Gjest Skrevet 5. februar 2008 #61 Skrevet 5. februar 2008 75c tror jeg, og jeg er super fornøyd.. Passer meg bra hvertfall, og sambo er fornøyd
miss Skrevet 5. februar 2008 #62 Skrevet 5. februar 2008 75 b,ikke super fornøyd,men greit nok.Kunne gått opp en str. eller to,kanskje?
Gjest Roxie Hart Skrevet 5. februar 2008 #63 Skrevet 5. februar 2008 (endret) ** Endret 8. januar 2009 av Roxie Hart
Gjest Gjest_Lita_* Skrevet 5. februar 2008 #64 Skrevet 5. februar 2008 Hvorfor er mine innlegg slettet, Dru-moderator? Hva har jeg sagt galt?
cilipili Skrevet 6. februar 2008 #66 Skrevet 6. februar 2008 75G.. Men er nå gravid så de er nok litt større. Er bare et par kilo overvektig, og har prøvd å slanke bort puppene. Men det gikk ikke desverre. Satser på brystreduksjon nå når jeg har fått mitt andre barn. Men de henger heldigvis ikke noe spesielt Er fornøyd med formen, men ikke med størreslsen.
cilipili Skrevet 6. februar 2008 #67 Skrevet 6. februar 2008 Drømmen min er også og gå i en vanlig butikk for å finne en bh. Da kan jeg kjøpe ti til prisen av det en koster meg nå
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2008 #68 Skrevet 6. februar 2008 75 B.Heller mer mot A enn C.Er kjempefornøyd.De passer perfekt til min slanke kropp,og jeg håper at de aldri blir større.
Tinge_Ling Skrevet 6. februar 2008 #69 Skrevet 6. februar 2008 Bruker nå 75 C. Eller 70D. Noen ganger 75 B. Kommer litt ann på hvilken bh. Er kjempe fornøyd med mine:)
Gjest Talula Skrevet 6. februar 2008 #70 Skrevet 6. februar 2008 (endret) 75 a, men synes ikke alltid at bh passer like bra. Mulig det skulle vært 70 b istedet.. Er forsåvidt fornøyd med størrelsen egentlig, er litt spinkel så de passer meg. Endret 6. februar 2008 av Talula
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 6. februar 2008 #71 Skrevet 6. februar 2008 70E. Sånn passe fornøyd. De kunne vært litt fastere, så hadde jeg vært veldig nøgd. Abraxas: Du kan jo søke om reduksjon? Jeg kjenner et par som har gjort det, fikk det dekket av staten, og de angrer overhodet ikke. Jeg er ikke Abrax, men jeg har stor pupper (85F) og vil ha mindre. Men hva skal til for å få dekke reduksjon av staten da? Må de ikke være så store (tunge?) at man får fysiske plager av de? Det nytter vel ikke å si at det er vanskelig å få klær som passer (jeg må ha str. 38 i bukser, men opptil 44 i bluser og jakker f.eks. og da passer de over brystet men ikke resten av kroppen...) De er selvfølgelig litt tunge. Og det er umulig å løpe eller gjøre noe fysisk uten bh. Jeg orker ikke gjøre husarbeid uten bh engang, for det er ubehagelig når de "henger løst". Jeg vet liksom ikke hva "for tunge" betyr.... Er jo vant med mine og den vekten de har. Kanskje de er for tunge???
Tinge_Ling Skrevet 6. februar 2008 #72 Skrevet 6. februar 2008 75 a, men synes ikke alltid at bh passer like bra. Mulig det skulle vært 70 b istedet.. Er forsåvidt fornøyd med størrelsen egentlig, er litt spinkel så de passer meg. Mulig du skal bruke 70 b ja. prøv deg litt fram med forskjellig bh str. Husk at bher fra hm og lindex ect er forskjellige.. jeg kan ikke bruke bher fra hm. Å må kjøpe fra triump eller lindex..
Envy Skrevet 6. februar 2008 #73 Skrevet 6. februar 2008 75c her.. er greit fornøyd, kløft hadde ikke vært å forakte, men overlever uten..
Tinge_Ling Skrevet 6. februar 2008 #74 Skrevet 6. februar 2008 75c her.. er greit fornøyd, kløft hadde ikke vært å forakte, men overlever uten.. HE he ja der er jeg enig... men godt det fins bher for sånt da:)
Gjest Emera Skrevet 6. februar 2008 #75 Skrevet 6. februar 2008 Jeg bruker 70C eller 65D. Er fornøyd. Eller, jeg tenker lite over akkurat det der.
Saeria Skrevet 6. februar 2008 #76 Skrevet 6. februar 2008 Jeg er ikke Abrax, men jeg har stor pupper (85F) og vil ha mindre. Men hva skal til for å få dekke reduksjon av staten da? Må de ikke være så store (tunge?) at man får fysiske plager av de? Det nytter vel ikke å si at det er vanskelig å få klær som passer (jeg må ha str. 38 i bukser, men opptil 44 i bluser og jakker f.eks. og da passer de over brystet men ikke resten av kroppen...) De er selvfølgelig litt tunge. Og det er umulig å løpe eller gjøre noe fysisk uten bh. Jeg orker ikke gjøre husarbeid uten bh engang, for det er ubehagelig når de "henger løst". Jeg vet liksom ikke hva "for tunge" betyr.... Er jo vant med mine og den vekten de har. Kanskje de er for tunge??? Jeg er usikker på hva kriteriene er, me det kan jo ikke skade å høre med fastlegen? De jeg kjenner hadde plager som vonde skuldre og vond nakke som kom av at brystene var tunge å bære på.
Bina Skrevet 6. februar 2008 #77 Skrevet 6. februar 2008 65 F er den siste bh`n jeg kjøpte, er litt liten i cup`n men perfekt rundt ryggen, skulle kanskje hatt 65 G. Ellers har jeg ett par bh`r fra Missya i 70 E, de er foresten de beste bh`ne jeg noen gang har brukt. Perfekt kløft og god støtte, puppene Er veldig fornøyd nå... men måtte opperere etter to lange ammeperiode... Skulle veldig gjerne ønske jeg ikke behøvde å legge i silikon, ville heller hatt naturlige, fine og små pupper enn store silikonpupper. Fikk veldig store pupper under amming, men når jeg var ferdig var det bare to tomme lommer igjen... Falt ikke til ro med det
LekeHusmor Skrevet 6. februar 2008 #78 Skrevet 6. februar 2008 jeg har lenge vært en 75b. men har nok følt at jeg burde brukt c. så jeg gikk til en "ordentlig" undertøysbutikk og ble målt, hvorpå damen mente at jeg burde bruke 70D! altså.. i mine øyne er D-cup ganske så stort, og jeg føler egnetlig at jeg har under middels store pupper. (skulle gjerne hatt det men). føler at jeg ser mange andre som har større pupper. desverre har jeg hengt meg opp i å kun bruke bh'er fra Victorias Secret, de er det eneste jeg syns gir en virkelig fin form. litt klønete å bruke masse penger på å bestille fra USA hvis det er feil :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2008 #79 Skrevet 6. februar 2008 70-75 B (Lindex str)... Men de kunne gjerne vært litt større :gjeiper:
Ella* Skrevet 6. februar 2008 #80 Skrevet 6. februar 2008 Bruker 75E. De har ikke vokst noe under graviditeten, men det blir vel Er egentlig fornøyd jeg, de passer til resten. Men som imli sa: De er aller finest når jeg fryser
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå