikke kjempemye) som har tro på seg selv, og liker sin egen kropp, og kan bruke den (er så trygg på seg selv at hun får orgasme osv), enn å ha sex med ei "tynn, slank, modellpen" jente som overhodet ikke har selvtillit, føler seg stygg, og er usikker på seg selv og dermed sliter seksuelt.

Litt utenfor temaet det vet jeg også, men likevel: Ei som er litt overvektig og kan godta det er jo veldig forskjellig fra ei tynn som ikke klarer å godta seg selv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kommer an på hva du mener. Selv liker jeg best å ha sex med de som har kurver/kvinnelige former. Men direkte feit? Nei takk, det tror jeg at jeg står over.

Har hatt sex med en feit dame,så feit at hun ikke hadde særlig kurver/former igjen, altså ikke så smellfeit at man måtte telle valker for og finne fram.

Hun hadde en utrolig myk og deilig fitte,måtte stoppe mange ganger under sex for ikke og komme for fort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl
Er best med de tynne damene! Overvektige eller lubne jenter er ekkelt.

Men hva er forskjellen ? Og hva legger du i ekkelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Been there done that.

Feite damer svetter mer pga alt fettet og følgelig, lett for å lukte svette.. både her og der. Ekkelt.

Ikke særlig innbydene når man må grafse seg igjennom valker for å komme fram til klitoris. Ekkelt.

Feite damer får den gjennomsnittlige kuken på 16-17 cm til å se ut som en fyrstikk. Ekkelt.

Feite damer er også vanskeligere å ha sex med, de er ofte i elendig fysisk form og holder ikke ut lenge hvis de "jobber". De er også ofte for stor til andre stillinger enn misjonær. Kjedelig.

Var bortpå en jente som var lav og feit engang. Var som å pule en badeball når beina kom opp. Fikk ikke mye ut av den tiden.

Nå har jeg en slank jente og vi prøver stadig nye spennende stillinger, siden vi begge er i god fysisk form så holder vi ut lenge også.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*

Det kommer jo helt an på hvordan de ser ut. Noen feite kvinner har en tendens til å resignere og ser derfor uflidde og mindre pene ut. Men det finnes også overvektige kvinner som er søte og deilige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva folk legger i feit er jo så forskjellig. Jeg er vel ikke det man kan kalle supertynn, men feit vil jeg ikke si jeg er. Jeg har pupper, lår og rumpe, men er hverken i dårlig fyskisk form eller for tung til at man kan gjøre annet enn misjonær.. Men at folk har andre preferenser enn min kroppstype er helt ok.. Ikke må man grafse gjennon valker for å finne frem heller ;) Noe som forøvrig var litt teit sagt etter min mening.. Helt greit at man ikke tenner på overvektige, men trenger ikke si det er ekkelt for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå mener jeg ikke bare litt lubben, men de som dere mener er feite og hvordan det var=?

Hva mener du med feit, da? Når jeg tenker feit så ser jeg for meg damer på misnt 150 kilo, å de kan det umulig være kult å ha sex med, rett og slett fordi jeg syns det ser frastøtende ut. Jeg er sån at mye av lysten kommer fra det visuelle, så jeg må like å se på dama jeg har sex med.

Dama kan godt være overvektig, så lenge hu fortsatt har dameformer (dvs at livet er smalere enn hofter og skuldre).

Det er også morsomt å kaste, vri og vende på dama... Noe som blir vansklig om hu veier mer enn meg.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som forøvrig var litt teit sagt etter min mening.. Helt greit at man ikke tenner på overvektige, men trenger ikke si det er ekkelt for det...

Her blei det spurt etter våre personlige meninger og hvorfor. Hvis en av grunnene er at man syns det er ekkelt så må man ha lov til å fortelle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl
Hva mener du med feit, da? Når jeg tenker feit så ser jeg for meg damer på misnt 150 kilo, å de kan det umulig være kult å ha sex med, rett og slett fordi jeg syns det ser frastøtende ut. Jeg er sån at mye av lysten kommer fra det visuelle, så jeg må like å se på dama jeg har sex med.

Dama kan godt være overvektig, så lenge hu fortsatt har dameformer (dvs at livet er smalere enn hofter og skuldre).

Det er også morsomt å kaste, vri og vende på dama... Noe som blir vansklig om hu veier mer enn meg.

:ler: Nei jeg tenkte vel på det som andre definerer som feit. Noen sier jo dama er feit, bare hun har litt for mye, mens andre sier hun er feit når hun er over 150 kg. Kan vel heller si ..Hva definerer du som feit, og har du hatt sex med ei som du definerer som feit. Og hva er forskjellen?

Blir det mer korrekt? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje en som var litt feit. Det var godt det, myk og våt i musa, og likte å pule.

Jeg liker slanke jenter bedre, pga eksempler gitt tidligere. Lett å flytte på, kuken ser ikke ut som en blyant etc... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å definere en dame som feit eller overvektig er ikke så lett, men damer som faller inn i de kategoriene tenner meg ikke i det hele tatt. Jeg tenker at når en dame veier noe rundt det samme som meg (85 kg) begynner hun å bli feit. Man er forskjellige, jeg liker best tynne og nette damer, men har endt opp med et par i fylla i mine yngre dager som ikke akkurat var det. Da var det ikke lett å gjennomføre noe som helst, mista tenninga ganske fort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feite damer uten former:

xxxx

Feite damer med former kan være fint:

xxxx

Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Trille (mod)

Synes ikke det var forskjell på de to kategoriene dine, jeg da.

Sitatet er endret. Trille (mod)

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...