Gå til innhold

Flink Pike-boka


Idril_M

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Våknet med hodepine. Har ikke egentlig en dårlig dag, men er ikke akkurat i kjempehumør heller. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med jobben. Jeg vet ikke hva som er rett og hva som er lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke rart når man er tre og to har det hyggelig mens den tredje gjør sitt for å ødelegge stemningen? Det var i hvert fall en oppsummering av gårsdagen. Men det gikk greit.

I dag har jeg nok en god dag. Jeg er til og med halvveis våken allerede! :sjokk::ler: Men det er sol ute og delvvis blå himmel. Jeg skal igjen spise lunsj med Helten og etter det har jeg fri! Livet er ganske herlig! :sol:

Så deilig arbeidstid du har!

Jeg og Helten har hatt en kjempefin helg fyllt av masse daffing, sløving og generell kjærestevirksomhet. :hjerter_rundt: Og i dag er det mandag morgen og verden ser fremdeles lys ut! Føler meg litt ute av problemene. Eller ikke ute, for tankevirksomheten er der fremdeles, men nå føles det overlevbart. Jeg kommer meg gjennom.

Og så er det :sol: ute!!!

Det var et koselig ord :klemmer:

Oppdatert her og stikker en tur i bloggen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våknet med hodepine. Har ikke egentlig en dårlig dag, men er ikke akkurat i kjempehumør heller. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med jobben. Jeg vet ikke hva som er rett og hva som er lurt.

Har dessverre ingen råd å gi deg ang jobben...

Men en :klem: skal du i hvertfall få!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet med hodepine. Har ikke egentlig en dårlig dag, men er ikke akkurat i kjempehumør heller. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med jobben. Jeg vet ikke hva som er rett og hva som er lurt.

Bruk litt tid til å tenke, du :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer.

I dag er formen god, jeg var våken da jeg skulle opp. Sjefen virker lettet over å ha sagt fra til meg. Og jeg fortsetter å få flere oppgaver og flere møter å høre på. Egentlig helt greit. Men skal definitivt orientere meg litt i jobbmarkedet.

Ellers kan jeg melde at jeg så utsprungne liljekonvaller i helgen!

Og så har jeg lagt til Loevinna og Impala til bloggen min! :)

Endret av Idril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer.

I dag er formen god, jeg var våken da jeg skulle opp. Sjefen virker lettet over å ha sagt fra til meg. Og jeg fortsetter å få flere oppgaver og flere møter å høre på. Egentlig helt greit. Men skal definitivt orientere meg litt i jobbmarkedet.

Ellers kan jeg melde at jeg så utsprungne liljekonvaller i helgen!

Og så har jeg lagt til Loevinna og Impala til bloggen min! :)

Liljekonvall allerede nå? :dåne:

Ha en fin dag i dag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så har jeg lagt til Loevinna og Impala til bloggen min! :)

Tusen takk for det! :klemmer: Hadde ikke forventet det så raskt, men nå ble jeg positivt overrasket :) Skal prøve å få soset meg inn der i løpet av kvelden... :sjenert:

:Gjesp: F*kkings pollen!!! :frustrert:

Er glad jeg ikke er allergisk for noe....

Ha en fin onsdagskveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Allerede? :overrasket:

Hvor bor du egentlig?

:ler:

Hun bor ihvertfall ikke her. For her har det kommet mer :snø: i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kommet masse pollen her og. Sambo er potte tett for tiden, og må få satt en allergi sprøyte rimelig kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har merket pollen i et par uker. Er en smule sensitiv for sakene, men i går var den første dagen da jeg virkelig satt i gang med å gjespe på jobb, og det er tegnet over alle tegn, nesten.

I dag har jeg fri fra jobb, men tror dere ikke likevel jeg hadde et møte halv ni!!! :frustrert: Er egentlig litt stolt av meg selv, for jeg presterte godt til tross for ønsket om å bli i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...