Gå til innhold

Flink Pike-boka


Idril_M

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så godt at alt ser litt lysere ut!

Du får bare søke i vei, ikke sikkert den neste jobben du finner er drømmejobben, den heller, men i dagens marked er det jo bare å prøve seg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Jeg og Helten hadde en kjempefin helg som rommet mye klissing, grilling og flytteforberedelser. Jeg er utrolig glad for å ha ham nå. Driver og gruer meg til å gå på jobb og sånn, så det er greit å kunne ha løpende kontakt med ham.

Jeg tror jeg har fått litt farge i ansiktet i løpet av helgen. Jeg ser i hvert fall ikke vinterblek ut lenger, og det er en forbedring! :fnise:

Og sjefen min er håpløs som vanlig. Ombestemte seg når det gjaldt over halvparten av de arbeidsoppgavene hun presenterte meg med i morges og er i dag kjempeglad for at damen hun ikke ville jobbe med i forrige uke fremdeles ville hjelpe til. Argh! At det går an å behandle mennesker sånn! Hun preker at vi skal være så profesjonelle og så klarer hun ikke å leve opp til det selv. Og denne uken må jeg hovedsaklig arbeide med den delen av jobben min jeg liker minst, og det er jo heller ikke veldig oppmuntrende.

Jeg er så lei av å klage. Livet mitt er jo ikke håpløst. Snart skal vi på ferie også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HElten din må du holde godt fast i. Sånne gror ikke på trær.

Håper at det ordner seg med jobben snart. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: Treg morgen. Hadde mareritt i natt og følte aldri at jeg sovnet helt etterpå. Og da jeg kom på trikken måtte det selvfølgelig komme en barneskoleklasse på også. En komplett idyllisk morgen, med andre ord. NOT! :fnise: Jeg er ikke spesielt glad i barn og når de er mange og forstyrrer meg mens jeg trenger den søvnige roligheten på en halvfull trikk, så blir jeg gretten. Får håpe det blir annerledes hvis jeg skulle få egne barn...

Gjett om jeg holder fast på Helten, Malle! Han er virkelig helt nydelig for tiden. Og jeg kjenner at jeg er litt ekstra forelsket i ham også. Sikkert fordi jeg har sett ham så lite i det siste. I går var han ekstra heltete for ikke nok med at han hentet bunaden min så jeg slapp å gjøre det etter orkesterøvelse, men da jeg kom hjem fra øvelsen så ventet hjemmelaget hamburger! Jeg er så for! Han er ikke like helt hver dag, men når han tar sånne krafttak så sitter det i en stund. :hjerter_rundt:

I dag blir en laaaaang dag på jobb. Er nok ikke hjemme før i nitiden i kveld. Blæ! Det hadde hjulpet så mye om jeg bare trodde på produktet. Jeg har jobbet mange lange dager for frivillige organisasjoner, men det har bare vært gøy og jeg har gjort det sammen med andre som har trodd på samme sak. Jeg må finne nøkkelen til hva jeg skal jobbe med, tror jeg. Noe mellom et produkt jeg tror på og anstendig lønn.

Ja ja. Here we go. Er jo alright vær, da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Annie. Foreløpig går dagen strålende og jeg har stålkontroll på mine ansvarsområder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At noen damer skal være så skumle! *grøss*

Jeg har mareritt om å bli en skummel dame. En sånn som brauter og overkjører. Som oppfører seg som en wasp-mann (white anglo-saxxon protestant, eller som jeg bruker det "armadaen av hvite, middelaldrende menn i dress") og har stort behov for å hevde seg selv. Det er en tynn line å gå på og noen ganger merker jeg at jeg blir oppfattet som litt skummel. Jeg har selvtillit (brukbar i hvert fall) og vet hvilke teknikker jeg skal bruke for å bli hørt. Men jeg er sensitiv på hvordan folk oppfatter meg og jeg skremmer ikke vekk alle jenter som vil snakke med meg. De fleste ender faktisk opp med å betro seg til meg... Men jeg vanker i miljøer som produserer disse skumle damene, så jeg prøver å være så bevisst jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som noen gang har tatt pedikyr? Kan de fikse inngrodde tånegler?

Ekkelt spm, jeg vet, men jeg er ingen legegjenger og aner ikke hvilke leger i oslo som er greie, og da tenkte jeg at kanskje en pedikyr var tingen i stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen av dere som noen gang har tatt pedikyr? Kan de fikse inngrodde tånegler?

Ekkelt spm, jeg vet, men jeg er ingen legegjenger og aner ikke hvilke leger i oslo som er greie, og da tenkte jeg at kanskje en pedikyr var tingen i stedet...

Ja, pedikyr fikser inngrodde negler. Kan anbefales, jeg fikset mine for noen år siden. skal bestille time til litt sommerfreshing når jeg får lønn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kjapp, Skravla! ;)

Er det dyrt? *totalt uvitende*

Jeg og Lucky Luke..... :fnise:

Dyrt jaaa.... husker ikke hva jeg betaler der jeg går. Men du bør kanskje regne med fra 500kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...