Gjest Pysepus Skrevet 26. august 2008 #781 Del Skrevet 26. august 2008 Høres ut som et kjempekjekt utdrikninglag! :-D Den dagen er kjekk å huske tilbake til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 26. august 2008 #782 Del Skrevet 26. august 2008 :juhu: for ny leilighet!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 26. august 2008 #783 Del Skrevet 26. august 2008 Høres ut som et fantastisk utdrikningslag :-D Videoen blir sikkert helt knall. Leser forresten rykter om flytting på fjesboken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. august 2008 #784 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Gratulerer masse med ny leilighet!!! :hoppe: Får håpe dere lykkes med å selge den gamle fort også, at dere ikke havner der jeg og kjære er... Vi har prøvd å selge leeeeeenge, men helt dødt. Heldigvis har vi ikke kjøpt noe nytt da, så vi får bare bli der vi er. Vi har jo en sånn teit en med mye fellesgjeld, så vi fortjener det vel når vi var dumme nok til å gå inn på noe sånt. Satser på at det blir lettere for dere! Og forresten: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: 18 dager igjen!!!!! :danser: Edit: Den ene juhuen ville ikke hoppe..... Endret 26. august 2008 av bryllupsTwisted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 26. august 2008 Forfatter #785 Del Skrevet 26. august 2008 :juhu: for ny leilighet!! :-D jaaa, det blir bra!!! Mer plass og svær terrasse!!!! deilig!! Høres ut som et fantastisk utdrikningslag :-D Videoen blir sikkert helt knall. Leser forresten rykter om flytting på fjesboken? Gleder meg til å se den videoen ja..eller skal jeg si grugleder..hehe Ja, ryktene på fjesboka stemmer Vi har kjøpt oss ny større terrasseleilighet på landet Så nå forsvinner jeg fra byen også!! Kan sende deg en Pm jeg Alt bra med deg og lille spiren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 26. august 2008 Forfatter #786 Del Skrevet 26. august 2008 Gratulerer masse med ny leilighet!!! :hoppe: Får håpe dere lykkes med å selge den gamle fort også, at dere ikke havner der jeg og kjære er... Vi har prøvd å selge leeeeeenge, men helt dødt. Heldigvis har vi ikke kjøpt noe nytt da, så vi får bare bli der vi er. Vi har jo en sånn teit en med mye fellesgjeld, så vi fortjener det vel når vi var dumme nok til å gå inn på noe sånt. Satser på at det blir lettere for dere! Og forresten: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: 18 dager igjen!!!!! :danser: Edit: Den ene juhuen ville ikke hoppe..... Ja, de skal bli skikkelig gøy med ny leilighet!!! Større, eget vaskerom, 2 soverom, digert kjøkken og bigsize terrasse!!!! Blir sååå deilig!! Regner med at vi får solgt vår ganske raskt. Har funnet en superdyktig megler, som vi fikk anbefalt. Og det er jo sinnsykt viktig å ha en dyktig megler!! Vi har ikke høy fellesgjeld, og leiligheten er fin og lys, og ligger bra til, så det går nok greit. men gud så mye jobb det er før man skal ha visning..herregud..Vi må jo omtrent flytte ut alt!!! kjenner at det tar på å drive med så mye samtidig..hehe. Men bryllupet har førsteprioritet hos oss begge, så dette går nok greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 26. august 2008 #787 Del Skrevet 26. august 2008 Hei vennen min vel overstått utdrikningslag ser jeg Det virker som du hadde det kjempegøy ja - herlig me forlovere som ordner det kjekt for oss kommende bruder Og hipp hurray for ny leilighet da Så utrolig herlig med mer plass Plass tror jeg aldri det blir nok av - stuer bare inn mer ting om en har god plass Krysser fingrene for at dere får solgt den gamle leiligheten fort og får masse penger for den :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 26. august 2008 #788 Del Skrevet 26. august 2008 Gratulerer med leilighetskjøp!! Hurraa!! Klart man bare må slå til når drømmeleiligheten dukker opp!! Gudd løkk med å selge! Det går sikkert bra, selv om markedet er litt trått enkelte steder i landet om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 28. august 2008 Forfatter #789 Del Skrevet 28. august 2008 Hei vennen min vel overstått utdrikningslag ser jeg Det virker som du hadde det kjempegøy ja - herlig me forlovere som ordner det kjekt for oss kommende bruder Og hipp hurray for ny leilighet da Så utrolig herlig med mer plass Plass tror jeg aldri det blir nok av - stuer bare inn mer ting om en har god plass Krysser fingrene for at dere får solgt den gamle leiligheten fort og får masse penger for den :juhu: Hallo snuppelupp Ja jeg fikk et helt fantastisk utdrikningslag..Og du kan se bilder på Facebook Og igår fikk jeg høre sangen jeg spilte inn..hehehe!!! Den var utrolig bra Ja, jeg håper vi får solgt raskt. Og megleren lovte oss at leiligheten var solgt mandag etter siste visningen!! Og visning skal være uka etter bryllupet. Mye å gjøre vi???? neida..hehe. Glad jeg har såpass kontroll på alt som har bmed bryllupet å gjøre!! Tror jeg iallfall da Gratulerer med leilighetskjøp!! Hurraa!! Klart man bare må slå til når drømmeleiligheten dukker opp!! Gudd løkk med å selge! Det går sikkert bra, selv om markedet er litt trått enkelte steder i landet om dagen. Takk takk Cypress!! Tror det skal gå greit å selge leiligheten vår, salget har visstnok ikke vært noe dårligere i området vi bor i, så da satser vi på det. Og krysser fingrer og tær for at vi får solgt raskt!! Og flyttet raskt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 28. august 2008 #790 Del Skrevet 28. august 2008 Hei Hei Så gøy utdrikningslag!! Det hørtes helt fantastisk ut... Jeg vil å ha sånt lag når den tid kommer Og :juhu: :juhu: for NY LEILIGHET!! Det blir bra kan jeg tenke meg... Mye å gjøre, men desto bedre da det hele er ferdig med både bryllup og leilighets selging og flyttinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 28. august 2008 #791 Del Skrevet 28. august 2008 Gratulerer med leilighetskjøp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. august 2008 #792 Del Skrevet 29. august 2008 15 dager igjen??! Hiver meg med i gjengen av gratulanter - gratulerer med leilighetskjøp!! Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 30. august 2008 #793 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Gratulerer stort med leilighetskjøp :hoppe: :rødme: Bare 2 uker igjen til den store dagen :rødme: Endret 30. august 2008 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 31. august 2008 Forfatter #794 Del Skrevet 31. august 2008 Hei Hei Så gøy utdrikningslag!! Det hørtes helt fantastisk ut... Jeg vil å ha sånt lag når den tid kommer Og :juhu: for NY LEILIGHET!! Det blir bra kan jeg tenke meg... Mye å gjøre, men desto bedre da det hele er ferdig med både bryllup og leilighets selging og flyttinga! Hei MaiL!! Håper du også får et like bra utdrikningslag, var iallefall helt perfekt for meg Nå driver i å pakker her i leiligheten vår, så det ser ikke ut her...Lever blandt pappesker for å si det sånn. Passer på at ikke noe bryllupsting blir borte i en eller annen eske.. til dg også MaiL Gratulerer med leilighetskjøp!! Tusen Takk Veslejenta! Nå nærmer det seg deres dag også!! Hvordan går det med planleggingen? Tenker du har stålkontroll jeg! 15 dager igjen??! Hiver meg med i gjengen av gratulanter - gratulerer med leilighetskjøp!! Så spennende! Tusen takk Mazilla!!!! Har nesten ikke rukket å feire noe har inne i det siste, for det er så utrolig mye som skjer, så det er godt dere feirer litt for meg. Men jeg lover dere!!!! Nå begynner sommerfuglene og elefantene å komme!! Gleder meg så sinnsykt til den store dagen, som er rett rundt hjørnet!! Gleder meg sånn til å se min kjære som står oppe ved alteret, og å gå sammen med pappa inn. Tenk for en fantastisk dag det kommer til å bli!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 31. august 2008 Forfatter #795 Del Skrevet 31. august 2008 Gratulerer stort med leilighetskjøp :hoppe: :rødme: Bare 2 uker igjen til den store dagen :rødme: Takk Miso Det skjer jo så mye om dagen at jeg rekker nesten ikke feire at dagene bare flyr avgårde!!! Idag er det bare 13 dager igjen!!!! Idag skal vi ha foreldremiddag hjemme hos svigers og gå igjennom detaljer rundt bryllupet, og samtidig pakker vi masse og tar med dit..hehe..nok å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 31. august 2008 #796 Del Skrevet 31. august 2008 Lykke til med foreldre møte, håper det går bra Nå nærmer det seg virkelig, snart er du gift Må bare si at jeg leste referatet på utdrikkningslaget ditt, hørtes utrolig moro ut å så så jeg bildene, utrolig stilige bilder altså ha en fortsatt fin dag, håper foreldre praten går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 31. august 2008 #797 Del Skrevet 31. august 2008 Så spennende! Ikke lenge igjen! Hvor lenge har dere vært forlovet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 1. september 2008 Forfatter #798 Del Skrevet 1. september 2008 Lykke til med foreldre møte, håper det går bra Nå nærmer det seg virkelig, snart er du gift Må bare si at jeg leste referatet på utdrikkningslaget ditt, hørtes utrolig moro ut å så så jeg bildene, utrolig stilige bilder altså ha en fortsatt fin dag, håper foreldre praten går bra Hei Miso Foreldremiddagen gikk kjempebra, de virker nesten mer nervøse enn oss Tenk nå er det bare 12 dager igjen!!!!! Dagene bare fyker avgårde!! Nå må dere bare ramse opp ting som er lette for en litt lettere stresset brud å glemme, sånn at jeg får sjekket om de er under kontroll! Stakkars forloveren min igår..Hun syr seg kjole, og plutselig oppdaget hun at det var skikkelige fargeforskjeller i stoffet hun har kjøpt..og kjolen var nesten ferdig sydd. Så hun må kjøpe nytt stoff og begynne på nytt..Huff..stakkars snuppa mi.. Så spennende! Ikke lenge igjen! Hvor lenge har dere vært forlovet? Hei StoreSky!! ja her nærmer det seg med stormskritt!! Vi har vært sammen siden 1999, og min kjære fridde på nyttårsaften :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. september 2008 #799 Del Skrevet 1. september 2008 Foreldremiddagen gikk kjempebra, de virker nesten mer nervøse enn oss Tenk nå er det bare 12 dager igjen!!!!! Dagene bare fyker avgårde!! Nå må dere bare ramse opp ting som er lette for en litt lettere stresset brud å glemme, sånn at jeg får sjekket om de er under kontroll! Stakkars forloveren min igår..Hun syr seg kjole, og plutselig oppdaget hun at det var skikkelige fargeforskjeller i stoffet hun har kjøpt..og kjolen var nesten ferdig sydd. Så hun må kjøpe nytt stoff og begynne på nytt..Huff..stakkars snuppa mi.. Å neeeei! Stakkars henne!! Hun rekker det vel?? Skikkelig kjipt å oppdage sånt når det er så nære slutten uansett.. :cry: Jeg er så imponert over at noen i det hele tatt klarer å sy sin egen kjole jeg. Jeg er ikke i NÆRHETEN av å klare noe sånt!! Tror ikke jeg har tatt i en nål omtrent siden håndarbeidet på barneskolen... Og selv da tror jeg ikke resultatet ble spes bra... Jeg må ha hjelp av mamma (eller skredder hvis jeg føler meg litt rik) til å legge opp bukser og alt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. september 2008 #800 Del Skrevet 1. september 2008 Så bra foreldremøtet gikk bra, greit å gå gjennom dagen med foreldre ja Tja, ting å husle :klø: har dere sendt inn papirene?? det er en ting det kan være lett å glemme!! Nei, stakkars henne!! Kan tenke meg at hun er en smule stressa nå ja.. huff!! Søstra mi var forlover til en venninne som giftet seg for noen år siden, da sydde hun kjolen sin selv. Og satt hos frisøren på morgenen på bryllupsdagen å sydde de siste perlene på du kan tro bruden var noe stressa da ja men de gikk bra, kjolen ble veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg