Gå til innhold

Flink Pike-boka


Idril_M

Anbefalte innlegg

Jeg er selve skal bare-guruen, Kamela. Jeg blir fornøyd bare... Jeg finner roen bare jeg... Jeg skal bare...

Er det ikke en eller annen åttitalls barne-tvsang som var "bare og bare. det er det jeg pleier å svare"?

Jeg vil lære fordi jeg vil beherske. Og jeg vil lære fordi det jobben min krever at jeg lærer er ganske gøy. Men jeg er ikke noe flink til å være fornøyd der jeg er. Jeg er ikke noe flink til å innse at jeg ikke kommer til å ha alt på plass nå.

Samtidig så innser jeg at akkurat neste sving, den er jeg ikke klar for. Neste sving er barn og det kan gjerne vente noen år. Når jeg tenker på akkurat det så blir det lettere å tenke at det er helt greit å være der jeg er nå! :fnise: For jeg og Helten har det kjempebra og det er ingenting dødt over forholdet vårt. Og jeg har en jobb med en sjef som satser på meg. Hva skal jeg klage over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem:

Å jeg kjenner den kriblingen i kroppen. "Jaja, og hva skal skje nå?"

Heldigvis har jeg en jobb som aldri kommer til å kunne bli rutinepreget.

Du har kommet rundt en kjempesving akkurat nå, ikke rart det er litt uvirkelig. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele livet er vel fullt av ting man ikke behersker. Man vil alltid befinne seg i en eller annen situasjon hvor vi må lære noe nytt. Noen ganger kan det virke tungt og meningsløst. Andre ganger vil det føles som en velsignelse. Det er selve livet som er slik. Ting går i bølgedaler.

Noen ganger skaper vi oss kanskje også litt for store forventninger til det som kommer. Og når vi da oppdager at ting ikke er så fantastisk som vi trodde, så er det lett å bli litt deppa. Men det er da det er viktig å lete etter det som er godt og positivt. Hvis man bare løfter blikket litt, så er det alltid noe å glede seg over.

Og om den første store forelskelsen er over, så betyr ikke det at kjærligheten er over. I et godt forhold, ligger det noe dypt og vakkert under forelskelsen...

:klemmer:

Så fint sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff! Nå blir jeg flau. Dere sier så mye fint om meg. Håper ikke dere tror jeg er en guru. Jeg er bare et helt vanlig lite menneske. Med mange feil... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fremdeles nok å tenke på. Blir litt sliten av å tenke på å stikke innom alle dagbøkene, så jeg sier :hallo: til alle herfra, tror jeg. Blir ikke lettere å være sprudlende av tåke og kulde ute. I'll be back.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff! Nå blir jeg flau. Dere sier så mye fint om meg. Håper ikke dere tror jeg er en guru. Jeg er bare et helt vanlig lite menneske. Med mange feil... :sjenert:

Du formulerer deg så veldig godt :klemmer:

Vi venter, Idril, ta den tiden du trenger :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fridag. Og jeg våknet av meg selv før ni! :sjokkert: Og jeg føler meg rimelig fornøyd i dag. Jeg er optimistisk og føler meg ikke begravet i jobben eller familien. Får håpe dagen fortsetter sånn. Skal spise middag med noe familie i dag som begge sliter med depresjon. Blir interessant å se om det tar hele piffen ut av meg.

I går kveld var jeg helt og totalt utafor. Og jeg kan ikke engang si hvorfor, for jeg vet ikke. Alt ble bare overveldende. Snille Helten tok det veldig pent.

Helten tar egentlig det meste veldig pent for tiden. Jeg blir ikke helt vant til det. Han pleide å være så mye mer grumpy før, men nå som han har skjønt at han skal ta allergimedisin hver eneste dag så er han blitt en utrolig overbærende fyr. Ikke det at jeg klager, men siden jeg ikke er vant til det helt ennå så forventer jeg til stadighet at han skal reagere annerledes enn han gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Good morning, ladies!

Jeg er virkelig i kjempehumør! Og så skal jeg til byen senere og spise lunsj med verdens beste Heltemann! :juhu:

Which reminds me at jeg må komme meg i dusjen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh.... Det er utrolig hvor godt det gjør å ta en skikkelig pampering dusj. Jeg har nå renset og eksfoliert ansikt, hårløse ben, rent hår og kreminnsmurt kropp. Ahh...

Trengte dere egentlig alle de detaljene? :sjenert::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har en herlig dag!!! Det er godt med sånne dager når det føles som livet går en imot.

Pass på deg selv nå, du begynner å minne meg litt om meg selv som jeg var før jeg skjønte og innså at noen måneder med cipralex kanskje ville gjøre meg god. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...