Gå til innhold

Flink Pike-boka


Idril_M

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå drar jeg og Helten til London! Kos dere, så snakkes vi på andre siden av påsken! :klem:

Kos deg med Helten :klemmer:

Håper du shoppet masse nyttig og unyttig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Synes du har en slik herlig dagbok, og er ofte inne og leser her. Du har en så fin evne til å legge frem tankene dine på en fornuftig måte, så man blir sittende og tenke over tingene selv... Jeg må bare bli flinkere til å legge igjen spor her inne... :sjenert:

Håper du og helten din får en super koselig ferietur til London. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere har en fantastisk påske!! :klem:

Skulle også ønske jeg var flinkere til å sette ord på tankene mine. I hvertfall på en måte som var forståelig for meg selv og andre.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for velkomsten, Annie og Multi! :klemmer:

Jeg er skikkelig i gruffehumør i dag. Jeg virkelig stortrives i London og jeg hadde ikke lyst til å dra. Høres kanskje barnslig ut, men byen passer meg. Jeg trives i storbyer. Og jeg følte meg ikke "hjemme" blant nordmennene som ventet på flyet hjem. Jeg er annerledes. Merket av at jeg har bodd "ute" før. Helten har også lyst til å bo i London, men vi har jo effektivt fjernet det alternativet for noen år med leilighetskjøpet.

Og jeg klarer ikke å glede meg over jobben. Faktisk gruet jeg meg litt i går. Vi begynner hver uke med et møte for å oppdatere hverandre på hva vi jobber med og hvor langt vi har kommet, men det føles som å stå skolerett. Og jeg hører listen over hva jeg jobber med og det er veeeeldig lite jeg egentlig trives med. Jeg innser at det i de fleste jobber er mange arbeidsoppgaver man kunne klart seg uten, men det som gjør denne jobben gøy dukker opp for sjelden. Jeg blir ikke fornøyd av EN morsom arbeidsdag i måneden! Kanskje det er omstillingen til skikkelig arbeidsliv, kanskje det er omstillingene som skjer på jobben... Er dette virkelig alt?

Endret av Idril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg satt også å kjente på følelsene rundt jobben i går. Grudde meg ikke akkurat, men gledet meg heller ikke. Begynner å bli lenge siden jeg gledet meg til jobben. Men for å være ærlig, dagen ble bedre da jeg fikk beskjed om at en kollega er syk og kommer ikke i dag. Ga meg en tankevekker det også.......

Har funnet et par stillingsannonser jeg skal vurdere.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbskifte er sjelden dumt. Og nå er det jo såpass mye ledig på markedet, så nå er vel tiden rett om man skal gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør ute og jeg har ny, lysegrønn vårjakke med tilbake fra London. Jeg vet ikke engang om jeg kler lysegrønt, men jakken fikk meg til å smile. Den lyser av varmere dager og nyutsprungne blomster. Den fikk meg til å tenke på grilling i parken og følelsen når man går barbeint på gresset for første gang det året. Osen av grillmat og å hutre litt etter solnedgang med et pledd om beina. En duggfrisk øl mens solen varmer i ansiktet så man mistenker at solkremen skulle vært påført. Susingen i løvtrærne. Det snør. Fnuggene faller ettertenksomt. Nesten litt nølende. De har ingen hast med og nå bakken. De nyter hele turen. Men plutselig kommer et vindkast og kaster dem avgårde. Hvor faller de nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem Idril!

Skjønner deg godt, jeg føler meg også hjemme i London. :)

Og når det gjelder jobben, høres det ut som om du kunne hatt godt av et jobbskifte.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...