Gå til innhold

LilleEkorn sin bryllupsdagbok


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer som FRU Ekorn!!!

Du var helt nydelig i kjolen, jeg smugkikket litt på hjemmesiden..... :sjenert:: Godt å høre at dagen ble bra!!! Og nå er det vel bare å glede seg til Maldivene som venter.... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Referat fra vår store dag, som overgikk alle forventninger.[/

Dagen startet med at jeg våknet hos forloveren min kl 0700, og sola skinte allerede!! Så utrolig herlig start på dagen. Jeg var ikke nervøs i det hele tatt, gikk bare å smilte og gledet meg! Så fikk vi dusjet, og dro til frisøren, hadde time kl 0800. Der var det pyntet med rosa lys, og de hadde kjøpt inn smågodt og sjokolade. Så koselig! Så satt vi der en times tid, så kom moren til ei venninne av meg, med en kurv med cider, muffins, jordbær og annet snacks. Var bare så koselig!! Jeg ble superfornøyd med håret mitt! Kl 10.30 var vi ferdige hos frisøren, og da bar det hjem til forloveren min igjen, hvor vi fikk i oss litt mat og sminket oss, og jeg fikk fikset litt på håret til forloveren min og sminket henne også. Så begynte klokka å nærme seg 13.00. Og en diger hummer h2 limousin rullet inn i gårdsplassen!! Den var knallstilig!!! Så fikk jeg på meg kjolen, og følte meg bare så fin!! Gikk ut i bilen med adidas-slippers..hehe.

Så bar det avsted for å hente min pappa. Han stod og ventet, og virket litt stressa..Og der fikk jeg buketten min, og den var så utrolig vakker!!!! Har lagt ut bilde av den på hjemmesiden vår. Så kjørte vi til kirken, fikk noen blikk langs veien for å si det sånn!! Så kom vi til kirken, og klokkene kimte. Da kom suget i magen!! Var helt spesielt å stå ute i sakristiet og vente på at orgnisten skulle begynne å spille og dørene skulle åpne seg! Så begynte musikken, og dørene åpnet seg!! Og kirken var omtrent full! var så mange jeg ville smile til, og jeg så min kjære stå oppe ved alteret, det var helt fantastisk! Han var så utrolig kjekk!!

Vielsen var så nydelig, med solist som sang Det vacraste og It is you, hun var kjempeflink!! Og Lillesøster som leste fra bibelen, og fiolinist som spilte gabriels obo. Alt var bare helt perfekt!!! Vi sa høyt og tydelig ja, og jeg slet litt med ringen til kjære, men jeg tror det bare var vi som la merke til det..

Var utrolig herlig å gå nedover i kirken sammen som mann og kone!!

Utenfor fikk vi masse lykkeønskninger og klemmer. Sola skinte fra blå himmel! Dagen kunne ikke bli bedre!!

Så reiste vi sammen med fotografen ut til sjøen, og tok bilder. Tror det ble masse fine bilder, med glitrende sjø, svaberg, sol og et superlykkelig brudepar!! Jeg klatret på svaberg, balenserte på stener og fylte skoene med sand..og fikk med meg endel tørr tang i slepet..hehe Derettre dro vi til en lang eikeallè, og der stoppet forloverene våre trafikken mens vi tok bilder der. Veldig morsomt!!

Så dro vi til gården der vi skulle være, og tok noen bilder der også under noen svære trær, tror de ble fine!

Liten pause..kommer tilbake med mer straks :)

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gikk vi tilbake tilbake til gjestene våre, skålte med de, og minglet litt. Alle syntes kjolen min var sååå vakker. Helt enig i det jeg da..tjihi. Så ble det ringt inn til middag. Og bordet var så nydelig pyntet!! Med hvite roser, rosa grenroser, perler og eføy. Var bare så vakkert!! Pappa ønsket velkommen, og introduserte toastmasteren vår. Han var bare superflink!!

Forretten var god, jeg var så sinnsykt sulten!! Hovedretten var bare helt fantastisk god, alle skrøt av maten. Pappa sin tale var kjempefin, og Ekornmannen holdt en helt nydelig tale til meg!! Da satt jeg virkelig med tårer i øynene. Er ikke rart jeg elsker den mannen!! Så var det min tur til å holde tale, og jeg ble introdusert med at pianomannen spilte Nøtteliten, for kjære kaller meg faktisk lille Ekorn.. Det løste litt på nervene mine! Talen gikke kjempefint, kjempet litt ned tårene nå jeg snakket til forloveren min og selvfølgelig på delen til min kjære. Men det gikk kjempefint, og jeg er så glad for at jeg holdt tale i etterkant. Desserten var kjempegod, med lune bjørnebær og is..skikkelig nammenam! Og forloverene våre holdt kjempefine og morsomme taler, kom frem noen små ting der ja! Som at jeg faktisk har kjørt over foten til en mann..hehe..han ville jo ikke flytte seg.. Så holdt svigermor en flott tale, og minkusine holdt tale og ei barndomsvenninne av meg. Kjempekoselig! Så ble det plutselig rigget opp til å vise film..Ops, det var min musikkvideo på storskjerm!! litt flaut, men utrolig morsomt!! Og så var det en video fra kjæres utdrikningslag, kort sammendrag av hele dagen, det var kjempemorsomt å se!!

Vi hadde to helt fantastiske forlovere!!

Så var middagen ferdig, og vi holdt tidsskjemaet helt!! Middagen varte fra 17.30 til 21.00, det var akkurat passe. Så passet vi på å få pratet litt med flest mulige, ikke så lett, men tror vi fikk gitt litt oppmerksomhet til de fleste.

Kakeskjæringen gikk fint, og bryllupskaken var kjempegod!! Det gikk faktisk masse kaker!! Så vi kunne ikke hatt mindre kaker, og vi hadde faktisk 11 kaker utenom bryllupskaken. Var lang kø ved kakebordet! Jeg orket ikke mer enn bryllupskaken, så spiste heller litt rester på søndagen..

Så var det bryllupsvals, det gikk ganske fint, men det var ikke så lett å danse i den store kjolen! Litt slitsomt..Vi danset til Annies song, den er så nydelig! Bandet vi hadde leid inn var så utrolig flinke!! Kan absolutt anbefale Perfect Day, superkoselige, superflinke og lagde en helt topp stemning. Etterhvert fikk jeg inn teknikken med å danse i kjolen, så jeg rocket på dansegulvet med venninnene mine :) Kjempegøy!! Og jeg fikk danset med forlovren til kjære, pappa, svigerfar og svogeren min. Og jeg anbefaler alle å legge litt penger i gode sko, det lønner seg. Mine var som tøfler å gå i!

Så begynte klokka å nærme seg 0200, og gjestene begynte å dra, vi var faktisk de siste som forlot lokalet sammen med forloverene våre. Så dro vi til hotellet, og fikk rommet vårt. Det var det champagne, frukt, sjokolade og..Et kort fra ei venninne av meg og en brudepar-bamse. Jeg ble bare så overrasket!! Det viste seg at hun jobber i resepsjonen på dette hotellet, og hun hadde klargjort rommet til oss! Så koselig! Vi slet litt med å få av meg kjolen, pga av alle knappene i ryggen, men det gikk tilslutt..Ble en heller kjedelig bryllupsnatt, begge var bare såååå sliten etter en så lang dag! Ble heller litt mer spenning på morgenkvisten..hehe.

Dagen var bare så fantstisk og overgikk alle forventninger. Gjestene koste seg, og ikke noe gikk galt. Dagen var bare helt perfekt!!! Til og med værgudene var med oss!!

Og vi fikk så mye fint, nesten alt vi hadde ønsket oss og mer til. Masse gavekort og penger, kunst og Color magic criuse sammen med forloverene våre.

Så til alle dere som har denne dagen å se frem til; GLED DERE!!!

Nå er jeg EkornFru!!!!! Jeg er så lykkelig!!!

:strix::strix::strix::strix::strix:

:strix::strix::strix::strix:

:strix::strix::strix:

:strix::strix:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på skolen med tårer i øynene nå jeg, blir visst litt lett rørt! :fnise:

Høres ut som en helt fantastisk dag!! :jepp:

Gleder meg til det er min tur! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse med vel overstått og ikkeminst kjemperomantisk bryllup :strix: Det hørtes ut som en fantastisk dag :)

:klem:

Edit: Så på hjemmesiden nå, dere var nydelige begge to :strix:

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jo, så fikk jeg jo nydelig morgengave!! Et enstensanheng med 0,16 diamant, med lenke i hvitt gull. Det var helt nydelig!

Og kjære ble superfornøyd med klokka han fikk, en Tissot T-Touch. Også syntes han t-skjortene var kjempemorsomme. Og de gikk vi med hele søndagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tårene bare flommer her :grine: for en fantastisk dag dere fikk :strix: Så bra at alt gikk som det skulle og at dere er fornøyd, det er det aller viktigste :jepp:

nydelige var dere ihvertfall :strix:

hørte jeg noen si hjemmeside?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tårene bare flommer her :grine: for en fantastisk dag dere fikk :strix: Så bra at alt gikk som det skulle og at dere er fornøyd, det er det aller viktigste :jepp:

nydelige var dere ihvertfall :strix:

hørte jeg noen si hjemmeside?? :sjenert:

ååå, det er så deilig å tenke tilbake på den dagen...

Hjemmesiden vår er www.123hjemmeside.no/siriogkenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en fantastisk dag lille ekorn :klemmer:

Og nå kommer du kanskje snart over til min type dagbok også? Mener jeg har lest litt om det her en gang....

Spennende :hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som en fantastisk dag lille ekorn :klemmer:

Og nå kommer du kanskje snart over til min type dagbok også? Mener jeg har lest litt om det her en gang....

Spennende :hoppe::hoppe::hoppe:

Ja, vi hadde en helt fantastisk dag!! Den overgikk alle forventiniger! Så forresten brudebilde av dere i avisen her om dagen, dere var virkelig nydelige!

Ja, jeg håper på å kunne starte en ny type dagbok etterhvert, så vi får håpe vi er like heldige som dere på bryllupsreisen :) Krysser fingrene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi hadde en helt fantastisk dag!! Den overgikk alle forventiniger! Så forresten brudebilde av dere i avisen her om dagen, dere var virkelig nydelige!

Ja, jeg håper på å kunne starte en ny type dagbok etterhvert, så vi får håpe vi er like heldige som dere på bryllupsreisen :) Krysser fingrene!!

Takk for det :)

Hadde vært artige om dere var like heldige som oss ja, krysser fingrene her også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...