Gå til innhold

LilleEkorn sin bryllupsdagbok


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt det er over ei uke igjen, mye kan skje med værvarselet på den tida! :jepp: Uansett er det jo ikke sikkert det blir sånn som varsla heller... Været blir jo som det blir! Men jeg krysser fortsatt alt jeg har for :sol:!

Nyt din siste helg som ugift, ekornmor! :) Neste lørdag skal du endelig stå brud! :hoppe: Tenk på det! :dåne:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå forsvinner jeg fra KG og blir borte til etter du har blitt frue.... Måtte bare innom og sende noen lykkeønskninger for dagen som kommer om 8 dager!!

HA ET FANTASTISK BRYLLUP!!! :rødme:

Jeg regner med dere får en kjempefin dag, vær eller ikke vær.... Og jeg gleder meg stort til å høre referater når den tid kommer!!!!

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt værvarsel :

Sol. Svak vind, 2,4 m/s fra øst-nordøst. 0 mm nedbør i døgnet.

Denne vil jeg ha!!!!!

Den lille bønnen min igår kveld må ha hjulpet :)

Idag er det bare 1 uke igjen!!!!! Herrgud sinnsykt mange sommerfugler i magen nå!!

Idag skal vi flytte ut masse ting her hjemme, og vaske klart til blider til prospekt. Så det blir jobing i leiligheten i helga, også får bryllupet all oppmerksomhet fra mandag av!

Dette er det som jeg må gjøre da:

Ringe aviser

Ringe hotellet og avtale frokosten

Ringe blomsterdekoratøren og avtale henting av blomstene

Ringe konditoren som skal lage bryllupskaken

Ringe fotografen og bekrefte at han husker oss

Sende mail til bandet

Kjære skal ringe bil-fyren om hvor han skal hente meg og forlover

Ringe kirken ang pynting

Skrive ut kirkeprogram

Skrive ut festprogram

Skrive tale...

Ellers tror jeg alt er under kontroll :)

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser::sol::danser:

(oversatt: Soldansen....)

Er sikker på at det hjelper masse!!! Nå er det jo meldt sol!!!! bare å fortsette å danse!!

Nå forsvinner jeg fra KG og blir borte til etter du har blitt frue.... Måtte bare innom og sende noen lykkeønskninger for dagen som kommer om 8 dager!!

HA ET FANTASTISK BRYLLUP!!! :rødme:

Jeg regner med dere får en kjempefin dag, vær eller ikke vær.... Og jeg gleder meg stort til å høre referater når den tid kommer!!!!

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

Tusen takk Twisted :klemmer: Nå er det bare en uke igjen så er jeg FRU!!! Klart du skal få se bilder og høre referat når du er tilbake !!

masse :klemmer: til deg twisted!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det er over ei uke igjen, mye kan skje med værvarselet på den tida! :jepp: Uansett er det jo ikke sikkert det blir sånn som varsla heller... Været blir jo som det blir! Men jeg krysser fortsatt alt jeg har for :sol:!

Nyt din siste helg som ugift, ekornmor! :) Neste lørdag skal du endelig stå brud! :hoppe: Tenk på det! :dåne:

:klem:

Ja, stoler på at dagens værvarsel holder seg :jepp: Da blir det kjempefint!!!

Men været får man jo uansett ikke gjort stort med, så jeg krever egnetlig bare oppholdsvær et par timer etter vielsen, sånn at vi får tatt bildene ute :lur: Det kan jeg vel få synes jeg :fnise:

Ja, på denne tiden neste helg er jeg og forloveren min hos frisøren!! Og om et par timer er jeg frue neste helg!! :rødme: Siste uken som lille frøken ekorn!! neste uke er jeg FRU!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gooood helg LilleEkorn :hug:

Nå er det bare en liten uke igjen :rødme: 7 bittesmå dager så er du fru :hoppe: :hoppe:

:strix::hjerte::strix::hjerte::strix::hjerte::strix:

Tusen takk kjære Miso!!!!

De 7 dagene er joså bittså at de kommer bare til å bli bort!!!

Ei uke igjen, det er jo helt utrolig! :hoppe:

Når på dagen er vielsen?

Tiden har gått så sinnsykt fort!! Synes ikke det er lenge siden det stod 4 mnd på tickeren min jeg!

Vielsen er kl 14 :)

Tia går jo SÅÅÅ fort!! :bond::bolledeig::strix:

Jaaaa!!!! Tiden går utrolig fort!!! Snart er jeg FRU!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen Takk Veslejenta!

Nå nærmer det seg deres dag også!! Hvordan går det med planleggingen? Tenker du har stålkontroll jeg!

Om en uke sitter du og din mann og spiser frokost i bryllupssuiten!! :bolledeig:

Jeg tror jeg har det meste under kontroll, men tida går så sinnsykt fort!

Satser på at jeg blir ferdig med prøvetimen min i god tid før vielsen deres! Så skal jeg snike meg opp på galleriet og titte! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Åååå dere er så herlige!!!! Tusen takk Miso, Dinedama, Mazilla, Cypress, Veslejenta og Mim, masse :klemmer: til dere!

jeg løper nesten bare rundt meg selv nå jeg..hehe. men har fått gjort endel:

:yvonne: bekreftet bryllupskakebestillingen og sendt bilde til en marsipankake. Vi skal nemlig ha marsipankake med bilde av oss på og monogrammet vårt :rødme:

:yvonne: bestilt time for å få lagt negler, siden den ene neglen min knakk igår. så da blir det fake negler..

:yvonne: ringt 3 aviser for å sette inn bryllupsannonse

:yvonne: endret litt på ønskelista, siden jeg plutselig fikk vite at den ene lysestaken var det satt opp 12 stk på!!!! liten glipp fra butikken sin side for å si det sånn..

:yvonne: Kjære har ordnet med bilen, så det er avtalt når og hvor jeg og forloveren min skal hentes. Gleder meg!!!

:yvonne: Jeg har kjøpt ansiktskrem, gikk tom idag tidlig

:yvonne: Kjære har skrevet ut ca 130 kirkeprogram, og de driver han å bretter nå.

:yvonne: sendt mail til bandet

tror det var alt...

..og veslejenta!! Det er kjempekoselig om du kommer i kirken!!!

Tenk bare 5 dager til jeg skal gifte meg med drømmemannen min :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...