Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #1601 Del Skrevet 26. mai 2008 Lekehusmor.. Hehe, plass nummer 18 har 49,1 poeng.. Står og ser på brevet jeg fikk på lørdag nå. Hva er fornavnet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 26. mai 2008 #1602 Del Skrevet 26. mai 2008 Hvordan i alle dager er det mulig? Nr. 18 på venteliste med 41 poeng? Det går ikke, hvis du leser litt lengre opp så er anavrin på nr 18 med 49,1 poeng. sorry, jeg skrev feil, skulle stå 49,1 her også. som sagt er det kameraten min, ikke meg. men jeg er helt sikker på at han er nr 18 på ventelisten hvertfall:) han har søkt med prioritering i oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 26. mai 2008 #1603 Del Skrevet 26. mai 2008 Anavrin.. Stemmer dette? Hvordan i alle dager er det mulig? Nr. 18 på venteliste med 41 poeng? Det går ikke, hvis du leser litt lengre opp så er anavrin på nr 18 med 49,1 poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Jimmy P_* Skrevet 26. mai 2008 #1604 Del Skrevet 26. mai 2008 tipper Anavrin er den personen lekehusmor sikter til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 26. mai 2008 #1605 Del Skrevet 26. mai 2008 ah whatever jeg har ikke nok kunnskap til å uttale meg noe mer, bare fortalte hva min kamerat fortalte meg jeg. kanskje jeg har misforstått noe. det eneste jeg vet han sa var at han var på 18 plass, og at han regnet med å komme inn grunnet historikken av antall søkere på venteliste som ble tatt inn. lykke til alle sammen og beklager hvis jeg laget noe kål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kptpower Skrevet 26. mai 2008 #1606 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg var helt sikker på å få brev i dag, og holdt nesten på å kollapse ved postkassen før jeg skulle åpne den. Men, nei... Og dersom det er riktig at resten pakkes i dag kommer det vel ikke noe før onsdag. Må innrømme at jeg begynner å bli litt utålmodig nå, men det er bare å innfinne seg med at jeg må vente litt til. Er usikker på dette med folkeregistrert adresse. Hva er forskjellen på det og postadressen din? Jeg meldte flytting for nesten tre år siden, så det skulle vel tilsi at jeg mottar brevet her jeg bor nå? Folkeregistrert adresse er den adressen du skatter til, og mottar viktige brev som biloblater og selvangivelse. Jeg har studert i hamar noen år, pluss vært i militæret, men alikevel fått alle brev hjem til mor og far selv om jeg forandret POST adresse. Da jeg ble innkalt til fysiske prøver, fikk jeg den på POST adressen min, mens informasjon om at de hadde hentet min vandel, var sendt til mamma og pappa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kptpower Skrevet 26. mai 2008 #1607 Del Skrevet 26. mai 2008 Tråd : Politihøgskolen 2008 Svar 1.605 Visninger 65.266 Sinnsykt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeDelta Skrevet 26. mai 2008 #1608 Del Skrevet 26. mai 2008 Tar av det her :D Og vi ekke i mål enda!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestelus Skrevet 26. mai 2008 #1609 Del Skrevet 26. mai 2008 For å skifte folkeregistrert adresse, kan dette gjøres gjennom www.skatteetaten.no Dette gjøres med en flyttemelding til folkeregisteret. Dette kan gjøres elektronisk: http://skatteetaten.no/Templates/Skjema.as...;epslanguage=NO Kptpower: Fikk du brev fra Politiet om at de hadde hentet din vandel grunnet søknad til PHS? Dette kan ikke jeg huske å ha fått... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anavrin Skrevet 26. mai 2008 #1610 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Hehe, nå er det noen små misforståelser på gang her! Jeg siterte en gjest som var på plass 18. Så det er sikkert han som Lekehusmor sikter til Selv er jeg på 31. plass Endret 26. mai 2008 av anavrin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kptpower Skrevet 26. mai 2008 #1611 Del Skrevet 26. mai 2008 For å skifte folkeregistrert adresse, kan dette gjøres gjennom www.skatteetaten.no Dette gjøres med en flyttemelding til folkeregisteret. Dette kan gjøres elektronisk: http://skatteetaten.no/Templates/Skjema.as...;epslanguage=NO Kptpower: Fikk du brev fra Politiet om at de hadde hentet din vandel grunnet søknad til PHS? Dette kan ikke jeg huske å ha fått... Jepp, det fikk jeg. Vet ikke om jeg fikk det fordi jeg har blitt anmeldt en gang, og at de som er helt blanke ikke får noe. Jeg fikk brev, og ble spurt om det på intervjuet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anavrin Skrevet 26. mai 2008 #1612 Del Skrevet 26. mai 2008 Tror de fleste får selv om de har noe på det eller ikke.. Jeg snakker kun da utifra egen erfaring da jeg har fått det to år på rad der det står intet å bemerke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #1613 Del Skrevet 26. mai 2008 Plass 31 ja, det blir jo i overkant spennende.. Hvor mye poeng har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anavrin Skrevet 26. mai 2008 #1614 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) 48,8. ja litt for spennende egentlig.. spesielt siden Pacem sier at siste på lista i fjor var på plass 33 og Lillefjære sier at historisk er det mellom 20 og 30 fra ventelista som kommer inn.. hehe.. bare å være tålmodig nok en gang! Endret 26. mai 2008 av anavrin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #1615 Del Skrevet 26. mai 2008 Har du vært på venteliste før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anavrin Skrevet 26. mai 2008 #1616 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Nei, jeg kom ikke videre i fjor pga dårlig syn. Var noe kluss med fastlege og synstesten. så jeg ble kalt inn til fysiske osv., men kom ikke lenger enn til opptakslegen etter fysiske, da jeg fikk beskjed om at jeg så for dårlig. Så da ble det en laseroperasjon på meg Og kommer jeg ikke inn år blir det å ta opp fag til neste opptak! Har i mellomtiden fått(får) meg en bachelorgrad da, så tiden har ikke vært helt bortkastet Endret 26. mai 2008 av anavrin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kptpower Skrevet 26. mai 2008 #1617 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg kjenner forresten et par stk som hadde fått beskjed på intervjuet at de antageligvis ikke hadde bra nok karakterer til å kunne ha sjanse til å komme inn. Derfor er jeg ikke helt sikker på at alle avslagene er sendt ut. Er litt rart om jeg personlig skal kjenne 2 av 10 % regelen. I tillegg vet vi jo at det er minoriteter som er prioritert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #1618 Del Skrevet 26. mai 2008 Heisann folkens! Jeg kjenner godt til den sittrende spenningen det var å titte i postkassa rundt disse tider for 3 år siden. Jeg kom inn, og det er nå to uker igjen til jeg er uteksaminert! Kjempe herlig! Det har vært en veldig bra studietid - gled dere:o) Lykke til alle sammen! Det er et kjempe flott yrke dere har penset dere inn på, selv om lønna er så som så...! Til dere som ikke kom(mer) inn i denne omgang, så er det ikke verre enn å prøve igjen neste år. Start gjerne på en annen utdanning i mens, hvis dere har søkt andre studier. GU3 Bodø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 26. mai 2008 #1619 Del Skrevet 26. mai 2008 Hei Fragment. Har lest igjennom denne tråden og lurer på om jeg husker deg fra dagen vi leverte egenerklæringen. Du leverte lørdag 15 des. ikke sant? Lurer på om jeg satt på 4 manns bordet rett ovenfor deg da vi skrev og at vi støtte på hverandre ved bussholdeplassen utenfor galleriet etterpå.. Uansett, har søkt i år (Bodø som 1 pri.), kom inn i 2004 men takket nei til skoleplassen gruinnet familiære forpliktelser. Bor i Bergen og har ikke fått svarbrev enda. Hei! Jeg husker dessverre ikke så mye av personene som satt rundt meg og skrev egenerklæring, men det stemmer at jeg var inne den dagen og satt på et bord med fire stykker. Hvordan klarte du å finne ut at det var meg ved å lese her egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artaniz Skrevet 26. mai 2008 #1620 Del Skrevet 26. mai 2008 Kptpower: Fikk du brev fra Politiet om at de hadde hentet din vandel grunnet søknad til PHS? Dette kan ikke jeg huske å ha fått... Har du ikke fått det er det ganske merkelig. Du har krav på å få en kopi av vandelsattesten din når de sjekker dette, både når du har intet å bemerke eller om du faktisk har noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå