Gå til innhold

LilleEkorn sin bryllupsdagbok


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Ååååå... jeg fikk helt gåsehud bare av å lese kirkeprogammen jeg... Så fiiint!! Hvordan skal det gå med meg i mitt eget bryllup?? :grine::grine: Får håpe alle gjestene syns det bare er sjarmis med en brud som griner... :gråte:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Siripiri

Tror nok man er vant til litt tårevåte bruder så det skal man vel ikke tenke på.. Bare man husker vannfast mascara så ikke man er svart i hele trynet etter et par minutter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirkeprogrammet høres utrolig fiiint ut :rødme: veldig bra :jepp: nydelige sanger og melodier dere har valgt :)

Ikke sant, veldig fine sanger synes jeg også. Og presten var helt enig :) Han anbefalte å ta litt kortere tekstlesning, og det er jo helt greit for oss :jepp:

Presten var kjempehyggelig! Ikke noe som var noe problem liksom, lett å prate med. han spurte ikke så mye om oss som personer, men det er ikke så farlig for oss å ha det med i vielsen liksom. de som er der kjenner oss jo på en eller annen måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sånn som det så ut på prøvetime-bildene dine med hårfargen din liksom... hvis hun skal farge det 4 tonere mørkeere blir det jo helt svart nesten :sjokk: og med lilla i?? :eeeh:

:opplyser: Jeg tror frisøren din har spist en farlig sopp...

..Fint for meg som er rimelig blek fra før..lekkert. Kjempefint med hvit hud, svart hår med lilla skjær..litt sånn gothisk kanskje? Bør mulignes bytte ut den hvite kjolen da.. :skratte:

Kirkeprogrammet såg veldig bra ut :jepp:

Tror jeg stjeler noen idéer derfra ja :lur:

Og den frisøren.. Spør om hun har tat fagbrevet sitt i uganda! :fnise:

Virket ikke som hun kunne så mye, iallefall med det fargeforslaget.. Jeg er ikke frisør, men min beste venninne er det, og jeg hadde sikkert kunnet vært flinkere enn hun der :ler::skratte:

Bare å stjele Siripiri :) det er forresten sikkert mye lettere å få fagbrev i uganda... :skratte:

Jepp SiriPiri!! :Nikke:

Det er du :klemmer:

Du hadde lett fått lærlingejobb hos meg selv om du ikke har tatt skolen engang, men du er så nøye og lærer fort og koselig å være rundt at det ville gått kjempe fint :Nikke:

Se nå stjal jeg dagboka til Ekornguri for å rose deg :fnise:

Sorry Ekornguri :vinke:

Bare hyggelig å låne bort boka mi til dere vet du Dinedama!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååå... jeg fikk helt gåsehud bare av å lese kirkeprogammen jeg... Så fiiint!! Hvordan skal det gå med meg i mitt eget bryllup?? :grine::grine: Får håpe alle gjestene syns det bare er sjarmis med en brud som griner... :gråte:

:hoho:

:rødme: :rødme: Blir nok noen tårer ja!! Holdt på å begynne å grine når vi hadde samtale med presten igår jeg.. :sjenert:

Det er det garantert :hoho:

Jeg har tenkt å grine hele dagen :lol:

Jepp, tåre/sippe garanti blir det fra min side iallefall!!

Kjempefint kirkeprogram :jepp:

Takk for hilsen i boken min :klemmer:

Takk :rødme: Skal følge med i boken din Aja :klemmer:

Tror nok man er vant til litt tårevåte bruder så det skal man vel ikke tenke på.. Bare man husker vannfast mascara så ikke man er svart i hele trynet etter et par minutter :ler:

Vannfast er et must!!!!

Noen som forresten har noe å anbefale for hud som blir blank utover dagen? Jeg har hørt om noen servietter som man bare skal trykke lett mot huden, men husker ikke fra hvor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Og mitt lille frisørproblem er løst!!!! Jeg har ny frisør og forloveren min har frisør :hoppe::hoppe: Skal ha prøvetime 3.9, og nå har jeg en helt annen magefølelse :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Og mitt lille frisørproblem er løst!!!! Jeg har ny frisør og forloveren min har frisør :hoppe::hoppe: Skal ha prøvetime 3.9, og nå har jeg en helt annen magefølelse :jepp:

Så bra!!!!

:danser::danser: :banantroll: :banantroll:

Hvor ble den nye frisøren? Enebakk? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :juhu: :juhu:

Håper du har fått en superfrisør nå :Nikke:

:juhu: :juhu: :juhu: Jaaa, det håper og tror jeg :rosasmil: Det høres iallfall sånn ut på hun som har hjulpet meg med å ordne timen :)

Så bra!!!!

:danser::danser: :banantroll: :banantroll:

Hvor ble den nye frisøren? Enebakk? :)

Jepp, det ble Enebakk. Og de ordnet til og med så en frisør kommer og ordner forloveren min, og hun hadde egentlig fri den dagen. Har en mye bedre magefølelse nå!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: :juhu: :juhu: Jaaa, det håper og tror jeg :rosasmil: Det høres iallfall sånn ut på hun som har hjulpet meg med å ordne timen :)

Jepp, det ble Enebakk. Og de ordnet til og med så en frisør kommer og ordner forloveren min, og hun hadde egentlig fri den dagen. Har en mye bedre magefølelse nå!!!!

Så godt å høre!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn; nå har jeg satt opp den endelige menyen. :spise: ..og slik blir den :

Meny

Forrett

Melon med spekeskinke

Dr.Loosen Graacher Himmelreich Riesling

Kabinett 2007

Hovedrett

Hjortestek med høstens grønnsaker,stekt sopp,

viltsaus og fløtegratinerte poteter

Jacob`s Creek cabernet sauvignon

Dessert

Vaniljeis med lune bjørnebær

Kopke Bridge fine ruby Porto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn; nå har jeg satt opp den endelige menyen. :spise: ..og slik blir den :

Meny

Forrett

Melon med spekeskinke

Dr.Loosen Graacher Himmelreich Riesling

Kabinett 2007

Hovedrett

Hjortestek med høstens grønnsaker,stekt sopp,

viltsaus og fløtegratinerte poteter

Jacob`s Creek cabernet sauvignon

Dessert

Vaniljeis med lune bjørnebær

Kopke Bridge fine ruby Porto

Høres nam nam nam ut :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
...Og mitt lille frisørproblem er løst!!!! Jeg har ny frisør og forloveren min har frisør :hoppe::hoppe: Skal ha prøvetime 3.9, og nå har jeg en helt annen magefølelse :jepp:

Jeeeei :duskedame: Åh så bra vennen :klem: Det fortjener du virkelig, å ha en frisør som virkelig ønsker å gjøre sitt beste for deg den dagen :Nikke: Kun det beste er godt nok for lille ekorn :kyss:

Sånn; nå har jeg satt opp den endelige menyen. :spise: ..og slik blir den :

Meny

Forrett

Melon med spekeskinke

Dr.Loosen Graacher Himmelreich Riesling

Kabinett 2007

Hovedrett

Hjortestek med høstens grønnsaker,stekt sopp,

viltsaus og fløtegratinerte poteter

Jacob`s Creek cabernet sauvignon

Dessert

Vaniljeis med lune bjørnebær

Kopke Bridge fine ruby Porto

:sikle:

Nam, det høres virkelig kjempegodt ut!!! Flinke dere er :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri

Nam nam nam!! :sikle:

Ser ut som vi har samme smak på mye her! :fnise: (les:vin) Hihi..

Neida, maten hørtes ut som et skikkelig fest-måltid! Men det er vel kanskje det det er ment som også :klaske::lur: idag..

Så bra at frisørkrisen er over! :juhu: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nam nam nam!! :sikle:

Ser ut som vi har samme smak på mye her! :fnise: (les:vin) Hihi..

Neida, maten hørtes ut som et skikkelig fest-måltid! Men det er vel kanskje det det er ment som også :klaske::lur: idag..

Så bra at frisørkrisen er over! :juhu: :hoppe:

Ja, de vinene er gode!!! Tror nk det skal passe bra sammen med menyen :)

God helg til deg Siripiri!!

Ser dere også skal til Maldivene!! Det skal vi også!! :juhu: Da må jeg få fult referat når dere kommer hjem !!

Selvfølgelig!!! Tror det kommer til å bli en helt fantastisk reise!! Kommer nok til å legge ut både bilder fra bryllup og bryllupsreisen på hjemmesiden vår, så jeg legger ut link rett etter bryllupet :)

Den menyen så knallgod ut! :sikle: Vi skal ha samme forrett! :jepp:

Synes det er best med en lett forrett til såpass mektig hovedrett og dessert :) Nammenam!!

Ble så sulten av den menyen at jeg glemte det jeg egentlig skulle: ønske deg ei god helg! :)

hehe..,God helg til deg også Mazilla!!

..og jeg har en følelse av at det er utdrikingslag i morgen..hmmm.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...