Gå til innhold

LilleEkorn sin bryllupsdagbok


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Tusen takk for feiring Cypress, Siripiri, Dinedama og MaiL!! :klemmer:

Har feiret med å kjøpe en lekker truse til den store dagen jeg :lur::fnise: Fant en kjempefin med blonder, gullhjerte og rosa sløyfe på Change.. burde være fin til den prisen da!!! 449,- :hakeslepp::hakeslepp: ..så ikke på prisen jeg.. :sjenert:

Nesten 500kr for en TRUSE????? :hakeslepp:

wow.... Jeg tror ikke jeg gidder å kjøpe så dyrt undertøy jeg... har ikke tenkt på undertøy en gang jeg... Hvis man skal bruke den reglen med: Something old, something new, something borrowed, something blue, så kan jeg låne meg en elgammel truse :skratte: To fluer i en smekk! :ler:

Nei usj så heslig jeg var... :sjenert: Jeg tror jeg må kjøpe ny truse ja... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Siripiri
nei, er vel ikke noe som er SÅÅÅ behagelig :ler:

Klart du skal få se :) Pm er sendt :)

Nei kan ikke tenke meg til det :fnise:

Den kjolen var fantastisk nydeli! :-D Gleder meg til å se deg i den! Kjolene er fine på modellene, men av en eller annen grunn syns jeg bestandig de er finere på et normalt menneske :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten 500kr for en TRUSE????? :hakeslepp:

wow.... Jeg tror ikke jeg gidder å kjøpe så dyrt undertøy jeg... har ikke tenkt på undertøy en gang jeg... Hvis man skal bruke den reglen med: Something old, something new, something borrowed, something blue, så kan jeg låne meg en elgammel truse :skratte: To fluer i en smekk! :ler:

Nei usj så heslig jeg var... :sjenert: Jeg tror jeg må kjøpe ny truse ja... :Nikke:

Helt enig Dinedama, hadde jeg sett prisen før jeg kom til kassen, så hadde jeg ikke valgt den..Men når man liksom står der ved kassa, småprater med dama bak der, kjenner henne liksom litt, så er det sinnsykt flaut å si at den skal jeg ikke ha allikevel :sjenert: men den skal brukes masse etter bryllupet, sånn at jeg ikke føler det er bortkasta penger.. :ler:

...en lånt, gammel, blå truse hadde jo vært tingen :skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjolen var fantastisk nydeli! :-D Gleder meg til å se deg i den! Kjolene er fine på modellene, men av en eller annen grunn syns jeg bestandig de er finere på et normalt menneske :fnise:

:rødme: :rødme: Synes den var litt spesiell, og ikke akkurat sånn som alle de andre jeg har prøvd. Falt veldig for den :rødme: Og klart du skal få se bilder etter dagen!!! ..er jo ikke så mange dager igjen nå!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri
:rødme: :rødme: Synes den var litt spesiell, og ikke akkurat sånn som alle de andre jeg har prøvd. Falt veldig for den :rødme: Og klart du skal få se bilder etter dagen!!! ..er jo ikke så mange dager igjen nå!!!!

Nei nå kan jeg tenke med det kiler litt i magen når du tenker på at det bare er 30 dager igjen! :fnise: det gjør det hos meg bare med tanken på at det kunne vært bare 30 dager igjen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig Dinedama, hadde jeg sett prisen før jeg kom til kassen, så hadde jeg ikke valgt den..Men når man liksom står der ved kassa, småprater med dama bak der, kjenner henne liksom litt, så er det sinnsykt flaut å si at den skal jeg ikke ha allikevel :sjenert: men den skal brukes masse etter bryllupet, sånn at jeg ikke føler det er bortkasta penger.. :ler:

...en lånt, gammel, blå truse hadde jo vært tingen :skratte::skratte:

:ler:

ja litt flaut å ikke kjøpe den da ja :sjenert:

:skratte: Lånt, gammel og blå faktisk :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei nå kan jeg tenke med det kiler litt i magen når du tenker på at det bare er 30 dager igjen! :fnise: det gjør det hos meg bare med tanken på at det kunne vært bare 30 dager igjen! :ler:

Ja det kiler i magen, det skal jeg love deg!! Men egentlig er jeg overraskende rolig synes jeg...hmmm, det endrer seg vel tenker jeg :fnise:

:ler:

ja litt flaut å ikke kjøpe den da ja :sjenert:

:skratte: Lånt, gammel og blå faktisk :rulle:

Ja, skal det være, så skal det være!!! 3 fluer i en smekk faktisk :ler::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, jeg har vel ikke sett kjolen din har jeg vel??

Kunne jeg få ta en kikk? *smiske smiske*

Såklart du skal få se Twisted :) Sender deg en PM!

3 fluer :hakeslepp:

Guri meg så effektive vi er :ler:

Ikke sant, supereffektive!!! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten jeg sett kjolen?? :sjenert:

Det har jeg sikkert men jeg er så fæl å glemme av.... :sjenert:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten jeg sett kjolen?? :sjenert:

Det har jeg sikkert men jeg er så fæl å glemme av.... :sjenert:

PM er på vei til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, den bør være sinnsykt behagelig...men jeg regner med at den ikke er behagelig nok til at en forblir på på bryllupsnatta. :ler::lur::fnise::skratte::sengekos:

:hoho::skratte:

Får ikke håpe det!!!

Og du... denne kjolen... har jeg sett den??? Husker ikke i farten...? (Underforstått: kan jeg få en PM også??) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: :rødme: Tusen takk Twisted og Dinedama :)

Og kjære Cypress, skal love deg at den trusa ligger nok på gulvet på bryllupsnatta ja :fnise:

PM er sendt til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å jaaaa, der var den ja!!! Husket i det jeg så den at jeg jo har fått se tidligere og, men den kjolen der tåler så definitivt en ekstra titt!!! Kjempefin er den!!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ikke legge en så dyr truse på gulvet :skratte:

:skratte::skratte::skratte:

Å jaaaa, der var den ja!!! Husket i det jeg så den at jeg jo har fått se tidligere og, men den kjolen der tåler så definitivt en ekstra titt!!! Kjempefin er den!!!!! :hoppe:

Den tåler å bli tittet på maaaange ganger!!!

Idag skal jeg ha prøvetime hos frisøren!!! Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så gøy :-D

Har du noe du har sett for deg av frisyrer? Oppsatt? Hengene? Delvis oppsatt? :) Det er så spennende med brudepyntinger :hoppe:

Jeg stelte en brud i går, men det var bare farge og føhning.. hun skulle gifte seg i dag så hun skulle bare fikse på det jeg hadde gjort sånn fort på morgenen.. Så har hun kort hår også så det er jo ikke så vanskelig å puffe litt på plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...