Gå til innhold

Flink Pike-boka


Idril_M

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og nå viser det seg at vi har gjort et skikkelig godt kjøp, også. Helten har sammenliknet med andre leiligheter vi har sett på, og flesteparten av dem har blitt solgt for mer over prisantydning og over den grensen vi selv hadde satt for de leilighetene! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå viser det seg at vi har gjort et skikkelig godt kjøp, også. Helten har sammenliknet med andre leiligheter vi har sett på, og flesteparten av dem har blitt solgt for mer over prisantydning og over den grensen vi selv hadde satt for de leilighetene! :juhu:

Enda større grunn til å juble :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen har begynt veldig greit. Jeg og Helten fikk faktisk snakket litt sammen på morgenkvisten og nå på jobb er det en gjeng skuespillere i førsteetasje. Så litt skjer.

Men jeg trenger litt hjelp, damer. Jeg skal oversette en avtale og jeg har ikke en norsk-engelsk ordbok i nærheten og de på nettet er elendige. Så jeg lurer på

etterskudd

medgått (som i "medgått tid")

timesats

Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men jeg tror ikke jeg skal begi meg ut på sånne utfordringer. Mine kunnskaper i engelsk bærer preg at jeg nok sov i noen timer på skolen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte meg med å lage en skikkelig omformulering. :fnise: Jeg er godt over gjennomsnittlig i engelskkunnskaper iom at jeg både fulgte med i timene på skolen ;) , har lest engelsk skjønnlitteratur siden jeg var 14, hadde mesteparten av pensum på engelsk på universitetet og i tillegg har gått på amerikansk college. Men man husker ikke nødvendigvis alle ordene man kan når ordboken er langt unna.

Nå er det skikkelig grått og kaldt ute. Vantene mine er ødelagt, men jeg får meg ikke til å kjøpe nye siden det har vært noen skikkelig deilige vårdager allerede. Helgen for to uker siden så jeg til og med utsprungen liljekonvall!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dessverre ikke mye å bidra med på engelskfronten.

Tror ikke våren har kommet helt ennå, så kanskje du skal unne deg et par nye vanter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte meg med å lage en skikkelig omformulering. :fnise: Jeg er godt over gjennomsnittlig i engelskkunnskaper iom at jeg både fulgte med i timene på skolen ;) , har lest engelsk skjønnlitteratur siden jeg var 14, hadde mesteparten av pensum på engelsk på universitetet og i tillegg har gått på amerikansk college. Men man husker ikke nødvendigvis alle ordene man kan når ordboken er langt unna.

Nå er det skikkelig grått og kaldt ute. Vantene mine er ødelagt, men jeg får meg ikke til å kjøpe nye siden det har vært noen skikkelig deilige vårdager allerede. Helgen for to uker siden så jeg til og med utsprungen liljekonvall!!!

De er så fine, lengter etter ordemtlig vår i dag. Her er det surt og kaldt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Engelsken er grei, men ikke til sånne oversettelser.. Spør BN, Jokern eller loffen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...