DDuck Skrevet 20. september 2008 #921 Del Skrevet 20. september 2008 Aaaah så deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna_82 Skrevet 21. september 2008 #922 Del Skrevet 21. september 2008 Gratulerer som fru. :duskedame: Dere var helt nydelige. Håper bryllupsreisen blir like fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. september 2008 #923 Del Skrevet 25. september 2008 GRTULERER SÅ MASSE MED VEL OVERSTÅTT BRYLLUP!!!! Veldig koselig å lese om dagen deres og se bildene på hjemmesiden. Flotte var dere!!! Med nydelig bukett og kjole!! Og kul bil!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 25. september 2008 #924 Del Skrevet 25. september 2008 Kan jeg få se hjemmesiden deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 26. september 2008 Forfatter #925 Del Skrevet 26. september 2008 Kan jeg få se hjemmesiden deres? Heihei! Selvfølgelig kan du få se http://www.123hjemmeside.no/siriogkenneth/15328984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 26. september 2008 Forfatter #926 Del Skrevet 26. september 2008 ..og forresten så kan jeg bare fortelle dere alle at det tar virkelig på å gifte deg jeg har fått låsning i nakken, vært til 3 behandlinger hos naprapat, forkjølelesessår på leppa og masse kviser..Enda godt det ikke kom før etter bryllupet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 26. september 2008 #927 Del Skrevet 26. september 2008 ..og forresten så kan jeg bare fortelle dere alle at det tar virkelig på å gifte deg jeg har fått låsning i nakken, vært til 3 behandlinger hos naprapat, forkjølelesessår på leppa og masse kviser..Enda godt det ikke kom før etter bryllupet! Såpass! Bra du har litt tid på deg før bryllupsreisen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 26. september 2008 #928 Del Skrevet 26. september 2008 Åhh. Så nydelige dere var :rødme: For en vakker brud du var, og for en vakker bukett. Gleder meg bare mer og mer nå jeg Håper det går bra med nakken din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 2. oktober 2008 #929 Del Skrevet 2. oktober 2008 Bedre sent enn aldri: Gratulerer så mye som fru!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #930 Del Skrevet 3. oktober 2008 Tusen takk Bambi85 og Tusle!! Nå er nakken bra igjen, måtte bare 3 timer til naprapat..ikke noe godt.. Bare 2 dager så er vi på vei mot Maldivene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. oktober 2008 #931 Del Skrevet 3. oktober 2008 God tur til Maldivene!! Jeg regner med dere får en helt fantasatisk tur! :rødme: Gleder meg til å høre om turen når dere er hjemme igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 3. oktober 2008 #932 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg reiser bort i helgen så jeg ønsker deg en riktig god tur til Maldivene nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. oktober 2008 #933 Del Skrevet 3. oktober 2008 God tur Ekornfruen Kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 3. oktober 2008 #934 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hei! Kjedelig å høre at nakken har låst seg men det blir vel forhåpentligvis bedre Og så vil jeg ønske deg og din mann god tur til Maldivene! Håper dere får en fin tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. oktober 2008 #935 Del Skrevet 3. oktober 2008 Kos dere på bryllupsreise!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 3. oktober 2008 #936 Del Skrevet 3. oktober 2008 Kos dere masse på reise!! Gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det på Maldivene GOD TUR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. oktober 2008 #937 Del Skrevet 4. oktober 2008 God tur, heldiggrisen!! Maldivene høres helt fantastisk ut! Spesielt nå som det begynner å bli ruskevær her hjemme.. Håper du får det knallfint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 4. oktober 2008 #938 Del Skrevet 4. oktober 2008 Masse god tur til deg vennen - nyt bryllupsreisen deres Sikker på det blir heeelt fantastisk :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #939 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hallo Alle sammen!! Sender en liten melding fra Maldivene!! Dette er helt fantastisk!! Maa vaere det vakreste sted paa jord! Supervarmt, god mat, hyggelige mennesker og helt fantastisk vakkert. Vi har snorklet sammen med skilpadder,sting-rays, murener og masse andre vakre akvariefisker. Ellers har vi vaert paa 2 timer honeymoon indulgence spa, sinnsykt deilig!! Det laa over vannet, og hadde glassgulv saa vi laa og saa ned paa fiskene i havet..etterpaa laa vi i boblebad ute paa terrassen og saa utover havet. Utrolig romantisk..med hver vaar drink og med vann som duftet fantastiwsk og de hadde strodd masse blomster i vannet...sukk.. Naa sitter vi i viploungen til maldivian air taxi og skal snart ta sjofly ut til neste oy!! Gleder meg!! Der skal vi bo i watervilla!! Anbefaler alle aa dra hit!!! Kommer til aa leve saa lenge paa minnene..og vi har alledere bestemt at paa vaar 5 eller 10 aars bryllupsdag saa skal vi tilbake!! Stor klem til kg-snuppene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 13. oktober 2008 #940 Del Skrevet 13. oktober 2008 Høres fantastisk ut!!!! Må høre mer når du kommer hjem!! Utrolig smart å være på to forskjellige øyer da!! Jammen meg no vi må tenke på også!! Kos dere masse videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg