Gå til innhold

Hvilken bh-str bruker du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 75 c.passer til min slanke kropp.men snart blir det ett nr større:)Skal opp til en full D.Da blir det perfekt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

80B/C bruker jeg gitt! Måtte opp en størrelse nå i høst:/ litt dumt, siden jeg må skifte ut hele BHgarderoben nå. Men kjæresten e godt fornøyd, jeg selv også:)

Skrevet
Jeg er 75 c.passer til min slanke kropp.men snart blir det ett nr større:)Skal opp til en full D.Da blir det perfekt...

Okei, uten å bli hugget ned her nå. Jeg bare spør. Hvorfor vil du ha enda større bryster når du synes de du har passer?

Skrevet

Jeg bruker 70C på innerste hakket men burde nok kjøpt 65D i stede. Kjipt når yndlingsbhn blir slakkere og det ikke er flere hakk!

Er veldig fornøyd med formen og brystvortene. Jeg er 168 og litt spinkel så det passer egentlig bra. I sum ganske fornøyd. Men hadde jeg kunnet trylle hadde de kanskje blitt littegrann større.. ;)

Gjest GJEST:)
Skrevet

75 dobbel H, de er litt i tyngste laget og skal nok få de gjort mindre, men tenker ikke under D, er litt av den grov bygde typen:)

Skrevet
Jeg er ikke Abrax, men jeg har stor pupper (85F) og vil ha mindre.

Men hva skal til for å få dekke reduksjon av staten da?

Må de ikke være så store (tunge?) at man får fysiske plager av de?

Det nytter vel ikke å si at det er vanskelig å få klær som passer (jeg må ha str. 38 i bukser, men opptil 44 i bluser og jakker f.eks. og da passer de over brystet men ikke resten av kroppen...)

De er selvfølgelig litt tunge. Og det er umulig å løpe eller gjøre noe fysisk uten bh.

Jeg orker ikke gjøre husarbeid uten bh engang, for det er ubehagelig når de "henger løst".

Jeg vet liksom ikke hva "for tunge" betyr.... Er jo vant med mine og den vekten de har. Kanskje de er for tunge???

ta kontakt med fastlegen din og si de er for store... det er som plager deg med de. få han/henne til å sende deg videre enten til privat eller offentlig klinikk/sykehus hvor de ser på dem.så får du jo bare se hva de sier. lykke til

Skrevet

70/75 D.

Sånn greit fornøyd, men litt upraktisk til tider når jeg trener :kjefte:

Skrevet
70/75 D.

Sånn greit fornøyd, men litt upraktisk til tider når jeg trener :kjefte:

Få deg en skikkelig sportsbh :)

Jeg anbefaler Shock Absorber

Skrevet

Etter en vellykket brystoperasjon gikk jeg fra 75B til 75DD, nå er jeg kjempefornøyd :-D

Skrevet

Har masse gode sporte BH, deriblandt Shock Absorber.

Er upraktisk av og til å ha bryster, når man jobber på styrke apparater med støtteplater som skal være på brystet, eller når man skal gjøre øvelser i mageleie :fnise: Mye av min tid går med til trening, men slutter aldri å forundre meg over hvor få apparater egentlig er tilpasset kvinner :sukk: Men det bilr en helt annen diskusjon........

Skrevet
Bruker 75E. De har ikke vokst noe under graviditeten, men det blir vel :)

Er egentlig fornøyd jeg, de passer til resten. Men som imli sa: De er aller finest når jeg fryser ;)

:jepp:

Har faktisk hørt at man kan få konstante "frysepupper" etter amming? :klø:

Det hadde vært noe det! :lur:

Gjest LanaLane
Skrevet

Prøvde den bhkalkulatoren der, sto at jeg burde bruke C...C! Jeg har gått i butikken (der de selger Freya, Fantasie etc)og fått profesjonell fitting fra de som jobber der og jeg er en 65FF/G, kommer litt an på BHen. Gikk ned 15 kg for litt siden, men puppa ville bare ned 1 størrelse.

Har merka at guttene ser meg heller i cleavagen enn øynene, liker ikke å ha utrigning ever! Bruker T-skjorter eller topper uten utrigning på byen, liker ikke oppmerksomheten jeg får fra både gutter og jenter. Sparer det heller til kjæresten (som jeg skulle ønske var mer puppegal enn rumpe/bengal)

En jeg var på date med for noen år siden utbrøt "Du er den eneste jenta jeg har sett som har kløft når du ligger på ryggen!" :fnise:

Skrevet
:jepp:

Vi får vente og se ;) Men hørtes for godt ut til å være sant... :sjenert:

Skrevet

Iflg. den kalkulatoren skal jeg bruke 75 C så da er jeg jammen flink til å tilpasse selv ;)

Til dere som har gått og fått tilpasset: Hvordan fungerer dette? Jeg synes det virker som om alle får beskjed om å bruke enorm cupstørrelse og bitteliten omkrets... (Type 65 FF) Kan det stemme da? Er det slik at de fleste kvinner er en E-cup eller større? Eller er det det at de som har vært og fått tilpasset er de med veldig store pupper?

Man sier jo at A-cup er liten byste, B er liten/middels, C er middels og D er stor. Synes derfor det virker rart så mange får beskjed om at de skal bruke cup strl man må i spesialforetninger for å finne...

Skrevet

Jeg har 70E og puppene mine skiller seg ikke ut i terrenget. Det er ikke små, men de dominerer ikke kroppen min. Langt der i fra.

Skrevet

Bruker 70B/C eller 65C. Er fornøyd jeg :)

Skrevet

Jeg er overvektig, og bruker som regel 95B. Håpløst å få tak i bh'er ( i hvertfall i "normal" prisklasse) Man får jo tak i bh'er som har 95 i omkrets, men de starter som regel på C. Har kun funnet noen i min str hos Lindex, i demmes Generous-avdeling.

Er vel på tide å ta tak i den vekta, så omkretsen om ikke annet blir gjort noe med :gjeiper:

Skrevet
Til dere som har gått og fått tilpasset: Hvordan fungerer dette? Jeg synes det virker som om alle får beskjed om å bruke enorm cupstørrelse og bitteliten omkrets... (Type 65 FF) Kan det stemme da? Er det slik at de fleste kvinner er en E-cup eller større? Eller er det det at de som har vært og fått tilpasset er de med veldig store pupper?

Jeg tror det er det siste du nevner. Hvis man har så små bryster at man kan kjøpe BH til 100 kroner på Lindex og de passer fint så gidder man sannsynligvis ikke gå i en spesialbutikk å bruke 5-10 ganger så mye. Man trenger litt mer støtte når man har store bryster, og det utgjør faktisk en stor forskjell med tanke på comfort og holdning når man har en god BH i forhold til en dårlig BH. Derfor er motivasjonen betydelig høyere for å få seg tilpasset og kjøpe kvalitet.

Skrevet
Er egentlig fornøyd jeg, de passer til resten. Men som imli sa: De er aller finest når jeg fryser ;)

:hoho:

:-D

Jeg hadde 75C før jeg ble gravid, nå må jeg ha 90D :dåne: Magen sitter høyt, så det er trangt under puppene, gitt. Fornøyd? Ja, men gleder meg til de krymper igjen :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...