Gå til innhold

Flink Pike-boka


Idril_M

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

17. mai ble både og. Den ble veldig bra i den forstand at jeg og Helten holdt en veldig vellykket middag for to veldig gode venner. På den andre siden var at mine foreldre for første gang møtte hans. Helten har jobbet hardt mot dette siden vi ble sammen og jobbet forsåvidt hardt mot at det skulle skje i går også, men så skjedde det da. Og jeg merket spenningen mellom min mamma og svigermor med en gang. Min mor ble veldig haukemamma, selv om hun var veldig hyggelig og glad for å møte hans mor. Rare greier, det der. Mamma har hatt litt problemer med at vi oftere besøker svigermor hjemme enn mine. Hun teller ikke at hun besøker meg i Oslo oftere enn svigermor gjør. Så egentlig ser jeg min mamma oftere. Vanskelig å tilfredstille alle, gitt.

Jeg ønsker å bryne hodet mitt på noe. Helst jobben. Jobben jeg har nå gir meg stadig utfordringer jeg ikke ønsker. Jeg har ikke lyst til å være en selger eller markedsføringsperson. Det er nærmere et mareritt for meg enn noe annet. Jeg vil bryne hodet mitt på noe som jeg selv anser som noe jeg verdsetter. Høye krav? Jepp. Fikk jo for noen dager siden beskjed fra en av avisene at vi som er født på åttitallet forventer å få alt tilrettelagt for oss i arbeidslivet. Så klart jeg er kravstor! Er jo åpenbart et barn av min tid. Men er det så grusomt å forvente å respektere jobben sin?

Håper dere alle hadde en kjempefin 17. mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres slitsomt ut den spenningen mellom de to mødrene deres. Får håpe at det går seg til etterhvert.

Også skulle jeg ønske du snart fikk deg en ny jobb som du vil trives med. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag var jeg på jobb kl åtte. Fant ut at siden sjefen alltid kommer tidligst ni, så betyr det at jeg både får sett mindre av sjefen og får sluttet samtidig med Helten. Hole in one! :fnise:

Vi skal jo på ferie neste uke. Flyr fra Gardermoen. Eller... Strengt tatt så håper vi nå at vi blir rammet av streiken for værmeldingen dit vi skal er deprimerende og vi får jo igjen penger hvis vi blir streikerammet. Og da kan vi dra på en kortere tur et annet sted (London...) og begynne å flytte tidligere! Håper håpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

InLove og Multi:

Vi skal til Sardinia. Fine øya med lange nydelige strender. Og tordenvær den uken vi skal dit! :(

Vi har ikke overtakelse før om to uker, men har fått beskjed om at de som bor der flytter denne uken, så det hadde vært deilig å komme i hus tidligere. Dere vet jo hvordan det er med X og vasking og i den senere tid har heller ikke familien som eier leiegården vært særlig hyggelig, så ut fortest mulig er målet. Jeg gleder meg helt vilt. Helten er litt mer avmålt. Han er bekymret for at vi skal bli helt bankerott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...