Gå til innhold

Flink Pike-boka


Idril_M

Anbefalte innlegg

Hei Annie! :klemmer:

Takk for spysmiley, loffen! :ler:

Jeg er litt satt ut i dag for i går kveld fikk jeg vite at bestevennen til bestevenninnen min har en svulst på hjernen. Han dro til legen på søndag og ble lagt rett inn på sykehus. Jeg fatter det liksom ikke helt. Det er så creepy og han fortjente det virkelig ikke for han har hatt et kjempehardt år. Vet ikke hvor ille det er ennå, dog, så det kan hende at alt går fint og at svulsten er godartet og enkel å fjerne, men de vet ikke før de opererer. Ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for klemmer.

Det er verst for bestevenninnen min, men jeg kjenner fyren godt selv og er glad i ham. Vi var ute på en fest i går og det gjorde godt. Møtte en del kjente som jeg ikke har sett på en stund og følte meg veeeeldig velkommen. Det er alltid hyggelig.

Driver og rydder meg vekk fra jobben. Siste dag i morgen. Den dagen jeg en stund aldri trodde kom til å komme. Og den er så kort unna. Og jeg gleder meg enormt til ny jobb. Har sortert 1200 mail! :sjokkert: Må sette i gang og sortere Mine dokumenter også. Men surfe litt først! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir kjempeherlig, InLove! :klemmer:

Det har vært sommer. Var det noen som la merke til det egentlig? Det var jo noen intenst varme dager hist og her, men den gode sommeren er lang-følelsen har jeg ikke fått. Bestevenninnen min har veldig bevisst kledd seg i sommertøy selv på de mørkeste dagene og har hatt litt mer sommerfølelse. Kanskje jeg skal prøve det neste år? Hvis det noensinne blir skikkelig lange varme sommere igjen... Og likevel har vi ikke kildesortering i Oslo! :sint:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok hatt mine stunder hvor jeg har klaget over sommeren jeg også. Men egentlig er jeg ganske fornøyd nå når det går mot høst. Jeg elsker høsten. Det er fineste årstiden for meg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også en stor høstelsker. Det er få ting som er bedre enn å sitte i sofakroken med et ullpledd, en bok, noe varmt drikke og av og til gløtte ut på høstfargete trær. Herlig er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmer.

Det er verst for bestevenninnen min, men jeg kjenner fyren godt selv og er glad i ham. Vi var ute på en fest i går og det gjorde godt. Møtte en del kjente som jeg ikke har sett på en stund og følte meg veeeeldig velkommen. Det er alltid hyggelig.

Driver og rydder meg vekk fra jobben. Siste dag i morgen. Den dagen jeg en stund aldri trodde kom til å komme. Og den er så kort unna. Og jeg gleder meg enormt til ny jobb. Har sortert 1200 mail! :sjokkert: Må sette i gang og sortere Mine dokumenter også. Men surfe litt først! :sjarmor:

ENDELIG FERDIG I DEN JOBBEN!!! :juhu: :danser::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Bare kort innom for å si at jeg foreløpig elsker nyjobben! :juhu: Jeg kommer hjem hver dag og har brukt hodet, selv om jeg foreløpig har lært mest hjerndøde ting av mine arbeidsoppgaver. Men når diskusjonene på gangen er kjempespennende og jeg selv sakte men sikkert får kontroll på det hjernedøde så jeg kan begynne å konsentrere meg om det mer faglige, så kan jeg ikke annet enn å være kjempefornøyd! Men kombinasjonen ny jobb, oppstart av fritidsaktiviteter igjen og oppussing av stuen gjør at jeg ikke får vært her noe særlig. Kommer sterkere tilbake, men jeg har det så bra! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...