Gå til innhold

Hvilken bh-str bruker du?

Fremhevede innlegg

Gjest UngDame
Skrevet

Mange er fornøyd med 70a mens andre trives bedre med 80D. Hva med deg? Hvilken str er du? Jeg er selv 75D og fornøyd med det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

80D og er strålende fornøyd :)

Jeg er jo ikke en super duper slank person heller, så det passer til meg :)

Skrevet

75c og helt fornøyd med det. Ønsker verken større eller mindre. Er ganske lav og normalvekt.

Skrevet (endret)

Tidligere brukte jeg 75B, men har i senere tid funnet ut at 70C passer meg mye bedre.

Ja, jeg er fornøyd. Akkurat passe til meg.

Endret av Dizzy
Skrevet (endret)

.....

Endret av Abraxas
Skrevet (endret)

Jeg bruker 85D og er veldig fornøyd med det i forhold til den kroppen jeg har nå. Hvis jeg en gang i fremtiden går ned i vekt, går nok bh-størrelsen ned også, men det bekymrer meg ikke så mye.

Endret av Murciélago
Skrevet

85C og skulle gjerne vært 80C. Eller B. Ellers greit.

Skrevet

75D og fornøyd med størrelsen, men misfornøyd med formen. Ville mye heller hatt mindre og fastere pupper.

Skrevet
80D og er strålende fornøyd :)

Jeg er jo ikke en super duper slank person heller, så det passer til meg :)

Samme her :)

Skrevet

70D og er godt fornøyd (skulle gjerne strammet de opp da, men det er ikke så ille at jeg orker å gjøre det). Eneste ulempen er at utvalget på bher er litt liten, de fleste begynner på 75.

Skrevet

75B .. er tynn jeg.. og fornøyd(silikon hehe)

men hva er grunnen til at dere bruker 70 B? har det noe med hvor tynn man er?

Skrevet
men hva er grunnen til at dere bruker 70 B? har det noe med hvor tynn man er?

70, 75 osv er omkretsen rundt, og B, C, D er cupstørrelsen (som du sikkert vet ;)) Når omkretsen øker så endres cupstørrelsen også. Dvs at cup på 70D er omtrent like stor som 75C, det er bare omkretsen rundt som har økt med 5 cm.

Skrevet (endret)

Små og nette - 70A!! :) Hadde masse komplekser da jeg var yngre, men nå retter jeg ryggen og tenker at det finnes andre lurere ting å bruke energi på... Så jeg er fornøyd selv om de er små jeg!

Endret av pirjo
Gjest Gjest_lille meg_*
Skrevet

Jeg bruker 70b, ligger bare akkurat innenfor b-grensen, er ca midt i mellom 70a og 70b. Skulle gjerne hatt 70 c eller noe der rundt... :sjenert: men tror ikke jeg tør operere, ikke har jeg mulighet til det økonomisk på en lang stund heller, hehe.

Men jeg har et spørsmål til Opal, hvor kjøper du bher? Min bestevenninne bruker nemlig 75c nå, men har funnet ut at det sannsynligvis er feil størrelse og har lyst til å prøve om 70d passer bedre. Men hun har sett overalt og finner ingen bher i den størrelsen, hvor får man kjøpt det? :)

Skrevet

Jeg har funnet noen på Lindex, og tror jeg har sett noen på Cubus. Har også vært innom en undertøysbutikk, men de hadde ikke flere enn Lindex faktisk. Mine bher i 75C sitter ganske greit, men siden de buer litt oppover bak på ryggen så kjenner jeg godt at 70D sitter bedre :)

Skrevet

Bruker 70 A jeg ...

Passer meg helt fint ;)

Skrevet
75c og helt fornøyd med det. Ønsker verken større eller mindre. Er ganske lav og normalvekt.

samme her=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...