Gå til innhold

LilleEkorn sin bryllupsdagbok


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Hmm... Hvor har du kjøpt mansjettknapper med initialer til din kjære?

Lyst til å få tak i med monogramet våres jeg!!

Har sett på bilder av deg på FB. Du kommer til å bli utrolig NYDELIG på lørdag!! Vakker brud :dåne:

Å, tusen takk :rødme: Gleder meg til endelig stå brud! Se min kjære stå og vente på meg ved alteret..*sukk*

Mansjettknappene har jeg kjøpt hos gullsmed, de er fra Alexander/Panorama

http://www.panoramagruppen.no/modules/modu...;iDisplayType=1 Se nederst på siden der er de :) Veldig fine! Monogrammet hadde jo vært utrolig stilig da! Da må du kanskje snakke med en gullsmed som kan lage de selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag har jeg snakket med blomstermannen, og fått avklart når alt av blomster skal hentes. Blomstene hadde kommet idag og de var visst helt nydelige!! Og dyrere enn han hadde gitt meg pris på, men jeg skulle få de til den prisen han sa først, heldigvis! For grenrosene kostet 60,- pr gren, og jeg skal ha MYE grenroser!

Også har jeg fått fine nye negler, gelenegler med "innebygd" fransk manikyr.

..også tror jeg talen min er klar, leste litt av den for mamma i tlf og hun hadde begynt å gråte...

..om 2 timer er det 2 dager igjen :bond::bolledeig::bond::strix::bond::bolledeig::bond::strix:

Føler jeg går rundt sånn om dagen: :bond::nigo::strix::bond::nigo::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan ligger du an ekornfrøken?? (søtt navn forresten) :kose:

nå er det snart dagen før dagen, tenk når du våkner imorgen tidlig kan du tenk "jeg skal gifte meg imorgen"

:strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare to dager nå!!! :strix: :strix: :strix: :strix:

:juhu: (må bare bruke den selvom den ikke finnes mer..) Ja, og jeg tror faktisk alt er i orden!!

To dager igjen!!! :hoppe:

Snart gift med drømmemannen!! Finnes det noen bedre følelse!!

Er du i rute, ekornfrøken? I morra er det dagen før den store dagen!! :strix:

Ja, er faktisk det, og er overraskende rolig..nesten skummelt rolig. Imorgen skal vi sove lenge, spise god frokost, pakke ting som skal til lokalet og levere det til mine foreldre, kjøpe en flott flaske champagne, og så skal jeg til forloveren min og overnatte hos henne. Synes det er litt spennende å ikke skulle sove sammen med kjære natten før..Også skal vi heller ikke sende sms eller ringe hverandre. Gleder meg bare til å se han stå og vente på meg i kirken!!!

Hvordan ligger du an ekornfrøken?? (søtt navn forresten) :kose:

nå er det snart dagen før dagen, tenk når du våkner imorgen tidlig kan du tenk "jeg skal gifte meg imorgen"

:strix: :strix: :strix:

Søtt med ekornfrøken :) Er jo det et døgn til i allefall! Etter det blir det ekornfru!!

I morgen er dagen før dagen!!!!!

Og på lørdag er det meldt strålende sol fra blå himmel hele dagen!! Kan det bli bedre nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, jeg gleder meg veldig på dine vegne nå kjenner jeg!!! Blir nesten litt nervøs!! Det er vel ikke normalt...? :klø:

Du er så HELDIG som har dagen så nært!! Håper den blir suuuper!!! (Det gjør den jo garantert!!) :hoppe: :hoppe:

Jeg reiser på ferie tidlig søndag morgen, så håper du ikke sletter dagboken og alt før jeg er tilbake og får lest hvordan dagen var!!! :pls:

Masse :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, jeg gleder meg veldig på dine vegne nå kjenner jeg!!! Blir nesten litt nervøs!! Det er vel ikke normalt...? :klø:

Du er så HELDIG som har dagen så nært!! Håper den blir suuuper!!! (Det gjør den jo garantert!!) :hoppe: :hoppe:

Jeg reiser på ferie tidlig søndag morgen, så håper du ikke sletter dagboken og alt før jeg er tilbake og får lest hvordan dagen var!!! :pls:

Masse :klemmer:

Lover at jeg ikke skal slette dagboken min :) Kos deg masse på ferie Cypress!!

hehe, hva som er normalt når det gjelder følelser...det er neimen ikke lett å vite.. Forloveren min hadde begynt å gråte da hun hørte E6 med DDE på radio istad..og jeg gråt da jeg så på svensk Idol-klipp istad..Tror nok tårene kommer lett om dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh du er så heldig som har den store dagen foran deg! Nyt hvert eneste sekund for etterpå når det er over er det så rart...man skulle ønske man bare kunne få oppleve dagen en gang til bare !

Lykke til så mye, du blir kjempenydelig og får den beste dagen i ditt liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAaaaaa!!!! Imorgen gifter jeg meg med drømmemannen min!! Tenk at tiden har gått så fort...

Klarte ikke sove lenge idag jeg, våknet først 05.30, men klarte heldigvis å sove litt til...men kl 07.30 måtte jeg bare stå opp. Det kribler i hele kroppen!!

:strix::strix::bond::bond::bolledeig::bond::bond::strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg pakket ned alt jeg skal ha med meg..krysser fingrene for at jeg har husket alt!!

Nå skal vi reise å kjøpe champagne, deretter ta ut penger til musikerne og limo-mannen, så skal vi levere ting som skal til lokalet til min mamma, også skal jeg føhne håret til mamma og så skal jeg til forloveren min :)

Skal prøve å rekke å komme innom i kveld eller i morgen tidlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, sitter jeg og forloveren min og koser oss med skal vi danse og smågodt. Er nesten skummelt rolig...Kommer nok som et sjokk i morgen tidlig!!!

Gleder meg noe helt sinnsykt! Nå skal min kjære forlover prøve kjolen sin, også skal vi bare kose oss, og prøve å få litt søvn..Sikkert lurt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen blir du fru, LilleEkorn!! :strix: Endelig er den store dagen her, den du har ventet så lenge på! Nervene kommer nok i morgen.. Jeg var helt rolig fram til den store dagen.. da var jeg så nervøs så jeg ikke klarte å spise noe som helst.. Så man kan si jeg var LITT sulten da vi satt i Mustangen på vei fra kirka til fotografering..

Ønsker deg masse lykke til i morra!! Nyt dagen til det fulle!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...