Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2008 #661 Del Skrevet 9. mars 2008 Heia Torkel !! Torkel grattis med en imponerende storbondeuke, ukesoppdraget gikk i havn bare fordi Hugo gjorde alt arbeidet for deg og så dolker du han i ryggen, bra mann !! Du kommer aldri til å få deg dame, du har ikke "balls", kanskje med mora min, det virker jo som kjemien mellom dere to blomstrer, dere er så søte foran skjermen azza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 10. mars 2008 #662 Del Skrevet 10. mars 2008 Tråden ryddet. Scorpina -mod- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2008 #663 Del Skrevet 10. mars 2008 Farmen avsløringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rangi Skrevet 10. mars 2008 #664 Del Skrevet 10. mars 2008 Silje kjører en Pajero, vinneren av Farmen får en Hyundai Santa Fe. Bare så det er oppklart:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 10. mars 2008 #665 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg skjønner egentlig ikke noe av all denne kritikken av Torkils valg av 1.kjempe eller Erens valg av bryting. Dette er et spill der det er ganske feit premie for den som vinner. At ting ble som de ble har Hugo lagt opp til helt selv. Han har fra dag 1 gått rundt og sagt at det er ingen som slår han i en tvekamp, og hva skal de andre deltagerne gjøre da? Legge seg på rygg og hjelpe han frem? Eller gjøre det man kan får å få han ut slik at ens egne vinnersjangser øker?? Jeg hadde helt klart valgt det siste. Hvis det var venner jeg var ute etter, hadde jeg ikke meldt meg på en konkurranse, da hadde jeg heller satt inn en kontaktannonse. Det samme gjelder for Eren. Hvis han i det hele tatt skulle hatt sjangs til å vinne Farmen måtte han velge en gren han var sterk i. Det ville de aller fleste gjort, og det har også Hugo selv gjort. Da han var i tvekamp mot Christian så valgte han staurbæring, enda han var så veldig opptatt av at det skulle væe en fair kamp......yeah right!!! Hadde han virkelig ment det, hadde han valgt øksekast eller kunnskap. Så Hugo er ikke så forbannet mye bedre enn alle de andre deltagerne der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 10. mars 2008 #666 Del Skrevet 10. mars 2008 At Geir Ove blir storbonde i dag, er det vel egentlig ikke tvil om. Jeg håper han velger en gutt til 1. kjempe. Muligheten for at Torkel er inne i sin siste uke på Farmen, er vel ganske stor. Kommer an på hvem som får velge gren. Men uansett hva slags gren det blir, så er vel Eren sterkere en Torkel. Farmen tar snart påskeferie. Kun denne uken igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2008 #667 Del Skrevet 10. mars 2008 At Geir Ove blir storbonde i dag, er det vel egentlig ikke tvil om. Jeg håper han velger en gutt til 1. kjempe. Muligheten for at Torkel er inne i sin siste uke på Farmen, er vel ganske stor. Kommer an på hvem som får velge gren. Men uansett hva slags gren det blir, så er vel Eren sterkere en Torkel. Farmen tar snart påskeferie. Kun denne uken igjen. For å hedre Hugo og fordi han gjør ham til storbonde, bør Geir Ove velge Torkel som førstekjempe. Men det gjør han ikke, han velger Ida. Ida velger catharina, og catharina slår Ida. Geir Ove var ikke verdt å forlate Farmen for, her var Hugo altfor snill desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2008 #668 Del Skrevet 10. mars 2008 Silje kjører en Pajero, vinneren av Farmen får en Hyundai Santa Fe. Bare så det er oppklart:) Men Herregud, dere forstår vel at de ikke får denne bilen før ETTER at finalen er vist på TV? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 10. mars 2008 #669 Del Skrevet 10. mars 2008 Ja hun blir vell ikke lenge på farmen den frøkena... :klø: ..og da snakker du om..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. mars 2008 #670 Del Skrevet 10. mars 2008 ser for meg Torkel og Eren i bryting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 10. mars 2008 #671 Del Skrevet 10. mars 2008 enste grenen jeg trur torkel har en fair sjans til å slå eren i er kunnskap.. og det er jo bare om han blir 2kjempe det nok er aktuelet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rangi Skrevet 10. mars 2008 #672 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) "Men Herregud, dere forstår vel at de ikke får denne bilen før ETTER at finalen er vist på TV?" Jo da, det forstår vel alle det. Bare slapp av du:) Jeg skrev det fordi det var noen tildligere i tråden som skrev at bilden til Silje ligna en Santa Fe. Ingen grunn til å bli agressiv av den grunn:) Endret 10. mars 2008 av rangi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 10. mars 2008 #673 Del Skrevet 10. mars 2008 Håper Ida blir valgt til førstekjempe. Makan til latskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 10. mars 2008 #674 Del Skrevet 10. mars 2008 Håper Ida blir valgt til førstekjempe. Makan til latskap. Skjønner ikke hvordan hun får seg til å gi så totalt F*en. Og hva har Geir Ove gjort hu, annet enn å kline med Ann Kristin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2008 #675 Del Skrevet 10. mars 2008 Skjønner ikke hvordan hun får seg til å gi så totalt F*en. Og hva har Geir Ove gjort hu, annet enn å kline med Ann Kristin Noen folk liker man vel bare ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 10. mars 2008 #676 Del Skrevet 10. mars 2008 Det ligger vel til personligheten hennes. Hun har i alle fall kapret bunnplassen på listen min, herregud. Hvem tipper dere blir førstekjempe da? Jeg ser for meg Torkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. mars 2008 #677 Del Skrevet 10. mars 2008 Greit at Ida er sendt inn for å lage bråk, men makan til latskap skal man lete lenge etter. Hun hadde ikke fått jobb hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 10. mars 2008 #678 Del Skrevet 10. mars 2008 fikk egentlig litt lyst til å kaste fjernkontrollen på henne i dag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 10. mars 2008 #679 Del Skrevet 10. mars 2008 Torkel blir jo ikke førstekjempe denne uka. Eren er eneste valgbare motstander og han er jo med i storbondens hus - kan ikke tenke meg at Geir Ove først tar Eren med i huset for så å sende han i kamp... Ida er skikkelig dødslat - skaper dårlig stemning gjør ho. Heldigvis ignorerer Vigdis henne - til tider ser det faktisk ut som om ho ikke helt vet hvor ho skal gjøre av seg når Ida setter igang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 10. mars 2008 #680 Del Skrevet 10. mars 2008 Håper ikke Ida har ambisjoner om å nå langt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå