Gå til innhold

Har du hatt sex med ei feit dame og hvordan var det?


Gjest Mysticgirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest GlennDanzig

Hadde skikkelig sympati-sex med ei en gang. Dette var dog ei av jentene som kan kle seg, så hun gikk opp enda en to størrelser når hun var naken. Til og med ubarbert under armene. På tidspunktet var jeg en del snillere enn jeg er i dag, så jeg fant ingen utvei uten å knuse siste rest av selvtillit hos stakkars jenta. Jeg mannet meg opp, og hev meg ut i det.

Eneste stillingen som var aktuell, for å i det hele tatt få den inn, var at hun ridde meg. Det virket faktisk overraskende bra. Dog, kunne hun ikke ri, hun fort svett og etter kort tid veltet en forferdelig lukt fra valkene - jeg brakk meg. Sprang rett på toalettet, vasket kuken, spiste masse tannkrem for å ha en mer intens smak og lukt i systemet før forlot stedet.

Når jeg kom hjem satte jeg klærne på vask, hev meg i dusjen med

på repeat. Jeg prøvde å fortrenge lukten (jeg reagerer veldig sterkt på lukter) og minnene (får faktisk frysninger når jeg tenker tilbake). Fortalte meg selv at jeg hadde gjort en god ting, at jeg har scoret dusinvis med karma-poeng og at det kom til å gå bra med meg...

forstår ikke dette med lukt jeg,aldri hatt erfaring med det og jeg har ligget med mange store damer.

damene jeg har hatt lukter digg!

og jeg har blitt ridd masse,og hver gang har vært kjempedeilig!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

forstår ikke dette med lukt jeg,aldri hatt erfaring med det og jeg har ligget med mange store damer.

damene jeg har hatt lukter digg!

og jeg har blitt ridd masse,og hver gang har vært kjempedeilig!!!!

Var vel bare sinnssykt uheldig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GlennDanzig

Var vel bare sinnssykt uheldig...

Har vel mere med hygienen hennes enn vekta.

Jeg tenner ikke på urenslige jenter jeg heller.

Renslighet er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente da, men jeg vil slenge inn noe: Jeg tror det må være mye deiligere å ha sex med ei som heller er litt fyldig (da mener jeg overvektig, men ikke kjempemye) som har tro på seg selv, og liker sin egen kropp, og kan bruke den (er så trygg på seg selv at hun får orgasme osv), enn å ha sex med ei "tynn, slank, modellpen" jente som overhodet ikke har selvtillit, føler seg stygg, og er usikker på seg selv og dermed sliter seksuelt.

Litt utenfor temaet det vet jeg også, men likevel: Ei som er litt overvektig og kan godta det er jo veldig forskjellig fra ei tynn som ikke klarer å godta seg selv.

En tynn jente kan selvsagt godta seg selv også. Så den saken er grei.

(Ikke la meg spore ut av temaet)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

  • 2 måneder senere...

Nei selvsagt vil jeg ikke det! Men det går ann å si det på en ordentlig måte uten å sverte den tykke da!

Men det høres jo logisk ut at du når kortere inn når hun er stor .

jeg elsker å ha sex med tykke jenter...mye bedre enn tynne...

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LikerLubne

Jeg liker lubne, men ikke tykke. Og å ha brystsex med en lubben jente med DD+ bryster, da er jeg bare i himmelen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Gjest HunterLady

Vg hadde en gang en lang artikkel om sexlivet til feite mennesker. Og her snakkes det om skikkelige feite, de som har problemer med å passe i et flysete. De hadde blitt fulgt over lengre tid, gått til psykolog osv. Det viste seg naturligvis at sexlivet deres var grusomt dårlig. De hadde ikke lyst fordi det var tungt og fordi de fælte seg stygge. I verste fall risikerte de hjerteporblemer om det gikk for tungt for seg i sengehalmen.

Tragisk, rett og slett.

Dere med former og noen kilo ekstra, dere er ikke feite og jeg tror TS siktet til de som er 90-100 kg ++++.

Dere som er feite og er stolt av kroppene deres: Hvordan går dette an??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

fjernet

Fordi jeg lurer på hvorfor de som er sykelig feite er stolte av kroppene deres, så er jeg ikke intelligent nok til å ha ansvaret for et barn? Det er faktisk dødelig å være feit og det er en grunn til at det kalles for den nye folkesykdommen. Jeg synes ikke alle skal være stolte av kroppene sine, fordi dette kan gi ut helt feil signaler, spesielt til barn og unge. Dette gjelder for øvrig de som er sykelig undervektige også.

Innlegget er endret som led i rydding.

Phaedra,mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ingen feite som er stolt, men de drar på seg en maske for å overleve der ute med alle kommentarene og blikkene de får.. Noe jeg lett kan forstå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vg hadde en gang en lang artikkel om sexlivet til feite mennesker. Og her snakkes det om skikkelige feite, de som har problemer med å passe i et flysete. De hadde blitt fulgt over lengre tid, gått til psykolog osv. Det viste seg naturligvis at sexlivet deres var grusomt dårlig. De hadde ikke lyst fordi det var tungt og fordi de fælte seg stygge. I verste fall risikerte de hjerteporblemer om det gikk for tungt for seg i sengehalmen.

Tragisk, rett og slett.

Dere med former og noen kilo ekstra, dere er ikke feite og jeg tror TS siktet til de som er 90-100 kg ++++.

Dere som er feite og er stolt av kroppene deres: Hvordan går dette an??

Jeg tror du (og mange andre i denne tråden) har et svært skjevt bilde av hvor mye mennesker veier og hvilke problemer overvekt/fedme medfører i hverdagen. Jeg veier 137,5 kg og har aldri hatt problemer med å passe i et flysete noensinne, til tross for at jeg har flydd med over 20 ulike selskaper. Jeg har ingen hjerteproblemer overhode, jeg har lavt kolesterol, lavt blodtrykk og et sterkt og sunt hjerte. Jeg har en aktiv og fysisk krevende jobb som jeg sykler til og fra, og jeg tar alltid trappa. Jeg jogger fem kilometer uten problemer, selv om jeg foretrekker andre former for trening, og de formene bedriver jeg fire ganger i uka. Jeg er normalt renslig, lukter ikke, svetter trolig mindre enn normalt og har ikke en eneste valk svette eller andre uhumskheter kan gjemme seg under. Hofte-midje ratioen min havner med god margin på den sunne sida, selv om BMIen min er skyhøy. Jeg har et godt sexliv og en partner som elsker meg og tenner på meg, og som falt for meg akkurat som jeg er. Jeg har aldri hatt problemer med noen form for stillinger, og ligger på ingen måte på ryggen som et slakt slik enkelte later til å mene at alle overvektige gjør. Selvtilliten min er bra, takk, og jeg har ingen mangel på nærhet eller sosialt liv. Mitt egentlig eneste problem med vekta mi er klær. Klær er et mareritt, rett og slett, og det er leit å gå rundt i klær du ikke har valgt selv, men som var det eneste du kunne få tak i. Men det må vel sies å være et temmelig lite problem, all den tid jeg finner klær som passer.

Og til ditt siste spørsmål: hvorfor skulle jeg ikke være stolt av kroppen min? Jeg lever sunt og passer på den, den fungerer til alt jeg trenger den til, den er vakker i mine og min partners øyne, den gir meg seksuell nytelse i godt monn og huser alle sommerfuglene som flagrer i magen min når jeg ser på den jeg elsker. Hva mer trengs for at jeg skal få tillatelse til å slippe å skamme meg 24-7? Og hva er dette behovet folk har for å forsøke å påvirke eller overtale andre til å skamme seg? Jeg tenker at enkelte burde passe sine egne saker...

Hilsen Maren

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror du (og mange andre i denne tråden) har et svært skjevt bilde av hvor mye mennesker veier og hvilke problemer overvekt/fedme medfører i hverdagen. Jeg veier 137,5 kg og har aldri hatt problemer med å passe i et flysete noensinne, til tross for at jeg har flydd med over 20 ulike selskaper. Jeg har ingen hjerteproblemer overhode, jeg har lavt kolesterol, lavt blodtrykk og et sterkt og sunt hjerte. Jeg har en aktiv og fysisk krevende jobb som jeg sykler til og fra, og jeg tar alltid trappa. Jeg jogger fem kilometer uten problemer, selv om jeg foretrekker andre former for trening, og de formene bedriver jeg fire ganger i uka. Jeg er normalt renslig, lukter ikke, svetter trolig mindre enn normalt og har ikke en eneste valk svette eller andre uhumskheter kan gjemme seg under. Hofte-midje ratioen min havner med god margin på den sunne sida, selv om BMIen min er skyhøy. Jeg har et godt sexliv og en partner som elsker meg og tenner på meg, og som falt for meg akkurat som jeg er. Jeg har aldri hatt problemer med noen form for stillinger, og ligger på ingen måte på ryggen som et slakt slik enkelte later til å mene at alle overvektige gjør. Selvtilliten min er bra, takk, og jeg har ingen mangel på nærhet eller sosialt liv. Mitt egentlig eneste problem med vekta mi er klær. Klær er et mareritt, rett og slett, og det er leit å gå rundt i klær du ikke har valgt selv, men som var det eneste du kunne få tak i. Men det må vel sies å være et temmelig lite problem, all den tid jeg finner klær som passer.

Og til ditt siste spørsmål: hvorfor skulle jeg ikke være stolt av kroppen min? Jeg lever sunt og passer på den, den fungerer til alt jeg trenger den til, den er vakker i mine og min partners øyne, den gir meg seksuell nytelse i godt monn og huser alle sommerfuglene som flagrer i magen min når jeg ser på den jeg elsker. Hva mer trengs for at jeg skal få tillatelse til å slippe å skamme meg 24-7? Og hva er dette behovet folk har for å forsøke å påvirke eller overtale andre til å skamme seg? Jeg tenker at enkelte burde passe sine egne saker...

Hilsen Maren

jeg kjenner deg ikke, men jeg digger deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Maren, jeg synes det er flott at du er lykkelig og har det bra. Jeg lurte oppriktig på hvordan noen kunne være stolt av å være så stor, fordi jeg helt ærlig lurte på det og finner null forståelse for det.

For meg vil det uansett være et tegn på at man er nærmere døden enn mange andre og at man er mer disponert for en rekke sykdommer. Dette er ikke slemt, men sant. Jeg ville ikke godtatt at mitt barn bevegde seg i retningen "feit" og jeg ville ikke godtatt at jeg selv eller min partner gjorde det, pga de mange negative sidene det er med å være feit.

Jeg synes for øvrig at feit er et ganske stygt ord, og jeg liker ikke å skrive eller si det, men det finnes ikke noe annet ord å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vg hadde en gang en lang artikkel om sexlivet til feite mennesker. Og her snakkes det om skikkelige feite, de som har problemer med å passe i et flysete. De hadde blitt fulgt over lengre tid, gått til psykolog osv. Det viste seg naturligvis at sexlivet deres var grusomt dårlig. De hadde ikke lyst fordi det var tungt og fordi de fælte seg stygge. I verste fall risikerte de hjerteporblemer om det gikk for tungt for seg i sengehalmen.

Tragisk, rett og slett.

Dere med former og noen kilo ekstra, dere er ikke feite og jeg tror TS siktet til de som er 90-100 kg ++++.

Dere som er feite og er stolt av kroppene deres: Hvordan går dette an??

Jeg er mellom 95-100 kilo, men har ingen problemer med å passe i flyseter, jeg klarer fint å ha sex uten å bli sliten og føler meg heller ikke hemmet av kroppsstørrelsen. Jeg har heller ikke problemer med å finne klær på vanlige butikker (bruker 44/46) og nå kommer vel det som sjokkerer: jeg har former (midjen er synlig smalere enn hofter og pupper) og er ikke feit. Eller det vil si, jeg er sikkert feit i manges øyne her, men jeg er ikke et fettberg med dårlig kondis og utfordringer i hverdagen.

Selvsagt veier jeg for mye og er absolutt overvektig, og jeg jobber med saken, men at man automatisk er et andpustent fedmevrak så snart man bikker mot 100 kg er feil.

Og hvorfor er det så sjokkerende å være stolt av seg selv når man er feit? Selv om feite har et problem (og er fullstendig klar over det selv) må det da være lov å være glad i seg selv? Skal man hate kroppen sin og gjemme seg vekk i skam så snart man når et visst antall kilo? Jeg tror de fleste overvektige/feite kan skrive under på at det største hinderet for å gjøre noe med overvekten er at de legger kroppen for hat. Hvorfor skal man ta vare på en kropp man hater? Da vil man jo heller straffe både kroppen og seg selv, og fortsette i samme dårlige sporet. Det er også mange som har vært sykelig feite som har slanket seg mange kilo og føler seg stolt over seg selv. De kjøper seg mindre klær og gjør stas på seg selv for å belønne innsatsen sin. De er fremdeles feite i antall kilo, og siden folk flest ikke vet at den feite allerede har begynt å ta tak i problemet, antar de bare at vedkommende er ei innbildsk blubbe. Det er lov å ha selvtillit og være stolt av seg selv selv om man er feit. De fleste er stolte av seg selv til tross for den overvektige kroppen sin og ikke på grunn av den, men jeg ser på KG at svært mange tror overvektige sprader rundt og synes overvekten sin er superlekker. Et merkelig fenomen som jeg ikke har hørt noe om før jeg begynte å vanke her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...