Gå til innhold

Flink Pike-boka


Idril_M

Anbefalte innlegg

Good morning, ladies!

Jeg er virkelig i kjempehumør! Og så skal jeg til byen senere og spise lunsj med verdens beste Heltemann! :juhu:

Which reminds me at jeg må komme meg i dusjen! :fnise:

Så koselig!

Ahh.... Det er utrolig hvor godt det gjør å ta en skikkelig pampering dusj. Jeg har nå renset og eksfoliert ansikt, hårløse ben, rent hår og kreminnsmurt kropp. Ahh...

Trengte dere egentlig alle de detaljene? :sjenert::hoho:

Klart vi gjorde det :hoho:

Endret av kamela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så glad jeg har dere damene til å passe litt på meg :klemmer:

Jeg har nå vært i byen og gjort noe av det jeg liker best: bare vandre rundt med musikk på øret og vindusshoppe og lage historier om tilfeldige forbipasserende. Det er utrolig restituerende og fungerer alltid når jeg trenger en time-out fra resten av verden. Jeg vet ikke helt hva som er greia med meg for tiden, men mye av grunnen er nok at jeg er psykisk utslitt. Alle reservene mine er brukt opp på ferdigutdannelse, en grusom jul, familieproblemer en large og ny jobb. Er kanskje ikke så rart at jeg er utmattet når kvelden kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe konstruktivt å komme med i kveld jeg. Men en god :klemmer: skal du få. Dine ord har vært gode å ha for meg i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ahh.... Det er utrolig hvor godt det gjør å ta en skikkelig pampering dusj. Jeg har nå renset og eksfoliert ansikt, hårløse ben, rent hår og kreminnsmurt kropp. Ahh...

Trengte dere egentlig alle de detaljene? :sjenert::hoho:

Så nysgjerrige som alle klanmedlemmene er, så må vi selvfølgelig få ALLE detaljer!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke rart når man er tre og to har det hyggelig mens den tredje gjør sitt for å ødelegge stemningen? Det var i hvert fall en oppsummering av gårsdagen. Men det gikk greit.

I dag har jeg nok en god dag. Jeg er til og med halvveis våken allerede! :sjokk::ler: Men det er sol ute og delvvis blå himmel. Jeg skal igjen spise lunsj med Helten og etter det har jeg fri! Livet er ganske herlig! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med trappa full av julenisser og det været som er nå, skulle i en ikke tro det snart var påske... :ler:

:snø: :kalle::tre::tree::nissevink::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...