LilleEkorn Skrevet 18. august 2008 Forfatter #721 Del Skrevet 18. august 2008 Virkelig lekkert nei du må nok finne deg en annen frisør Jeg for min del hadde spytta på henne Uff det hårgreiene er vanskelig...så du frisyren til Tassie eller??? Der snakker vi n-y-d-e-l-i-g hår :dåne: Det er bombesikkert at jeg må ha ny frisør!! Har ikke turt å ringe å avbestille timen min ennå.. Hater sånt.. Fortalte jeg forresten at hun ville farge håret mitt ca 4 toner mørkere enn det er nå, med masse rødt og lilla i..Lekkert ikke sant!! ja, sånn som Tassie var, er jo mer sånn som jeg vil ha det! Masse løst, og mykt.. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 18. august 2008 #722 Del Skrevet 18. august 2008 Det er bombesikkert at jeg må ha ny frisør!! Har ikke turt å ringe å avbestille timen min ennå.. Hater sånt.. Fortalte jeg forresten at hun ville farge håret mitt ca 4 toner mørkere enn det er nå, med masse rødt og lilla i..Lekkert ikke sant!! ja, sånn som Tassie var, er jo mer sånn som jeg vil ha det! Masse løst, og mykt.. :rødme: Du har veldig fint hår så jeg synes ikke du trenger å farge det særlig mørkere :klø: Og ihvertfall ikke lilla og rødt - går dama på noe eller?? Huff... Skjønner du kvir deg for å ringe og avbestille, men du får bare si det som det er - det ble helt feil, og på en sånn dag må en ha det som føles rett!! Tror vi er nervøse nok fra før av om vi ikke skal bekymre oss for hvordan håret blir itillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 18. august 2008 Forfatter #723 Del Skrevet 18. august 2008 Du har veldig fint hår så jeg synes ikke du trenger å farge det særlig mørkere :klø: Og ihvertfall ikke lilla og rødt - går dama på noe eller?? Huff... Skjønner du kvir deg for å ringe og avbestille, men du får bare si det som det er - det ble helt feil, og på en sånn dag må en ha det som føles rett!! Tror vi er nervøse nok fra før av om vi ikke skal bekymre oss for hvordan håret blir itillegg Helt sant Mim.. nervene er sterke nok fra før om ikke hun skal lage mer problemer for meg.. Og ja hun må jo har røyka ett eller annet..hehe.. kanskje jeg bør ta ett eller annet før jeg ringer også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 18. august 2008 #724 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Helt sant Mim.. nervene er sterke nok fra før om ikke hun skal lage mer problemer for meg.. Og ja hun må jo har røyka ett eller annet..hehe.. kanskje jeg bør ta ett eller annet før jeg ringer også Kanskje du bør være full når du ringer? Fulle folk pleier å tørre å være ærlige Mne du, er ikke du frisør selv??? Bommer jeg helt nå :klø: Hvis du er frisør, jobber du da ikke sammen med noen flinke folk?! Endret 18. august 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 18. august 2008 Forfatter #725 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Kanskje du bør være full når du ringer? Fulle folk pleier å tørre å være ærlige Mne du, er ikke du frisør selv??? Bommer jeg helt nå :klø: Hvis du er frisør, jobber du da ikke sammen med noen flinke folk?! Jupp, jeg er frisør, men jobber ikke som det nå. Jobbet som frisør 4 år før skuldrene ikke ville mer.. Så kjenner ikke til miljøet lengre liksom, det er det som er så dritt! ...får ta noen shot før jeg ringer da, eller gjøre det i utdrikningslaget!!!! Det hadde vært noe!! Endret 18. august 2008 av LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 18. august 2008 #726 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Der ser man hvor mange frisører som ikke kan det de driver med!! Hva er det for noe da?! Farge håret ditt SÅ mørkt!! Og med lilla skjær i! Blir jo seendes svart ut da jo!! Uff og uff.. nei.. avbestill timen din! Få nummeret så skal jeg gjøre det!! Endret 18. august 2008 av zilje_k Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 18. august 2008 Forfatter #727 Del Skrevet 18. august 2008 Der ser man hvor mange frisører som ikke kan det de driver med!! Hva er det for noe da?! Farge håret ditt SÅ mørkt!! Og med lilla skjær i! Blir jo seendes svart ut da jo!! Uff og uff.. nei.. avbestill timen din! Få nummeret så skal jeg gjøre det!! Takk Zilje_k Hvis motet svikter, så får du oppdraget Ja, det er jo helt utrolig at de tror det ser pent ut!!! Jeg ville sett likblek ut med så mørkt hår..og jeg kler varme farger best..helt utrolig å anbefale lilla til meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 18. august 2008 #728 Del Skrevet 18. august 2008 Syns du har kjempefin farge på håret jeg da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 18. august 2008 Forfatter #729 Del Skrevet 18. august 2008 Over til kirkeprogram: Om jeg får det som jeg vil ...eh..vi vil mener jeg..Så blir det slik: Inngang: Mendelsohn, midtsommernattsdrøm Inngangsord Solist: Det vacraste(skikkelig standard, men det er jo bare så fin..) Salme: Guds godhet sang i sinnet Skriftlesning: Salomos høysang i kap. 2 og 8 Presten taler Vielse, med overrekkelse av ringer og nuss Fiolinsolo: Gabriels obo Forbønn og fadervår Salme: Kjærlighet fra Gud Solo: It is you I have loved(fra shrek..) Velsignelse Utgang: Canon in D, Pachelbel, med orgel og fiolin Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 18. august 2008 #730 Del Skrevet 18. august 2008 Over til kirkeprogram: Om jeg får det som jeg vil ...eh..vi vil mener jeg..Så blir det slik: Inngang: Mendelsohn, midtsommernattsdrøm Inngangsord Solist: Det vacraste(skikkelig standard, men det er jo bare så fin..) Salme: Guds godhet sang i sinnet Skriftlesning: Salomos høysang i kap. 2 og 8 Presten taler Vielse, med overrekkelse av ringer og nuss Fiolinsolo: Gabriels obo Forbønn og fadervår Salme: Kjærlighet fra Gud Solo: It is you I have loved(fra shrek..) Velsignelse Utgang: Canon in D, Pachelbel, med orgel og fiolin Hva tror dere? Høres kjempebra ut det her da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 18. august 2008 Forfatter #731 Del Skrevet 18. august 2008 Syns du har kjempefin farge på håret jeg da:) Tusen takk.. Litt solbleket og tørt, men ikke noe en god kur ikke kan redde Lurer liksom på å ta en minicolor for å jevne ut fargen, men skal ikke ha det noe mørkere enn det er i bunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 18. august 2008 Forfatter #732 Del Skrevet 18. august 2008 Høres kjempebra ut det her da!!! Så bra! Satser på at presten godkjenner det Og så er det en annen tekst en det det virker som alle velger..Har vært i 2 brylluper i sommer og begge venninnene mine har hatt samme teksten...Ikke tale om at jeg også går for den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 18. august 2008 #733 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Tusen takk.. Litt solbleket og tørt, men ikke noe en god kur ikke kan redde Lurer liksom på å ta en minicolor for å jevne ut fargen, men skal ikke ha det noe mørkere enn det er i bunn. Vet du om noen salonger som bruker Goldwell?? De har en SUPER pleiefarge!! En sur farge som fungerer som en kur og farger samtidig! Det beste jeg har brukt innen miniocolor/pleiefarge... Endret 18. august 2008 av zilje_k Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 18. august 2008 #734 Del Skrevet 18. august 2008 Over til kirkeprogram: Om jeg får det som jeg vil ...eh..vi vil mener jeg..Så blir det slik: Inngang: Mendelsohn, midtsommernattsdrøm Inngangsord Solist: Det vacraste(skikkelig standard, men det er jo bare så fin..) Salme: Guds godhet sang i sinnet Skriftlesning: Salomos høysang i kap. 2 og 8 Presten taler Vielse, med overrekkelse av ringer og nuss Fiolinsolo: Gabriels obo Forbønn og fadervår Salme: Kjærlighet fra Gud Solo: It is you I have loved(fra shrek..) Velsignelse Utgang: Canon in D, Pachelbel, med orgel og fiolin Hva tror dere? Det blir vakkert :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 19. august 2008 Forfatter #735 Del Skrevet 19. august 2008 Vet du om noen salonger som bruker Goldwell?? De har en SUPER pleiefarge!! En sur farge som fungerer som en kur og farger samtidig! Det beste jeg har brukt innen miniocolor/pleiefarge... Hmmm, nei..men jeg skal holde utkikk!! Tusen takk for tips Det blir vakkert :rødme: Håper det :rødme: Spent på prestepraten jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 19. august 2008 #736 Del Skrevet 19. august 2008 Kirkeprogrammet høres utrolig fiiint ut :rødme: veldig bra nydelige sanger og melodier dere har valgt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. august 2008 #737 Del Skrevet 19. august 2008 Men sånn som det så ut på prøvetime-bildene dine med hårfargen din liksom... hvis hun skal farge det 4 tonere mørkeere blir det jo helt svart nesten og med lilla i?? Jeg tror frisøren din har spist en farlig sopp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 19. august 2008 #738 Del Skrevet 19. august 2008 Kirkeprogrammet såg veldig bra ut Tror jeg stjeler noen idéer derfra ja Og den frisøren.. Spør om hun har tat fagbrevet sitt i uganda! Virket ikke som hun kunne så mye, iallefall med det fargeforslaget.. Jeg er ikke frisør, men min beste venninne er det, og jeg hadde sikkert kunnet vært flinkere enn hun der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. august 2008 #739 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Jepp SiriPiri!! Det er du Du hadde lett fått lærlingejobb hos meg selv om du ikke har tatt skolen engang, men du er så nøye og lærer fort og koselig å være rundt at det ville gått kjempe fint Se nå stjal jeg dagboka til Ekornguri for å rose deg Sorry Ekornguri Endret 19. august 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 19. august 2008 #740 Del Skrevet 19. august 2008 Nåh :rødme: Nå ble jeg litt rørt her Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg