Tirilltunge Skrevet 19. februar 2008 #121 Skrevet 19. februar 2008 (endret) 95B, men må ofte kjøpe C-cup, dem blir litt for store slik at det er plass til litt mer fyll liksom. Men for noen uker siden kom jeg over B-cup på Kappahl. Juhu. Lindex sine syns jeg er for små rundt forhold til Kappahl sine. Endret 19. februar 2008 av Tirilltunge
Nabodama Skrevet 19. februar 2008 #122 Skrevet 19. februar 2008 I følge måletabellen bruker jeg 75H eller 80G. Men det virker da fryktelig stort?? BH-ene mine er 75E eller 80D, og jeg synes da de passer... Trives godt med både størrelse i forhold til kroppen og fasthet! Ikke noe heng og sleng her, heldigvis:)
Pemille Skrevet 20. februar 2008 #124 Skrevet 20. februar 2008 65J - Som regel komfortabel med størrelsen, har jo blitt vant til den. Synes jo på en måte det er en gigantisk BH-størrelse, men fungerer greit, merkelig nok. Har nylig gått ned 15 kg, og da endret størrelsen seg fra 75H til 65J. Så puppene er like forbanna svære, mens omkretsen er mindre. Men, men. Det går jo greit. Kjøper bare BH-er på Lalina.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå