Gå til innhold

LilleEkorn sin bryllupsdagbok

LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Gjest Siripiri
Ja, de vinene er gode!!! Tror nk det skal passe bra sammen med menyen :)

God helg til deg Siripiri!!

:jepp: Tror også de passer godt til menyen! :klø: tro om de kan passe til fisk også?? :klø: De sier jo det skal være hvit-vin til fisk...

God helg til deg også LilleEkorn!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

..og jeg har en følelse av at det er utdrikingslag i morgen..hmmm.. :lur:

Oi oi! Så spennende..!! Hold oss oppdatert her da! Ser frem til referat, hvis det nå viser seg å være i morra (eller evt senere idag! :lur:)! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Ingen som er utdrikningslag-sladris for Lille Ekorn?? :overrasket:

For det er jo det som må skje idag :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:popcorn: *spent*

Håper du koser deg hvor enn du er :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei. Oj?! Utdrikningslag i dag? Det er vel bra kan jeg tenke meg :) Får titte innom senere og lese hvordan det gikk ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Siripiri

:juhu: Ser ut som det kanskje har vært utdrikningslag i dag siden du ikke har svart :danser:

Får håpe vi får referat i løpet av dagen! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen!!! I`m back!! Og ja, det var utdrikningslag igår, så det kommer straks fullt referat, må bare slappe av litt og få i meg litt mat. Litt småsliten, for å si det sånn :sjenert: Jeg hadde en helt fantastisk dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer til å bli langt..., Jo; jeg hadde jo fått beskjed om å låse inn kjæres kamerater så de kunne vekke han. Og gjett om han ble vekket!! De hadde med sånne horn som blir brukt på håndballkamper, også hadde alle maske med ansiktet til kjære på. De skremte han skikkelig!!! Så skulle jeg og venninna mi følge de ut. Min forlover er nemlig sammen med kjæres forlover.. Så vi to gikk på butikken og kjøpte oss litt mat. Og jeg tenkte..jaja, så er vel ikke mitt lag idag da.. Da vi kom opp i leiligheten igjen, så spurte hun om hun kunne å prøve en av kjolene mine til en dåp hun skulle i. Selvfølgelig sier jeg og går inn på soverommet og der inne står alle mine beste venninner i like t-skjorter med bilde av meg på!! :sjokkert: Jeg ble så overrasket, og hoppet og skrek og løp rundt i leiligheten!!

Så fikk jeg utdelt klær, og det var faktisk kjempefint!! Rosa thights, sort kjole som det var trykket :denne jenta skal drikkes ut idag! og bilde av meg på foran i sølv. Og bakpå var det masse paljetter og navnet mitt, med 26 under. Også fikk jeg tiara og bittelite slør. Så fikk jeg oppgave, jeg som er makeupartist skulle sminke meg, uten speil. Og det skulle være sotede øyne. Ble lekkert skal jeg love dere!! Så skulle jeg gå på butikken og kjøpe 2 cider, følte meg sååå fin..hehe :sexy:

Deretter fikk jeg på meg kne-, albue-, og håndleddbeskyttere, og jeg som aldr har prøvd rulleskøyter måtte prøve det..Hehe, så ikke så veldig bra ut. Men det var moro. jeg skøytet meg inn på t-banen også bar det ned til byen. Plutselig gikk alle venninnene mine av, og bare jeg og forloveren min satt på videre. Jeg ble tatt med til fotpleier, og fikk nydelig fotpleie!! Så var det tid for lunsj i en park, så koselig!! Og så skulle jeg svare på spørsmål som min kjære hadde gitt svar på. Klarte de fleste, men det ble noen shotter der gitt..Noen pga at kjære hadde gitt feil svar syns jeg da :gjeiper:

Så var det videre til neste post på programmet, vi kjørte buss, og så skulle vi gå et stykke. Så fikk jeg bind for øynene, og måtte skifte. Jeg ble ført inn i et rom, og det var helt stille. Så tok forloveren min av bindet, og jeg så rett inn i et svært kamera, og det var en mann som filmet meg..skjønte ikke hlet hav det var jeg skulle med en gang, men alle jentene mine stod i rosa t-skjorter og rosa paljett-hårbånd. De var sååå fine, og så fikk jeg se min egen kjole!! Knallrosa med masse paljetter og rosa pelskanter, og rosa ballerinasko!! var faktisk veldig fint!! hehe..Jeg skulle spille inn sang og musikkvideo!! Og sangen var fångad av en stormvind!! Det var så sinnsykt morsomt!! Kjempegøy!! Og alle jentene skulle kore på refrenget. De hadde tilogmed øvd inn en egen koreografi!! Gleder meg til å få den dvden!! Føler på meg at den muligens blir spilt i bryllupet..hehe

Så skulle vi ned i byen igjen, og vi satte oss i en park og koste oss. Så fikk jeg i oppgave å sette opp et brudeoppsett på en av de andre jentene, og det i blinde, på 10 min. Jeg fikk også utforde forloveren min til å sette opp hår på ei av de andre, men hun slapp å gjøre det i blinde da. Jentene ble skilleig overrasket over at jeg faktisk fikk det til såpass bra, og hun jeg satte det opp på, ville faktisk ha det sånn resten av dagen! Så fikk jeg på meg en t-skjorte med masse guttenavn, og så skulle jeg prøve å samle underskrifter. Gikk ganske greit, men det er jo ikke så mange som f.eks heter Jorulf..eller Felix..Fikk masse andre rare navn på den t-skjorta!!

Så dro vi hjem til ei og spiste reker, det var så koselig!! Koste oss skikkelig. Alle jentene hadde skrevet ned en setning om seg selv, også skulle jeg gjette hvem som hadde skrevet hva. Klarte det fleste her også :) Også var det pakkelek, det var litt verre, men gikk greit. Kom frem endel historier, som både brakte frem tårer og latter.

Det var en helt fanastisk dag!!! Kunne ikke blitt bedre!! Jeg har verdens beste venninner, det er helt sikkert!! Alt var så gjennomført, ikke noe var overlatt til tilfeldighetene, og alle var så blide og i godt humør!! Kunne ikke blitt mer fantastisk!!!!

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ojj.. :sjenert:

Jeg trykte bare så fort overalt at jeg ikke fikk det med meg jeg... jeg kom faktisk inn på siden før denne og så ikke at det var en til side.. :sjenert:

:rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får si gratulerer med vel utført utdrikningslag!! :hoppe:

Hørtes ut som en kjempefin dag.

Det var bra du slapp unna noen ubehageligheter, er mange som blir utsatt for det når de har utdrikningslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det hørtes kjempekoselig og gøy ut!!! Glad på dine vegne!! :-D

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som du hadde en knallbra dag! :Nikke: Tenker du er litt sliten i dag! :fnise:

Dagen var helt topp!! Forloveren min hadde virkelig gjort en super jobb og alt var planlegt til den minste detalj! Var rimelig sliten på søndag ja..

Høres ut som en drømmedag!!!! :hjerter_rundt:

Så heldig du er!!! :klem:

Ja, jeg er kjempeheldig som har så fantastiske venninner!!

Det hørtes ut som en kjempemorsom dag :)

Den var bare helt super!! Anbefaler alle å glede seg til utdrikningslaget sitt!!

Jeg får si gratulerer med vel utført utdrikningslag!! :hoppe:

Hørtes ut som en kjempefin dag.

Det var bra du slapp unna noen ubehageligheter, er mange som blir utsatt for det når de har utdrikningslag.

Ja, forloveren min kjenner meg veldig godt, så hun visste godt hva som passet og ikke passet.

Åh :rødme:

Hørtes ut som en kjempemorsom dag! :jepp:

Jaaaaaa!!!!!

Å, det hørtes kjempekoselig og gøy ut!!! Glad på dine vegne!! :-D

takk takk Cypress :)

...Og en annen ting!!! Vi kjøpte oss ny leilighet igår!!! Så nå blir det flytting etterhvert også. Snart kommer det en megler og skal se på vår leilighet..Må jo selge den også. Kjempesmart å begynne med dette når det bare er litt over 2 uker igjen til bryllup..hehe..Jaja, men det var nå drømmeleiligheten kom for salg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...