vana Skrevet 2. februar 2008 #21 Skrevet 2. februar 2008 Bruker 75d. Liker det ikke, for synes det er mye vanskeligere å finne bher nå, enn da jeg hadde mindre pupper... Hater å kjøpe bher også, så gir dessuten opp fort
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2008 #22 Skrevet 2. februar 2008 70D her. Er veldig fornøyd!! De er spretne (enda i alle fall ) og lette å ha med å gjøre.
Saeria Skrevet 2. februar 2008 #23 Skrevet 2. februar 2008 70E. Sånn passe fornøyd. De kunne vært litt fastere, så hadde jeg vært veldig nøgd. Abraxas: Du kan jo søke om reduksjon? Jeg kjenner et par som har gjort det, fikk det dekket av staten, og de angrer overhodet ikke.
Heidipia Skrevet 2. februar 2008 #24 Skrevet 2. februar 2008 Nå som jeg ammer er str oppe i 75F, og det er altfor stort, savner sånn som de var før jeg fikk barn. 70D. Er under 160 så blir litt voldsomt med så store pupper.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2008 #25 Skrevet 2. februar 2008 Mange er fornøyd med 70a mens andre trives bedre med 80D. Hva med deg? Hvilken str er du? Jeg er selv 75D og fornøyd med det 85c,men det ser ut som det stopper på 80 i butikkene. Finnes utrolig lite
Filur Skrevet 2. februar 2008 #26 Skrevet 2. februar 2008 75D. Er knallfornøyd! Faste, flotte struttepupper.
Lykkelille Skrevet 3. februar 2008 #28 Skrevet 3. februar 2008 Jeg hadde en veldig slapp liten 70A, og den var jeg ikke fornøyd med. Men har nylig operert brystene, tror jeg får en 70C, og er nå strålende fornøyd
Gjest Begonia Skrevet 3. februar 2008 #29 Skrevet 3. februar 2008 85E. Ønsker meg ned i en 80B. Skal søke reduksjon, men må ned noen kilo først...
Gjest LanaLane Skrevet 3. februar 2008 #31 Skrevet 3. februar 2008 Jeg bruker 65G til tross for at jeg er under 160 og slank.Tok en god stund før jeg aksepterte puppene mine som de er, fikk en del blikk ute blant folk som jeg godt kunne klart meg foruten. Vurderte reduksjon men bestemte meg for å trene ryggen istedet og nå har jeg ikke smerter lenger og jeg er flinkere til å bære dem med stil:) Slitsomt til tider når det gjelder å finne pene topper(som ikke ser ut som jeg er på salg) men har heldigvis funnet butikker som selger størrelsen min, brukte D i årevis før jeg fant ut at det var riv ruskende galt (og ikke spes fint med puppen som tøt ut under, på siden og over cupen). Noen har mye, noen har lite, alle vil ha det de andre har når vi egentlig bare burde være fornøyd med det vi har selv!
Gjest puselabb Skrevet 3. februar 2008 #32 Skrevet 3. februar 2008 Jeg bruker 75DD eller 80D. Kjempefornøyd :rosasmil:
Aurela Skrevet 3. februar 2008 #33 Skrevet 3. februar 2008 Jeg bruker 70B, skal prøve C neste gang jeg shopper. Men skulle vel egentlig hatt 65 og noe.. Er fornøyd når jeg er der i syklusen at de er størst. Ikke like fornøyd når de er på det minste
Gjest imli Skrevet 3. februar 2008 #34 Skrevet 3. februar 2008 Bruker sånn ca 75C. Kommer litt an på type BH. Har BH-er fra 70B til 80D som alle passer ca like bra... Har fått litt større pupper nå som jeg er gravid. Jeg er ca 1,75 høy og slank. Er sånn passe fornøyd med puppene. Størrelsen er grei, men er ikke så glad i formen, synes de er litt "spisse"... Synes de er penest når jeg fryser
Suzy Skrevet 3. februar 2008 #35 Skrevet 3. februar 2008 Jeg har 70F. Jeg hadde 70G og tok en brystreduksjon, legen hevdet at jeg kom til å få en D-cup etterpå, men han undervurderte størrelsen, så jeg er bare en str mindre enn før - MEN de er faste og struttende og veldig, veldig flotte nå, så jeg er fornøyd. Det eneste som er dumt er at det er så dyrt å få seg bh'er og bikinier...
Gjest gjestulf Skrevet 3. februar 2008 #36 Skrevet 3. februar 2008 85J J for jens altså er ikke fornøyd. meget store og tunge. strever med å gå ned masse kilo. håper jeg klarer det en dag og kan søke om reduksjon. håper det går bra om en kommer til legen etter at en har slanket seg? tørr nemli ikke gå dit nå uansett.
sanmal82 Skrevet 3. februar 2008 #37 Skrevet 3. februar 2008 80a og missfornøyd er god og rund i tillegg men har gått ned 8 kg og kommer til å ha noen vrengte lommefor. når jeg amma var jeg veldig fornøyd, tenk om melka kunne blitt omdanna til brystvev når man var ferdig å amme, da hedde iallefall jeg vert lykkelig
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2008 #38 Skrevet 3. februar 2008 70C/D og er sånn passe fornøyd. De er små, runde og faste, men liker ikke formen på brystvortene utenom når jeg fryser Har vært oppe i 75D så gikk jeg ned noen kilo i vekt og puppene minket, kiloene har kommet på igjen, men puppene forble mindre... :klø:
Arkana Skrevet 3. februar 2008 #40 Skrevet 3. februar 2008 70-75 G (ingen silikon her forøvrig) og jeg er veldig fornøyd, ingen ryggproblemer e.l. heller. De er akkurat slik de skal være.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå