Gjest imli Skrevet 8. februar 2008 #101 Skrevet 8. februar 2008 Jeg må også ha større omkrets, har også høyt-oppe-mage
Gjest imli Skrevet 8. februar 2008 #102 Skrevet 8. februar 2008 Jeg tror det er det siste du nevner. Hvis man har så små bryster at man kan kjøpe BH til 100 kroner på Lindex og de passer fint så gidder man sannsynligvis ikke gå i en spesialbutikk å bruke 5-10 ganger så mye. Man trenger litt mer støtte når man har store bryster, og det utgjør faktisk en stor forskjell med tanke på comfort og holdning når man har en god BH i forhold til en dårlig BH. Derfor er motivasjonen betydelig høyere for å få seg tilpasset og kjøpe kvalitet. Ja, det er nok noe i det... Men så rart at folk får beskjed om så ekstremt liten omkrets... Ofte er det jo sånn at når man har veldig store pupper, så er man litt større ellers også. 65 G feks høres ut som en kjempetynn dame med enorme pupper... Og så er det jo sånn at cup str blir mindre i liten omkrets også. Hm. Synes bare det er så rart...
Gjest LanaLane Skrevet 8. februar 2008 #103 Skrevet 8. februar 2008 Ja, det er nok noe i det... Men så rart at folk får beskjed om så ekstremt liten omkrets... Ofte er det jo sånn at når man har veldig store pupper, så er man litt større ellers også. 65 G feks høres ut som en kjempetynn dame med enorme pupper... Og så er det jo sånn at cup str blir mindre i liten omkrets også. Hm. Synes bare det er så rart... Haha, skjønner det. Men det er ikke som om jeg som har 65 G har Lene Alexandra pupper. Hun hadde vel hatt 55 K om jeg skal gjette, eller mer. Er jo sånn at 65 G er det samme som 75 E eller 85 C til og med. For hver størrelse du går opp rundt minsker cupen. Men pga støtte bør man ha det så stramt som mulig rundt(da får du heller ikke ryggfettvalker) og heller ha en større cup selv om dette høres enormt ut. Du kan jo prøve det samme? Gå ned i størrelse rundt og heller prøve en cupstørrelse større enn det du er vant til? Vedder på at det funker:)
Gjest imli Skrevet 8. februar 2008 #104 Skrevet 8. februar 2008 Haha, skjønner det. Men det er ikke som om jeg som har 65 G har Lene Alexandra pupper. Hun hadde vel hatt 55 K om jeg skal gjette, eller mer. Er jo sånn at 65 G er det samme som 75 E eller 85 C til og med. For hver størrelse du går opp rundt minsker cupen. Men pga støtte bør man ha det så stramt som mulig rundt(da får du heller ikke ryggfettvalker) og heller ha en større cup selv om dette høres enormt ut. Du kan jo prøve det samme? Gå ned i størrelse rundt og heller prøve en cupstørrelse større enn det du er vant til? Vedder på at det funker:) Trodde man fikk mer fettvalker av stram BH men... Høres ofte veldig enormt ut ja. Er det liksom slik at det er mindretallet som bruker de "vanlige" størrelsene A-C? :klø:
Gjest LanaLane Skrevet 8. februar 2008 #105 Skrevet 8. februar 2008 Bhstroppen skal sitte langt ned på ryggen, fettet ligger som regel lengre oppe så det er det man ser! Tror folk er vante med H&M størrelsene, som har opp til 95D feks, men ikke lenger enn det. Har vel noe med at etterspørselen ikke går mer enn opp dit siden det er som regel unge jenter så handler der og at butikkene fører mest klær for slanke mennesker. Jeg brukte 75 og 80D før en venninne av meg dro meg med til en ordentlig bh forretning. Ryggplager ble borte, puppene sitter fint, struttende og får en fin kløft uansett størrelse. Er en del dyrere, men er så innmari verdt det. Når den sitter så stramt får du også med en gang bedre holdning! Det verste jeg ser er venninner med pupper som tyter ut av bhskåla,dobbelpupp, men neeei da "Jeg er en C!" Vær så god med pupper ned på knærne når du er 40 du gitt...
TinaM Skrevet 10. februar 2008 #106 Skrevet 10. februar 2008 Jeg er en 70E. Noe jeg ikke er fornøyd med! Det er umulig å finne BH, og jeg synes det ser helt feil ut på min kropp. Jeg er høy, slank, med store pupper Har alltid vært misfornøyd, så jeg kommer nok til å følge trenden som har gått i min familie- brystreduskjon :gjeiper:
Saeria Skrevet 10. februar 2008 #107 Skrevet 10. februar 2008 Jeg også er 70E og har hverken store pupper eller problemer med å finne bher. I Oslo har du hvertfall La Senza, La Lina og Change. I Bergen har en La senza, Change og Netty. I Trondheim skal det også være en undertøysbutikk og to som fører størrelsen. Det er sikkert andre spesialforretninger rundt om kring i landet også, men klart en kan være uheldig med hvor en bor. I tillegg kan en f.eks. handle på www.figleaves.com Jeg vet at Lene Alexandra blant annet har reklamert med at hun er en 70E, men det må i såfall være en E-cup i amerikansk størrelse og ikke europeisk som de fleste her bruker. Er hun en europeisk 70E, så er jeg en hagegnom.
Gjest joje Skrevet 10. februar 2008 #108 Skrevet 10. februar 2008 Jeg bruker 75B til vanlig. Kunne vel kanskje brukt 70C, men er sjelden jeg finner den str der jeg handler. Den kalkulatoren sa derimot at jeg burde bruke 75A. Jeg brukte det tidligere, men synes ikke det var noe pent. Så nesten ut som om halve puppen lå utenfor cupen. ;l
TinaM Skrevet 10. februar 2008 #109 Skrevet 10. februar 2008 La senza har vi fått her også nå (stavanger/sandnes), så det er lettere å finne BH nå, enn det var før. Har jo alltid hatt sørbø og andre slike butikker, men for meg som er 18 år er det ikke så mye som jeg liker der. Spesielt ikke når jeg var yngre.. Jeg hater å ha store pupper! Jeg var D cup i 7 ende klasse, noe som selvfølgelig trakk en del oppmerksomhet fra både jenter og gutter. De fleste mente selvfølgelig ingenting negativt med det, men jeg tolket det ikke positivt. Har slitt en del med dårlig selvtillit pga dette, og gikk alltid i svære, løse gensre for å prøve å skjule dette. Har nå heldigvis klart å akseptere at det er slik jeg er, og setter med ikke ned å gråter hver gang noen nevner pupper :gjeiper: Men, jeg er fortsatt bestemt på å ta brystreduksjon!
Småsmurf Skrevet 10. februar 2008 #110 Skrevet 10. februar 2008 75A og er egentlig fornøyd med det. Er ikke så voldsomt stor sånn ellers heller så..
Gjest ¤J¤ Skrevet 10. februar 2008 #111 Skrevet 10. februar 2008 75B eller 80A. Hverken fornøyd eller misfornøyd, tenker lite på det.
Grissini Skrevet 10. februar 2008 #113 Skrevet 10. februar 2008 80B. Helt greit, bryr meg ikke så veldig om puppene mine i grunnen. Er glad jeg ikke har så mye større egentlig. Har flere venninner som har veldig store pupper og mistrives, både helsemessig og klesmessig.
boki Skrevet 10. februar 2008 #114 Skrevet 10. februar 2008 jeg bruker 80c og er kjempefornøyd. fikk redusert dem i fjor og har fått et nytt liv,uten hode,rygg og nakkesmerter
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2008 #115 Skrevet 11. februar 2008 Jeg syns ikke jeg har så innmari store pupper jeg, men jeg bruker 70E.... Brukte 70D, men har nå gått opp en størrelse. Hun på butikken sa at, ja puppene vokser de og når man legger på seg Litt deprimerende syns jeg å legge på seg, men puppene trenger ikke bli mindre om jeg går ned for å si det slik Så nå lurer jeg på hvor store pupper har dere som tar reduksjon? Kan man bruke E og ikke ha så store pupper? Eller har jeg store pupper... Mannen min sier de er store, men jeg føler ikke det selv da de er struttende og ikke henger noe.
DAJMI Skrevet 11. februar 2008 #116 Skrevet 11. februar 2008 den bh str måle tingen var helt på jordet!!!!!!! den sa jeg var en 100 B!!! jeg bruker HH 75! hvis jeg er en B cup hva er da de med "små" bryster??? de må være på minus sia de da om den nettsiden fugerer!!!
DAJMI Skrevet 11. februar 2008 #117 Skrevet 11. februar 2008 (endret) Jeg syns ikke jeg har så innmari store pupper jeg, men jeg bruker 70E.... Brukte 70D, men har nå gått opp en størrelse. Hun på butikken sa at, ja puppene vokser de og når man legger på seg Litt deprimerende syns jeg å legge på seg, men puppene trenger ikke bli mindre om jeg går ned for å si det slik Så nå lurer jeg på hvor store pupper har dere som tar reduksjon? Kan man bruke E og ikke ha så store pupper? Eller har jeg store pupper... Mannen min sier de er store, men jeg føler ikke det selv da de er struttende og ikke henger noe. Vi har f.eks 75 HH, E er stort men ikke enormt. om de virker store/små så har jo det sammenhebg med vekt OG kroppsform mener nå jeg. Endret 11. februar 2008 av DAJMI
lunina Skrevet 19. februar 2008 #118 Skrevet 19. februar 2008 Etter en vellykket brystoperasjon gikk jeg fra 75B til 75DD, nå er jeg kjempefornøyd :-D Herregud, du må no nesten tippe over! JEG har naturlig store pupper og er skikkelig fornøyd, og alle kommenterer det også, men det er bare 80B/C:/
Saeria Skrevet 19. februar 2008 #119 Skrevet 19. februar 2008 Har du fått deg målt ordentlig lunina? Jeg er en 70E og tipper langt i fra over. 70E tilsvarer 75D som tilsvarer 80C i selve cupen. Mine pupper er ikke store i det hele tatt. De er rett og slett ikke pupper som skiller seg ut på noen måte.
Yngste Skrevet 19. februar 2008 #120 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har 75D nå. Jeg er fornøyd med størrelsen, men det er litt for stor forskjell på de synes jeg. Nesten en hel cup forskjell
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå