Gå til innhold

Hvilken bh-str bruker du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

65B. Men dessverre finner jeg ingen pene BH til en grei pris i butikkene, så jeg ender opp med 70B, selv om det fungerer veldig greit. 70A blir liksom for lite i cupen. Men strålende fornøyd :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

har 80b, liker dem, men synes jeg har for små pupper i forhold til kroppen

Sitat og kommentar til sitat fjernet.

Dru - mod

Endret av Dru
Gjest Frk Åberg
Skrevet (endret)

75B og helt fornøyd med det. Om det er riktig størrelse jeg bruker, er nå en annen sak.

Endret av Frk Åberg
Skrevet

80D her, og forsåvidt fornøyd med det ja :) er ikke supertynn så de passer til resten av kroppen min...

men pga vekttap og vekt-oppgang igjen flere ganger er de blitt litt slappe, så jeg skulle gjerne ha strammet de litt opp :fnise:

Men det vises jo kun når jeg ikke har på BH :)

Skrevet

85C og fornøyd med det.

Skrevet

75b noen ganger synes jeg det er passe, men som oftes synes jeg de er små...

jeg er 170 høy

Skrevet

Jeg bruker 65 G og er fornøyd med både størrelse og pupp. Eller, av og til tenker jeg at de kunne vært litt mindre, men jeg er fornøyd med fasong og fasthet.

Skrevet (endret)

Jeg kan forøvrig opplyse at rundt 80% av alle norske kvinner bruker feil størrelse på bhen sin og langt flere skulle vært innom en ordentlig undertøysbutikk for å få tilpasset en bh. De fleste bruker for stor omkrets og for liten cup.

Selv trodde jeg at jeg var 70B, når jeg den gangen var 65DD. ;)

De som bruker sånne "rare størrelser" her på forumet har vært innom en av disse butikkene og fått riktig størrelse.

Endret av Saeria
Skrevet

Det er en fin jeg ikke skjønner.. Hva er liksom en 65DD eller en JJ-cup? Ville det ikke da vært naturlig å komme opp i neste cup/bokstav? Skjønner ikke det med dobbeltbokstaver..

(Bortsett fra i min første BH, 65AA som var en liten A, men det fordi det ikke er noen bokstav før A :P)

Skrevet

Jeg bruker 75f og 80e. litt etter modell og merke. Og ja har fått målt meg flere ganger.... Skulle gjerne krympet de en cup størrelse.. er litt overvektig og ønsker å komme meg ned 6-8 kg. Hvis eg klarer å holde meg stabil der, kan eg tenke meg å løfte og redusere litt..

Skrevet

Den hadde ikke alle str tydeligvis - la inn de gamle målene mine og fikk opp "fant ikke cup str"

Skrevet (endret)

.....

Endret av Abraxas
Skrevet (endret)

.....

Endret av Abraxas
Gjest antigartner
Skrevet
Bruker 80 F/G og er definitivt ikke fornøyd! Det er forferdelig tungt for meg som bare er 163 høy, det skaper smerter i hode, nakke og skuldre, det er plent umulig å få tak i bluser og kjoler, og det ser absolutt ikke pent ut.

Den størrelsen bruker jeg også, og jeg er like høy (les: lav) som deg. Heller ikke fornøyd. Det er nesten umulig å finne bluser, jakker og kjoler som sitter pent. Jeg må nok gå ned noen kilo før jeg søker om reduksjon.

Opplever ofte at det er vanskelig å få øyekontakt med menn :tunge1:

Flere som opplever at folk fører samtaler med cleavagen?

Gjest prestekrage
Skrevet

Var tidligere en missfornøyd 95G er nå en strålende fornøyd 80C

Skrevet

Har 75c tror jeg.. Mulig jeg skal prøve d, da cupen er litt for liten. Egentlig helt fornøyd, men vil ikke ha større.

Skrevet

bruker 85DD/E (men egentlig tror jeg at jeg er mer en 80F) Er litt overvektig, ikke mye, men skal prøve å gå ned noen kilo før jeg evt søker om reduksjon. Drømmen er en vakker dag å gå i en vanlig butikk å finne en skikkelig fin BH, og ikke sånne bæssmor-BHer. Ikke gøy med giga-hengepupper når jeg enda er såpass ung, og ja - menn prater ofte med cleavagen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...