Gå til innhold

LilleEkorn sin bryllupsdagbok


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

GRTULERER SÅ MASSE MED VEL OVERSTÅTT BRYLLUP!!!!

Veldig koselig å lese om dagen deres og se bildene på hjemmesiden. Flotte var dere!!! Med nydelig bukett og kjole!! Og kul bil!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og forresten så kan jeg bare fortelle dere alle at det tar virkelig på å gifte deg :fnise: jeg har fått låsning i nakken, vært til 3 behandlinger hos naprapat, forkjølelesessår på leppa og masse kviser..Enda godt det ikke kom før etter bryllupet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..og forresten så kan jeg bare fortelle dere alle at det tar virkelig på å gifte deg :fnise: jeg har fått låsning i nakken, vært til 3 behandlinger hos naprapat, forkjølelesessår på leppa og masse kviser..Enda godt det ikke kom før etter bryllupet!

Såpass! Bra du har litt tid på deg før bryllupsreisen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh. Så nydelige dere var :rødme:

For en vakker brud du var, og for en vakker bukett.

Gleder meg bare mer og mer nå jeg :bryllup:

Håper det går bra med nakken din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Bambi85 og Tusle!!

Nå er nakken bra igjen, måtte bare 3 timer til naprapat..ikke noe godt..

Bare 2 dager så er vi på vei mot Maldivene!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

God tur til Maldivene!!

Jeg regner med dere får en helt fantasatisk tur! :rødme:

Gleder meg til å høre om turen når dere er hjemme igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Kjedelig å høre at nakken har låst seg :( men det blir vel forhåpentligvis bedre :Nikke:

Og så vil jeg ønske deg og din mann god tur til Maldivene! Håper dere får en fin tur ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God tur, heldiggrisen!! Maldivene høres helt fantastisk ut! Spesielt nå som det begynner å bli ruskevær her hjemme.. :sjenert:

Håper du får det knallfint! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hallo Alle sammen!!

Sender en liten melding fra Maldivene!! Dette er helt fantastisk!! Maa vaere det vakreste sted paa jord! Supervarmt, god mat, hyggelige mennesker og helt fantastisk vakkert. Vi har snorklet sammen med skilpadder,sting-rays, murener og masse andre vakre akvariefisker. Ellers har vi vaert paa 2 timer honeymoon indulgence spa, sinnsykt deilig!! Det laa over vannet, og hadde glassgulv saa vi laa og saa ned paa fiskene i havet..etterpaa laa vi i boblebad ute paa terrassen og saa utover havet. Utrolig romantisk..med hver vaar drink og med vann som duftet fantastiwsk og de hadde strodd masse blomster i vannet...sukk..

Naa sitter vi i viploungen til maldivian air taxi og skal snart ta sjofly ut til neste oy!! Gleder meg!! Der skal vi bo i watervilla!!

Anbefaler alle aa dra hit!!! Kommer til aa leve saa lenge paa minnene..og vi har alledere bestemt at paa vaar 5 eller 10 aars bryllupsdag saa skal vi tilbake!!

Stor klem til kg-snuppene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres fantastisk ut!!!! Må høre mer når du kommer hjem!! :) Utrolig smart å være på to forskjellige øyer da!! Jammen meg no vi må tenke på også!!

Kos dere masse videre!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...